-Fisken- Skrevet 13. april 2005 Forfatter #5381 Del Skrevet 13. april 2005 Hei! :D Ikke noe i veien med humøret mitt nei Har det så bra, og det er så utrolig deilig! Får nesten litt dårlig samvittighet. Nå har jeg vært hos legen. Hun sa nakken ville gå over av seg selv, men jeg tar meg en tur til kiropraktor likevel. Tok min først gu. Var litt småvondt og ekkelt, men gikk fort og greit Dro innom Oslo city på vei hjem. Kjøpte meg en svart, halvlangt flagrete skjørt, to streng-truser og to bh'r i str 70c!!!!!!!111 Fikk sjokk over at de passa Men fant ingenting i 70b, så tenkte jeg fikk prøve. PAssa perfekt. Dæven jeg har fått pupper jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #5382 Del Skrevet 13. april 2005 Så kjekt å lese at du har det bra vennen!!!!! Då blir eg også glad!!! *klemme* Har du planer for neste år, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. april 2005 Forfatter #5383 Del Skrevet 13. april 2005 Så kjekt å lese at du har det bra vennen!!!!! Då blir eg også glad!!! *klemme* Har du planer for neste år' date=' eller?[/quote'] Det har jeg, har søkt FAgerborg ballettlinja. Skal jo bare begynne i 2.klasse jeg vettu. Snart_samboer87: så fin avatar! Rs ja. Hm, litt vanskelig å forklare, blanding av turn og ballett, men med redskaper som køller, ball, vimpel, tau og ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #5384 Del Skrevet 13. april 2005 Aha! Slik var det ja... Men det hørtes i alle fall spennande ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. april 2005 #5385 Del Skrevet 13. april 2005 Så flott at livet viser solsida nå. Det fortjener du. Og du våger ikke ha dårlig samvittighet for å ha det bra (streng viftende pekefinger). Balletten hørtes spennende ut, forresten. Ha en riktig god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #5386 Del Skrevet 13. april 2005 Hei pus Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2005 #5387 Del Skrevet 13. april 2005 Fint at du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. april 2005 Forfatter #5388 Del Skrevet 13. april 2005 Bettie: takk, du er nydelig du Anea: hei hei Hatt en helt ok dag. Vært hos legen, vært på Oslo city og vært på trening. Sitter nå her med verkende skuldre og nakke. Håper jeg får time hos kiropraktor fort. Fighter: takk Nå er jeg veldig sliten. Treninga i dag var hard, ettersom vi skal ha forestillinger nå til helgen. To stykker både lørdag og søndag. DEt blir slitsomt. Pluss at vi må komme på fredag også, får å prøve dansen på scenen hvor vi skal opptre. Etter det skal jeg fort hjem for å dusje og skifte, før jeg skal til fangsten på vors før byen. Puh! Er så mye for tiden. I morgen skal vi først ha en time på skolen, før vi drar til Jessheim for å se på no skuespillgreier. DEretter skal jeg rett på jobb frem til klokken 7. Full fart hele helgen, og mandag er det skole frem til kvart på fire, før vi skal møtes halv seks for å øve med koret vi skal synge Carmina Burana med i universitetsaulaen. Nok å gjøre i alle fall. Nå er det på tide å legge seg. God natt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 14. april 2005 #5389 Del Skrevet 14. april 2005 håper du får en flott helg vennen Ikke slit deg helt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. april 2005 #5390 Del Skrevet 14. april 2005 hei hei vennen! Håper du får det artig hos fangsten og at du får det kjempe kult på byn! Virker som du har nok å gjøre om dagen ja!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. april 2005 Forfatter #5391 Del Skrevet 14. april 2005 Hei! Ble ingen jobbing i dag. Var på Jessheim, Romerike folkhøyskole, for å se på et skuespill, og kom ikke hjem før jobben hadde begynt. Deretter dro jeg rett til Storo og klinikk for Alle, til kiropraktor. DEilig å få knekt opp litt, nakken føles noe bedre nå. SKal kose meg masse hos S i morgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2005 #5392 Del Skrevet 14. april 2005 Travel fisk! :o *imponert over alt du får til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 14. april 2005 #5393 Del Skrevet 14. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. april 2005 Forfatter #5394 Del Skrevet 14. april 2005 Saeria: før trente jeg 18 timer i uka, med en times reisevei hver vei. I tillegg kom skole og venner, så er egentlig litt vant til å ha det travelt. Men så er det jo også en grunn til at jeg ble utbrent og overtrent for litt over et år siden. Prøver å slappe av når jeg kan, og merker godt at kroppen sier ifra om når nok er nok. Er litt flinkere til å lytte til signalene enn jeg var før, tåler heller ikke så mye som jeg gjorde før jeg ble syk. Men det kommer seg Baby-E: til deg også I morgen er det først nasjonal prøve i matte fra 9-11, deretter norsk stilskriving fra 12-15. Dra innom senteret på vei hjem, se etter en ny topp, kjøpe øl. Hjem, spise og skifte, dra til Torsov for å ha lysprøve med dansegruppa. (har veldig lite lyst, blir utrolig stress, men vet at treneren blir sur om jeg ikke kommer. Får se hva det blir til, frister så sinnsykt lite) Deretter er det rett hjem, hoppe i dusjen, skifte og sminke meg, og løpe opp til fangsten på vors. Puh! Skal bli utrolig deilig å komme dit, få pusta litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. april 2005 #5395 Del Skrevet 14. april 2005 Du har det travelt om dagen nå. Man klarer mye når det er moro, da. Ønsker deg fortsatt gode dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. april 2005 Forfatter #5396 Del Skrevet 14. april 2005 Du har det travelt om dagen nå. Man klarer mye når det er moro' date=' da. Ønsker deg fortsatt gode dager.[/quote'] takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2005 #5397 Del Skrevet 14. april 2005 Hellu bissifisken Ser du blir travelt opptatt i helga, og det er vel og bra så lenge du ikke sliter deg ut. Men stoler på at du vet når nok er nok Godt å se at du har det bra også, akkurat slik en happy liten fisk skal være Håper du får en fin dag i morgen, og lykke til på prøven Natti natti :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 14. april 2005 #5398 Del Skrevet 14. april 2005 :klem2: Ikke slit deg ut da, Fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 15. april 2005 #5399 Del Skrevet 15. april 2005 heisann!!! jessheim du bor du i nærheten av jessheim? jeg skal flytte i nærheten av jessheim!!!!skla flytte til kløfta jeg!!!!!!! stilig:) flytrter dit til sommeren der kjæresten min som jeg skla flytte sammen med ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. april 2005 #5400 Del Skrevet 15. april 2005 Håper du får en kjempe fin helg fisken! Kjempe kos å høre at du har en ny fangst og at du trives med deg selv. Håper vi kan treffes igjen før det er et år siden sist. Lykke til med dansinga i helga!! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå