Gjest baby-E Skrevet 5. mars 2005 #5121 Del Skrevet 5. mars 2005 bare innom med gode ønsker for dagen og en supergod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #5122 Del Skrevet 5. mars 2005 Skrev et innlegg i sta som ikke kom med :-? Irriterende. Filmen var veldig spesiell. Langtekkelig på slutten, men også litt morsom innimellom. Tysk film. Har visst fått no priser av no greier. For de som er interessert: http://www2.filmweb.no/oslokino/article.jh...articleID=47658 Fått trent lit i dag, selv om ikke formen er helt topp. Har vondt i hodet, nesten litt sånn fyllesjuk følelse, men drakk ingenting i går. Merkelig. Hjalp ikke med smertestillende heller. I kveld blir det antageligvis lokefest, om jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #5123 Del Skrevet 5. mars 2005 Skrev et innlegg i sta som ikke kom med :-? Irriterende. Filmen var veldig spesiell. Langtekkelig på slutten, men også litt morsom innimellom. Tysk film. Har visst fått no priser av no greier. For de som er interessert: http://www2.filmweb.no/oslokino/article.jh...articleID=47658 Fått trent lit i dag, selv om ikke formen er helt topp. Har vondt i hodet, nesten litt sånn fyllesjuk følelse, men drakk ingenting i går. Merkelig. Hjalp ikke med smertestillende heller. I kveld blir det antageligvis lokefest, om jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 5. mars 2005 #5124 Del Skrevet 5. mars 2005 Blir bekymra når jeg leser at du har en fyllesyk følelse, fisken... det er symptom nr 1 på min sykdom :o Du må ta vare på deg selv nå!! slappe av når du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #5125 Del Skrevet 5. mars 2005 Man skal se Der Untergang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #5126 Del Skrevet 5. mars 2005 Lilleulv: huff da! Får håpe det ikke er det. Skal ta vare på meg selv ja, prøve i alle fall i min stressende hverdag. Bamboo: o, heldig! JEg vil og.. Men skal se den da, vet bare ikke når. Pappa har lovet at vi skal se den sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #5127 Del Skrevet 5. mars 2005 OoOoOOOOOoooOOoOOooOOooOoh! Constantine var kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter #5128 Del Skrevet 5. mars 2005 OoOoOOOOOoooOOoOOooOOooOoh! Constantine var kjedelig. O naaaaaaaaaaaaj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 5. mars 2005 #5129 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei. Vet jeg ikke har vært innom deg på en stund, men alt står i dagboken min. Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 5. mars 2005 #5130 Del Skrevet 5. mars 2005 Ha en flott natt! Drøm ufattelige søte drømmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. mars 2005 #5131 Del Skrevet 6. mars 2005 God morgen snuppa! Blei det fest i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mars 2005 #5132 Del Skrevet 6. mars 2005 hey hvordan går det med den lille søte fisken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2005 #5133 Del Skrevet 6. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. mars 2005 #5134 Del Skrevet 6. mars 2005 halloooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. mars 2005 #5135 Del Skrevet 6. mars 2005 Heisan Hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #5136 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei folkens! I dag har jeg vært flink. Jeg har vasket og rydda hele kjøkkenet, støvsugd stua og kjøkkenet, rydda, vaska og støvsugd rommet (litt av en jobb, jeg har mange hybelkaniner for å si det sånn) og kasta to bæreposer med småting og blader som slang rundt. Holdt på i nesten fire timer. Deretter tok jeg en kjapp dusj, før ejg dro ned til en kompis av meg for å hjelpe han med å øve til førerprøven. Kom hjem og bakte brød og scones. Nå er jeg sliten! Sitter og skriver notatark til prøve jeg skal ha på fredag. *M*: det går så bra vettu! Helgen min har vært helt ok. Manic: takker og bukker, hadde faktisk en herlig natt Baby-E: ja, men det er det værste jeg har vært med på noen gang. Stod å venta 20 min på Brynseng, 25 på Ryen, måtte gå 15 min til festen. Jeg frøys som et helvete, hadde ikke følelser i kroppen. Var med en venninne, hun går ohg, og fy faen for noen berter venninnene hennes var. Da vi endelig kom oss til festen, fikk vi ikke komme inn. Tok en drosje hjem og satt i mammas fang og ble varma. Mamma er god å ha Kvelden/natten ble reddet av at jeg fikk melding av M. Sendte til langt på natt. Lurven: Fisken hun har det helt ok hun Slim: :klem2: Baby-E: hallu Bettie: hej Det går helt ok med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. mars 2005 #5137 Del Skrevet 6. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 #5138 Del Skrevet 7. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. mars 2005 #5139 Del Skrevet 7. mars 2005 Ha en fin uke vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #5140 Del Skrevet 7. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå