Gå til innhold

Fiskesnakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Melding fra Fisken:

Data slått ut av fiskevirus, kommer ikke inn på internett..... Men har det bra!

:)

Ingvild

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen! Endelig tilbake på nettet.

Slemme virus :-?

Har virus ennå, men kommer i alle fall inn på internett, har fått en ny server.

Har det helt ok, klarer å drite mer og mer i eksen.

Sliter med at jeg er sliten, trøtt og slapp hele tiden uansett hvor mye jeg sover. Slitsomt..

Skrevet

Deilig å være tilbake! :)

Skrevet

Fint å se at det etter forholdene går bra med deg. Det er vel ikke så rart om du er trøtt og sliten, du har jo vært gjennom en tøff opplevelse

Skrevet

Bettie: sant det.

Baby-E: så koselig! :D Savna deg og :klem:

Er så lei av å være slapp og sliten.. Det har vart så lenge nå. Skal snakke med en venninne av meg ang sykemelding. Tviler sterkt på at jeg kan komme meg på skolen i morgen, har ikke orka å gjøre noen ting i dag, bare ligget på sofaen etter at jeg kom hjem fra skolen. Det er et slit å gå opp trappa.

På mandag begynte dansinga igjen. Deilig. Skal danse litt over en time med jazz på mandager, klassisk og moderne på tirsdager og streetjazz på onsdager.

Ble ingen trening i dag, har ingen energi.

Skrevet

:vinke:

Nå er det bare en side igjen til side 300. Dæven, da blir det party!

Vondt i hodet :-(

Eksen sa endelig unnskyld i dag. Han beklaget at han har oppført seg som han har gjort, behandla meg som han har gjort. Det gjorde godt.

Han vil visst møte meg en dag og, slappe av og se på film. Han savna meg.. Men ikke noe forhold.

Vet faktisk ikke om jeg ville blitt sammen med han igjen heller. Jeg var ikke såå forelsket, det var mer det at jeg var så utrolig glad i han, det at jeg hadde noen som var bare min, som alltid var der for meg, som var forelsket i MEG. En å ligge i armkroken til, en å føle seg trygg med.

Men han er da ikke eneste fisk i havet. Det ordner seg. Livet er forjævlig til tider - ja, men en gang må det da forbedre seg.

Skrevet

Velkommen hjem!

Husk:

- Ikke bruk Internet Explorer (som har masse sikkerhetshull)

- Ikke bruk Outlook

- Kjør antispyware- og antiadwareprogrammer jevnlig

- Kjør antivirusprogram jevnlig

- Ikke åpne vedlegg som ikke er avtalt på forhånd

- Ha brannmur

- Ikke ta imot filer fra folk du kjenner, med mindre du vet 110% sikkert hva slags type fil det er.

Følger du disse retningslinjene minskes muligheten for å få virus betraktelig!

Skrevet

PRøver å gjøre som du sier, Lunacia, men Inernett Explorer har jeg alltid brukt. Sikkert der viruset kom seg inn.

Er syk i dag, ingen skole.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for besøk

håper du følr deg bedre snart

og får n fin dag

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...