Arkana Skrevet 21. juni 2004 #1401 Del Skrevet 21. juni 2004 Hva slags film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1402 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er ikke helt bestemt. Enten konsert av Robbie Williams, eller en skrekkfilm. Blir nok det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #1403 Del Skrevet 21. juni 2004 Skrekkfilm høres bra ut, jeg elsker skrekkfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1404 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg og :-) Ble ikke no film. Vi satte den på, men snakket så mye at vi ikke fulgte med i det hele tatt Nå ligger vi i sengen, hun ser på tv, jeg sitter her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #1405 Del Skrevet 21. juni 2004 Kos deg pus! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1406 Del Skrevet 21. juni 2004 Mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1407 Del Skrevet 21. juni 2004 Nå forsvinner jeg. Natta alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 22. juni 2004 #1408 Del Skrevet 22. juni 2004 God Morgen! Får ønske deg lykke til igjen, på den riktige dagen Heldig du, som har så mange uker med ferie foran deg, her er det nydelig sol og flott sommervær, men det blir nok ikke noe ferie på meg i år :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juni 2004 #1409 Del Skrevet 22. juni 2004 God morgen Fisken! Sovet godt? Hatt en fin avslutningsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #1410 Del Skrevet 22. juni 2004 Sovet kjempegodt :-) Hun jeg hadde på overnattingsbesøk, er så utrolig nydelig. Siste dagen.. Hjemme allerede. Var der bare 1 time. Satte plutene i kropper, ryddet litt og plukket noen blomster. Det er avslutning med foreldre i kveld. DEt blir så utrolig trist.. Blir nok en del tårevåte øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 22. juni 2004 #1411 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei Aniola-Fisken! tenkte jeg bare skulle si siden jeg har sett navnet ditt så ofte borte hos Optimist! Hilsen Madley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #1412 Del Skrevet 22. juni 2004 God dag til deg :-) Fint å høre at du har en fin dag og har sovet godt. Jeg kjenner så altfor godt til det der med søvnløshet, men i det siste har jeg slitt med motsatt problem, merkelig nok... Jeg prøver å lure kjæresten til å rydde i boden så jeg kan hente sykkelen min. Isåfall blir det sykkeltur i dag; blir glad bare ved tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. juni 2004 #1413 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg er 26. :-) Se! Du er ikke gammel i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #1414 Del Skrevet 22. juni 2004 Morn fisken! Har du det bra i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #1415 Del Skrevet 22. juni 2004 Madly: så koselig at du stakk innom Ethereal: hvordan gikk det med rydding av boden? Endte det med at du ryddet? Er kjæresten din like sporty og sunn som deg eller? Saeria: Har det bare bra i dag Litt trist, ettersom det er siste kvelden jeg ser klassekamerater og lærere på denne skolen. Men, men, det er nå sånn det er. Er litt glad etter i går og, fikk hyggelig melding av N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. juni 2004 #1416 Del Skrevet 22. juni 2004 Det som er positivt med at du er trist (ja, det går an. ), er at det er et tegne på at du hvertfall glad i noen på skolen din, som du gjerne ikke får sett på en stund. Jeg var i grunnen bare glad jeg var ferdig med faenskapet. Ikke minst at jeg skulle slippe å se de fleste elevene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. juni 2004 #1417 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg var i grunnen bare glad jeg var ferdig med faenskapet. Ikke minst at jeg skulle slippe å se de fleste elevene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #1418 Del Skrevet 22. juni 2004 Sant, så sant Mange jeg er glad for at jeg aldri kommer til å se igjen. Men det er spesielt to lærere som betyr mye for meg, som har hjulpet meg når jeg har hatt en vanskelig tid i forbindelse med sf og depresjon. Men de beste vennene mine skal jeg tviholde på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #1419 Del Skrevet 22. juni 2004 Hei fisk! Så deilig det må være å ha en lang, lang ferie foran seg! Glede meg til jeg skal begynne å jobbe som lærer! Ha en god dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #1420 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg håper fortsatt på at kjæresten rydder; han skal ikke på jobb før kl 16, og jeg fikk ingen respons på en sms jeg sendte. Kjæresten er også ganske sunn, men også litt lat, og mens jeg var i Nederland, hadde han knapt trent annet enn litt fotball, så nå har jeg tvunget ham inn på SATS Han er faktisk fornøyd... Matlaging er stort sett mitt domene, og jeg klager ikke, for det er noe jeg liker å gjøre. *varmt her inne i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå