Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke helt bestemt.

Enten konsert av Robbie Williams, eller en skrekkfilm.

Blir nok det siste :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og :-)

Ble ikke no film. Vi satte den på, men snakket så mye at vi ikke fulgte med i det hele tatt :ler:

Nå ligger vi i sengen, hun ser på tv, jeg sitter her :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Morgen! Får ønske deg lykke til igjen, på den riktige dagen :wink:

Heldig du, som har så mange uker med ferie foran deg, her er det nydelig sol og flott sommervær, men det blir nok ikke noe ferie på meg i år :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet kjempegodt :-)

Hun jeg hadde på overnattingsbesøk, er så utrolig nydelig.

Siste dagen.. Hjemme allerede. Var der bare 1 time. Satte plutene i kropper, ryddet litt og plukket noen blomster.

Det er avslutning med foreldre i kveld.

DEt blir så utrolig trist.. Blir nok en del tårevåte øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Hei Aniola-Fisken!

tenkte jeg bare skulle si :vinke: siden jeg har sett navnet ditt så ofte borte hos Optimist!

Hilsen Madley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

God dag til deg :-) Fint å høre at du har en fin dag og har sovet godt. Jeg kjenner så altfor godt til det der med søvnløshet, men i det siste har jeg slitt med motsatt problem, merkelig nok...

Jeg prøver å lure kjæresten til å rydde i boden så jeg kan hente sykkelen min. Isåfall blir det sykkeltur i dag; blir glad bare ved tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madly: så koselig at du stakk innom :vinke:

Ethereal: hvordan gikk det med rydding av boden? Endte det med at du ryddet? :ler: Er kjæresten din like sporty og sunn som deg eller?

Saeria: Har det bare bra i dag :) Litt trist, ettersom det er siste kvelden jeg ser klassekamerater og lærere på denne skolen.

Men, men, det er nå sånn det er.

Er litt glad etter i går og, fikk hyggelig melding av N :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er positivt med at du er trist (ja, det går an. :wink: ), er at det er et tegne på at du hvertfall glad i noen på skolen din, som du gjerne ikke får sett på en stund.

Jeg var i grunnen bare glad jeg var ferdig med faenskapet. :ler: Ikke minst at jeg skulle slippe å se de fleste elevene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky

Jeg var i grunnen bare glad jeg var ferdig med faenskapet. :ler: Ikke minst at jeg skulle slippe å se de fleste elevene. :wink:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, så sant :ler:

Mange jeg er glad for at jeg aldri kommer til å se igjen.

Men det er spesielt to lærere som betyr mye for meg, som har hjulpet meg når jeg har hatt en vanskelig tid i forbindelse med sf og depresjon.

Men de beste vennene mine skal jeg tviholde på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei fisk! :)

Så deilig det må være å ha en lang, lang ferie foran seg!

Glede meg til jeg skal begynne å jobbe som lærer! :sjarmor:

Ha en god dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg håper fortsatt på at kjæresten rydder; han skal ikke på jobb før kl 16, og jeg fikk ingen respons på en sms jeg sendte. :) Kjæresten er også ganske sunn, men også litt lat, og mens jeg var i Nederland, hadde han knapt trent annet enn litt fotball, så nå har jeg tvunget ham inn på SATS :sjarmor: Han er faktisk fornøyd...

Matlaging er stort sett mitt domene, og jeg klager ikke, for det er noe jeg liker å gjøre.

*varmt her inne i dag* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...