Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #1301 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg er ute på en liten dagbokrunde - det skjer så lite i forumet nå, og noe må man jo fordrive tiden med! Fant ut at jeg skulle legge igjen hilsner hos noen kjekke jenter! En fornuftig ting å gjøre på en ellers slapp lørdag! Ha det fint! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juni 2004 #1302 Del Skrevet 19. juni 2004 :o Det var vel ikke morgen-grettenhet vi var vitner til oppå sida her? :fy: Besøket i går gikk helt greit det, vi prata litt om alt mulig og jeg fikk hjelp med et pusslespill. Jeg digger pusslespill! Holder nå på med et med bilde av katedralen i Barcelona. 1000 biter.... A skal bort i morra, så jeg får nok tid til og skrive her og holde på med pussling og slikt. men har lyst og sove litt nå..... zzzz...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1303 Del Skrevet 19. juni 2004 Morgengretten? Jeg? Ja, puslespill er morro! Kverula: helt enig, skjer ittno her! Æsj :-? Optimist: Saeria: fant du det du skulle ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #1304 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Aniolafisken! Puslespill er gøy ja, jeg liker best noen som er litt morsomme, synes sånne naturbilder o.l. er kjedelig. Vi har dusinvis av puslespill hos foreldrene mine, flere tusen brikker og har ofte puslet alle sammen. Veldig koselig. Nå er jeg grusomt sulten, heldigvis står pizzaen i ovnen og er ferdig snart. Salat ferdig oppskåret og rømmedressingen står og godgjør seg i kjøleskapet. Cola'en er iskald og noen limeskiver er klar til å ha i. Jepp dette blir en god lørdagsmiddag. :sikle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1305 Del Skrevet 19. juni 2004 Å nam, nå ble jeg sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. juni 2004 #1306 Del Skrevet 19. juni 2004 Hørtes fristende ut det der ja, men jeg har bakte poteter i ovnen så jeg skal vel ikke missunne noen. Og dessuten har jeg jo en is-avtale på mandag å se fram til *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1307 Del Skrevet 19. juni 2004 IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 19. juni 2004 #1308 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har is her, både jordbæris og vaniljeis. komme på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #1309 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har nettopp spist meg eksplosivt mett på taco, så jeg orker i hvert fall ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #1310 Del Skrevet 19. juni 2004 Is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. juni 2004 #1311 Del Skrevet 19. juni 2004 God lørdag Fiskevennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 19. juni 2004 #1312 Del Skrevet 19. juni 2004 God lørdagskveld ... håper du koser deg..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1313 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei alle dere herlige :-) kommer gjerne jeg, Mylian I dag har jeg trent. Deilig. Elsker følesen av at jeg trener så hardt at svetten renner, tro det eller ei Snakket med en venninne av meg da jeg kom hjem, hun fortalte at hun skulle på VG-lista på Rådhusplassen. Hun la til: -Du kan sikkert være med.. JEg sa at jeg ikke trengte å være med hvis de 4 jentene helst ville dra alene, jeg sjønte dem hvis de ville det. Nei, det gikk sikkert bra, fikk jeg høre. Bestemte meg først for å drite langt i dem når jeg følte meg så lite velkommen, men så kom jeg til at det var jeg som ville tape på det. Da jeg kom til t-banestasjonen, fant jeg dem ikke. Gikk på t-banen og tenkte at de sikkert satt på en annen vogn, uten at jeg hadde sett dem. Prøvde å ringe flere ganger, men fikk ikke svar. Tilsutt ringte hun tilbake, og jeg fikk vite at de ikke skulle ta banen som gikk før om 1/2 time. Og jeg satt jo der allerede :-? Hyggelig gjort. Heldigvis møtte jeg tre andre venner av meg (gutter, mye enklere) som skulle på kino. Jeg fulgte med dem, og fikk plass rett foran de, flaks som jeg hadde. Koste meg på kino sammen med dem Vi så Harry Potter, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #1314 Del Skrevet 19. juni 2004 Høres ut som det ble en fin dag for deg Fisken! Håper morgendagen blir enda bedre. Good night, don't let the bed bugs bite! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1315 Del Skrevet 19. juni 2004 Natta, Arkana skal be dem la være å vite, men man vet jo aldri med sånne krabater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 19. juni 2004 #1316 Del Skrevet 19. juni 2004 Like greit sånn som det ble, synes du ikke? Heldige du som har sett Harry Potter. Jeg skal se den til uka. Godt natt og sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1317 Del Skrevet 19. juni 2004 Jepp, like greit, mye bedre også. DEt var iskaldt og masse regn ute, stå der med masse hylende fjortisser og 4 sure venninner hutrende, nei det er ingen drømmekveld. Varme og trygge kinoen er mye bedre! Fikk også en trist nyhet før i dag. For litt siden var det et ran og knivstikking i en liten butikk rett ved barneskolen jeg gikk på. Fikk i dag vite at det er to jeg kjenner som gjorde det, og den ene var N. Ble så lei meg! Det var ikke han som knivstakk, men han var med på ranet. Stakkars gutten min, han er virkelig ute og kjører nå. Når han raner en butikk for å få seg penger til hasj :-( For noen dager siden fikk jeg høre at det gikk mye bedre med han, men tydeligvis ikke. De ble selvfølgelig tatt, satt på celle i 2 dager. Nå blir saken tatt opp.. Håper virkelig ikke han blir satt i fengsel. Fengsel er det beste stedet for å lære å bli en kriminell. Vil bare at han skal ha det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #1318 Del Skrevet 19. juni 2004 Hei Fisken! Leit å høre om eksen din som sliter sånn. Håper alt ordner seg for han. Fint at du kom deg på kino. De andre virket ikke noe særlig. Man trenger ikke dårlige "venner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1319 Del Skrevet 19. juni 2004 Så sant, så sant Hun ene av dem har faktisk vært "bestevenninnen" min i mange år. Nei, gleder meg til jeg begynner på ny skole til høsten. Også har jeg møtt nydelige Mylian da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 19. juni 2004 #1320 Del Skrevet 19. juni 2004 :-) Alltid koselig med nye venner! du kan jo komme til Bodø, så kan du møte stesønnene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå