Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så sint s¨sint! :evil: :-x

Jævla *** *** ** * * * * ** sonsor.

Puste inn og ut. Ikke slippe ut alle de "vakre" ordene inni hodet nå, Fisk.

Tenk blomster, sommerfugler og blå himmel. GUtter i bar overkropp, solbrune og muskuløse :sjarmor:

DEr ja, litt roligere.

Følte det gikk ganske bra på muntlig i dag. Var helt sinnsykt nervøs, det ble bare enda verre av sensoren. Han satt opg så seg rundt om i rommet, sukket litt, virket direkte uinteressert. Når jeg sa ting som liksom skulle være litt morsomme, så han bare dumt på meg, mens faglæreren min lo. Følte meg skikkelig utrygg :-?

Også kom han med skikkelig dumme spørsmål.

Fikk sagt det jeg skulle si, man skalv hele tiden. Var i alle fall deilig å bli ferdig, men var skikkelig irritert på sensor, som gjorde meg utrygg og enda mer nervøs, skal ikke sensor hjelpe og veilede deg?

Så kom bomben. Fikk 4!!!!!!!

Fy f! Ble så utrolig skuffa. Grunnen til sensor var at jeg ikke hadde vist noen statestikker og kommet med flere fakta da jeg fortalte om befolkning og befolkningsvekst.

MEn hallo! Jeg hadde jo sagt før jeg begynte, at jeg ikke kom til å vise noen statestikker og diagrammer, ettersom de ofte "lyver" og ikke sier så mye.

Jeg la mer vekt på det jeg trodde og tenkte om befolkningsvekst. Dette har faglæreren min lært oss at vi skal. Han sier at fakta som står i boken ikke er så interessant, det vet han fra før av. Han vil vite hva vi tenker om tingene.

Faglæreren min var helt uenig i 4'rn. Han mente det var en klar 5.

Nå blir det sendt inn en klage i alle fall.

Skal ikke ha noen 4 på kortet!

Fisken har aldri, og skal aldri ha, 4 på kortet. I alle fall ikke samfunnsfag, hvor jeg fikk en kjempesterk 5 av faglæreren min!

Grrrrrr, jer er så sint!

Er glad for at jeg er sint, og ikke lei meg. Det hadde vært det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder du deg? :hoppe:

Skal jeg lage liv og røre for deg?

LIV

RØRE

Ble det bedre?

LIV og RØRE, mine to gode venner, er alltid god trøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
Jeg Fisken har aldri, og skal aldri ha, 4 på kortet. I alle fall ikke samfunnsfag, hvor jeg fikk en kjempesterk 5 av faglæreren min!

Grrrrrr, jer er så sint!

Er glad for at jeg er sint, og ikke lei meg. Det hadde vært det verste.

Skjønner at du er sint og skuffet, men en 4er er slett ikke dårlig det heller :-).

Husker jeg fikk 4 fordi jeg husket så mange detaljer fra boka :o. Ikke bare positivt med klisterhjerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sinne slipper taket og at du føler det litt bedre.

Det er en vond følelse når ikke karakterer blir som man føler en fortjener..Ikke la dette gå utover selvfølelsen din - du vet hva du er god for!

God helg og god sommerferie!

Varm klem fra lilja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du føler at du ikke har fått den karakteren du fortjener så er ikke 4 noen dårlig karakter. Prøv å ikke tenke på det og heller nyte den lange sommeren som nå er foran deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

4 er ikke dårlig nei, men bra at at faglæreren er enig med deg, hvis du føler du fikk for dårlig karakter. Det kan lønne seg å klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Hei på deg.

Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Prøv å kos deg i helga og glem den teite sensoren. :D

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :)

Jeg har alltid slitt med det at jeg har store krav til meg selv, spesielt i skolesammenheng. Har aldri taklet å få 4 :-? Har bare fått det to ganger i mitt liv, har jo noe med det å gjøre.

Men, men, er ikke noen vits i å tenke for mye på det nå.

Får ikke gjort noe med det i helgen likevel, klage blir skrevet og sendt på mandag.

I helgen skal jeg slappe av og kose meg, feire at alt skolearbeid er ferdig for sommeren.

KVelden har vært ganske fin.

Spiste reker, loff og salat sammen med mamma og en venninne, før jeg og venninnen min dro til en venn av meg som hadde beøsk av en annen venn (ble mange venner her gitt :ler: ) og så på film.

Da vi kom, var de godt i gang med Hulken. Nå er ikke jeg veldig glad i sciens fiction, heller ikke filmer som allerede har vart i en halvtime. Ekstra kjipt blir det når man er utslitt av eksamensjobbing og eksamensnerver. Det endte opp med at jeg sovnet. Ganske fornøyd med den, jeg sovner aldri utenom på natten, selv da kan det være vanskelig.

Våknet da filmen var ferdig, så kvelden ble ikke helt ødelagt likevel :)

Satte på "Gangs of New York", som jeg faktisk klarte å se ferdig uten å sovne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Skjønner at du stiller store krav til deg selv, men du må huske at de som er glade i deg vil fortsatt være det uansett hvilke karakterer du får, og de som ikke er glade i detg bryr seg ikk de heller :wink:. Stå på, og gjør ditt beste så går det nok bra med deg.

Hørtes ut som en fin kveld. Alltid koselig med venner og film, i hvert fall når man kan sove over de filmene man ikke liker :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supert :-)

Nettopp klippet ut bilder av Mylian og meg. Så koselig atte :)

Magen min er stappfull av brus og druer. TRor blæra mi sprenger snart, men orker ikke gå heeeeeelt ned til doen. :ler:

HAr nå funnet navneforslag til min fremtidige hund:

- Milla

- Donna

- Dina

- Lilja

Får se hva det blir til :) Ville egentlig hatt Mirabella, men mamma syntes det var for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg syns mirabella er fint jeg .. :sjenert::sjarmor:

I know :wink:

Men du vet hvor sta jeg er, og jeg har fått de fra et sted. Altså, min kjære mor. Hund kommer jeg nok til å klare å få, men hun blånekta når det gjaldt Mirabella :-(

Må bare beklage, Mylian, skulle gjerne ha kalt henne Mirabella.. Litt sånn til hyllest for deg og da vettu :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg får bare kalle hunden din mirabella jeg da :-) hehe..

Men hvis du ikke skal ha mirabella så får du ikke lov til å finne et sukkersøtt navn, bare så det er sagt :wink:

Hmm.. hvordan har du det i dag lille venn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du :wink:

Jojo, jeg har tenkt til å kalle hunden for Rose.. Er ikke det et nydelig navn? *sukk* :hoho:

Neida, men du sa navnealternativene over? syntes du de var sukkersøte?

Vi er så like der, hater alt som heter sukkersøtt, berter, soss og fjortis-fnising :ler:

I dag? Hm, la meg kjenne etter.

Jeg har nettopp fylt magen med en boks pepsi-max, så magen er glad. Smaksløkene min og.

(ut i fra måten jeg skriver på, virker det nesten som om jeg er i godt humør :sjarmor: )

Jeg har ikke noen planer for dagen, det plager meg. Jeg finner nok på noe :) Oslo har kjempefint vær, så det er mye å gjøre.

Sole seg hadde jo vært en idé, men det blir fort kjedelig :-?

Skal trene i dag i alle fall, enten om jeg går en lang tur, bokser på bokseputen min eller drar på treningssenteret.

Også er det jo løøøørdag! :-) Lørdag er bydag.

Nå er alle vennene mine enten bortreist eller her og der, så det blir nok bytur med mamma :sjarmor:

Egentlig ikke så ille, kanskje det vanker noen sommerklær.

Har ikke kjøpt meg nye klær på lenge (da jeg var hos deg var et untak) fordi jeg har vært så redd for at de ikke skal passe om noen måneder.

Men topper kan jeg jo kjøpe :-) Det er lårene mine og rumpa som nok blir større.

Har du en fin dag da vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...