Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, Tina :)

på søndag skrev jeg om han vennen som har blitt forelsket i meg.

I dag fikk jeg vite at han har skrevet en sang om meg..

Gud så herlig! Har alltid drømt om en kjæreste som skrev dikt og sanger til meg.

Hva sier man som takk når noen gjør noe sånt?

Og hvorfor kan jeg ikke være forelsket i han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig at du er blitt forelska i! det syns jeg er så utrolig kjekt :) er kjipern du ikke føler det samme for han da.. men sånn er livet.. han finner seg sikkert noen andre skal du se.. imellomtida kan du kose deg med sangen vel? ;) du kan si til han at det betyr utrolig mye for deg (om det gjør det :ler: ) jeg fikk en sang for 2 år siden.. da jeg "dumpa" han, kan tenke deg hva den sangen handla om..

forresten.. det er snakk om hund her i huset også.. grunnen er at jeg flytter ut - og da må gamlefolket erstatte meg! nemlig..

jeg har aldri vært glad i hunder - men er glad i dyr generelt.. og det er jo så utrolig skjønt med valper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina
Mornings til deg og, snuppelure :)

Er vel litt mer midt på dagen nå da.

HAr du vært på skolen i dag du da?

:D Jepp,har vært på skolen i dag. 8)

Håper du har en super kveld :klem:

God helg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da Rio, hørtes stygt ut :-?

(noe ala Eamon og Frankie :ler: )

Ja, han betyr jo masse for meg, det har jeg også fortalt han flere ganger.

Han sang faktisk litt av sangen for meg i dag.. Helt sinnsykt. Å bli sunget en sang for, som handler om en selv..

Etterpå sendte han meg teksten:

Aniol

Beautiful, as beauty can be.

I rejected you and now you’ve rejected me

Why didn’t I keep you, right by my side

The angels are crying and so am I

Will you love me, as once you did

My heart’s broke and shattered

I’m thorn up within

You’re the image, you’re perfect to me

I love you with all my heart indefinitely

Your momma told you, that we’re ment to be

I hope you’ll trust her and I hope she’s right

Maybe we’ll be together

Or maybe not

But for now you’re all I got

Please come back to me

I don’t know what to do right now

But I’m happy, I got you by my side

Cause when you’re gone

I’m empty inside

Never leave me, don’t even try

Cause you’re my angel

Watching over me

Taking care of me

Loving me for who I am

Now please come back

I tried to help you

Was to hard for me

Got guilty conscience

Giving you up you see

No one needs to suffer

The way you do

I’d give up anything

For a smile from you

Cause when you smile

You comfort me

Wish I could hold you in my arms and be

The one you want

The one you kiss

The one you’d be together for eternity

Visste virkelig ikke hva jeg skulle si da jeg leste den.. satt med tårer i øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emina: har hatt en fin kveld ja :)

Vært på kino med en venninne.

Så "The day after tomorrow". En skikkelig tankevekker!

Dro hjem, møtte en venn av meg, A, han som er forelsket i meg. (vi er fortsatt veldig gode venner). Spiste en deilig middag som mamma lagde (skalldyrswok med ris til) og gikk på Shell for å leie en film.

Vi leide "The gathering". Likte den utrolig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er nok på tide at jeg tar med meg alle tankene mine og går og legger meg..

Det er jo alltids en dag i morgen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann.. :klem:

En utrolig vakker tekst, det er i alle fall sikkert. må være vanskelig å være i den situvasjonen du er i, men som sagt, man kan ikke kontrollere følelsene sine..

Glad i deg vennen, det er i alle fall sikkert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den teksten var jo kjempebra.. flink gutt han der.. sikkert enda nydeligere med melodi.. kjærleiken skal ikke være lett, men det er kjekt når den er det.. nå skal ikke jeg begynne å filosofere her .)

ha det gøy

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint vær! :-)

Og her sitter Fisken, foran dataen.

Har bakt kake da :) Skal ha med bort dit vi skal på middag. Kvikklunsjkake.

Røra var i alle fall veldig god :oops:

Fant nettopp ut at i dette nuet er livet egentlig ganske flotters :sjarmor:

Det er ikke så ofte jeg sier det gitt.

Nu skal jeg snart ta skoene på, komme meg ut og gå en tur i det herlige været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina

Hey vennen min :klem::hjerte:

Savnet deg mens jeg var borte! Dagen er ikke helt det samme uten deg,vettu :kline:

Hvordan har du hatt det da?

Mange klemmer fra Mina som er såååååå glad i deg :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin text!

Lettrørt som jeg kom tårene her og, lettrørt

og mensen...... ingen god kombinasjon. :ler:

Har du det bra?

Lenge siden jeg har kikka innom her, og er ikke så up-to-date.

Ha en fortryllende dag, snuppa!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har du det i dag vennen?

:kose:

Går bare rundt og gleder meg til fredag, skal personlig komme og plukke deg opp på buss-stasjonen :wink:

*smask*

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt du er, Emina. Koselig at du har hatt det så fint! Også blir jeg glad når du sier du har savnet meg vettu :wink: '

Hei Marianne! Så koselig at du kom innom en tur igjen :)

Ja, nydelig tekst.. har hatt litt problemer med å samle tankene mine etter den. Det er i alle fall tydelig at jeg btyr mye for han, og det er jo koselig.

De siste dagene har gått med til å overbevise meg selv om at jeg ikke må ha dårlig samvittighet for at jeg avviste han. Jeg kan jo virkelig ikke bestemme over følelsene mine, sånn er det bare.

Har det ganske greit jeg, Mylian, når jeg tenker på at jeg snart er hos deg, har jeg det strålende :wink: Gleder meg masse!

Utrolig deilig vær da :) Klarte å bli solbrent på brystet etter bare en time i solen i går :ler:

I går var jeg ganske filnk, Fikk ikke trent, hadde null energi, men vasket og ryddet hele rommet mitt, tok ut av oppvaskemaskinen, hengte opp klær, satte på en ny maskin og ryddet litt her og litt der. Ble svett nok likevel :wink:

Etterpå skal jeg på aerobic, så får svettet enda litt til.

Herlig!

Håper virkelig dette været holder. DEt er jo så nydelig.. Nesten som syden! Har ikke vært kald én eneste gang i dag, og det er ganske spesielt når det gjelder meg, jeg fryser så og si alltid. Hadde til og emd på meg et ganske kort skjørt i dag.

Lurer på hva vi skal gjøre på skolen frem til eksamen jeg, vi jobber jo ikke med noen ting, sitter bare og snakekr, vimser rundt eller sitter ute.

Det er jo selvfølgelig koselig det, men det blir ganske kjedelig i lengeden.. :-?

Og hva om vi ikke kommer opp i det hele tatt? Det blir i alle fall kjipt. Jeg vil opp, jeg vil forbedre karkaterer :-)

Snakke, det er noe jeg kan, muntlig er min greie :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter og ser på CSI. Digger den serien! Yeah :-)

Fått hengt opp bokseputen min i dag. Endelig! Fikk den til jul, så det var på tide :wink: Skal sannelig få ut aggresjon på den ja. haha!

N kjørte forbi skolen min i sta.. Vi satt ute på gresset, så så han godt. Guri så sterke de følelsene mine for han er.. Fikk illninger gjennom hele kroppen bare av å se han kjøre forbi med en gigantisk hjelm på hodet :-?

Og snakket nettopp med en felles venn av oss, han sa at N ikke har det noe bra.. Blir så lei meg! Er jo så glad i han, vil at han skal ha det bra.

Livet er så utrolig urettferdig..

Jeg skjønner ikke hva som går av meg, de siste dagene har jeg bara hatt lyst til å være alene, sitte for meg selv, tenke, være på dataen, trene. Og jeg som var så supersosial for litt siden!

Men på skolen er det omvendt, der er jeg helt i 100.

Merkelig :-?

Trente aerobic i sta, det var deilig :)

Nå må jeg nok snart legge meg, sover altfor lite for tiden. Må bare se ferdig CSI, også kanskje bokse litt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Fisk! :blomst:

Titter innom for å si hei :) Å for å ønske deg en strålende god dag!

Klemmer fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Belle :)

Sitter på verandaen i dette herlige sommerværet. Føles nesten ut som syden! :-) Herlig.

skal snart begynne å trene litt, bokse løs på bokseputen min :ler: Trenger å få ut en del aggresjon.

Fikk i går vite at en jeg var sammen med for 1 1/2 år siden var utro mot meg med sin eks.. Det er ikke det at det gjør emg noe nå, men blir likevel sint. Han løy faktisk om at han var jomfru og. Han var den første jeg hadde sex med, og han påsto at han var jomfru. Han og eksen hadde visst lovt hverandre å ikke fortelle det til noen, ettersom hun bare var 13 år da.

Han sendte eg melding og fortalte meg det to dager etter at vi hadde sex for første gang :-?

gutter. Blir aldri klok på dem jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: ja,det der er typisk gutter..

Du får bokse litt for meg også :wink:

:kline: glad i deg!

Det kan ordnes :wink:

Bam! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...