liv Skrevet 20. mai 2004 #841 Del Skrevet 20. mai 2004 gratulerer med overstått! Nå er det ikke lenge til Lilleputt kommer på besøk til deg! Det blir sikkert kjempe koselig! Dere får ta vare på hverandre! Ha en fortsatt god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #842 Del Skrevet 20. mai 2004 Takk Jepp, da har jeg vært på fotosession. Var kjempegøy! Greia var at vi var en gjeng ungdommer som liksom var på festival. Hadde en blåsemaskin midt i fleisen, og skulle hoppe og le som om vi var på festival. Utrolig artig, når det var en vegg vi heiet mot Så da kommer jeg på forsiden av natt og dag-avisen neste uke, sammen med andre da Blir morsomt å se, ettersom jeg var en av de som sto helt foran! I morgen skal jeg en liten tur til Sverige, før jeg skal møte Lilleputt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. mai 2004 #843 Del Skrevet 21. mai 2004 Stakk bare innom for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. mai 2004 #844 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei lille venn! Nå har jeg stått opp og tro det eller ei; spist frokost! og det selv om det ikke er noen her for å passe på at jeg får den i meg. Har ikke fått med meg at du har vært på fotosession, men det er bra å høre at du koste deg! Drar inn til byen snart jeg, gleder meg masse til å møte deg Da sees vi da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 21. mai 2004 #845 Del Skrevet 21. mai 2004 Hei snuppa Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #846 Del Skrevet 21. mai 2004 Hatt en vidunderlig dag! Lilleputt er en fantastisk jente.. Vi har nettopp spist en deilig middag og sett på "den grønne mil". Dette er første dagen på så lenge jeg kan huske, at jeg ikke har kastet opp. HAr ikke vært inne på tanken engang. Herlig! Takk, Lilleputt Vi skal bli friske. Begge to. Det skal gå bra. I morgen skal vi kose oss, dra til byen, dra på kino, ut å spise. Gleder meg (stolt av at du spiste frokost, Lilleputt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 22. mai 2004 #847 Del Skrevet 22. mai 2004 Så kos å høre! Håper dere koser dere like mye i dag :D Dere er herlige begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 22. mai 2004 Forfatter #848 Del Skrevet 22. mai 2004 Hei Emina HAr du fjernet dagboken din? :o Buuuuu.. Jeg og Lilleputt har hatt det strålende Kom for litt siden hjem fra kino og restaurant. Herlig, indisk mat! :-) Men savner Lilleputt allerede :-( Skal besøke henne i Kristiansad til sommeren da, hvis hun vil ha meg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 23. mai 2004 #849 Del Skrevet 23. mai 2004 HAr du fjernet dagboken din? :o Buuuuu.. Ja,har nok det..Du vet hvorfor men kanskje det dukker opp en ny om ikke så lenge Ønsker deg en kjempe fin dag :D Kjempe koselig å prate med deg på msn tidligere i dag,du er helt super Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 23. mai 2004 #850 Del Skrevet 23. mai 2004 Vil bare si at jeg hadde det kjempekoselig i helga og at jeg savner deg masse allerede! du må komme nedover med en gang du har lyst og lov, jeg har ikke noe planer på flere måneder jeg vet du :-) Takk for at du er den du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2004 #851 Del Skrevet 23. mai 2004 Stakk innom med en til deg. Så fint at du og Lilleputt har hatt en koselig helg.. Godt å høre det.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #852 Del Skrevet 24. mai 2004 Emina: Får håpe det ordner seg etter vært da.. Hun det gjelder tar nok til fornuft tilslutt Lilleputt: Du er nydelig! Savner deg masse, gleder meg utrolig til å møte deg igjen DEt skal ordne seg vettu, alt sammen. Tina: Tusen takk Håper det går bedre med deg nå! Skolen i dag var egentlig ganske greit, men kjedelig, som det alltid er slutten av året. Blir så utorlig skolelei! Bare to uker igjen med vanlig skole nå, skal klare det. Fikk fri i den andre timen, satt ute i solskinnet (som har forsvunnet nå) og snakket med en venninne. Herlig Fikk også gå en time før, hadde ikke lærer. Gikk rett ned og trente, men fikk desverre ikke trent så hardt som jeg pleier, kroppen sviktet litt. Trente jo en del likevel da, er ikke så flink til å høre på kroppen, og trengte å få ut litt frustrasjon. Fikk i går vite at en god venn av meg er forelsket i meg. For to år siden var jeg kjempeforelsket i han, men da ville han ikke bli sammen med meg, som han sa, han var for feig, han syntes det var vanskelig ettersom jeg er yngre enn han. Det har han flere ganger sagt at han angret på. Desverre litt for sent.. Han kom med det etter at jeg hadde grått meg gjennom flere måneder i kjærlighetssorg. I går sa han at han var FORELSKET. Det er jo ganske sterkt.. Og jeg har ikke de samme følelsene for han. Blir egentlig sint på meg selv pga det. Han er en herlig gutt, vet vi kunne hatt det utrolig bra sammen. Istede liker jeg en som jeg ikke burde like i det hele tatt. Så utrolig typisk meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 24. mai 2004 Forfatter #853 Del Skrevet 24. mai 2004 Nettopp sett "Mors Elling" sammen med mamma. Utrolig søt film! :-) Elling var bedre da, men den var ganske annerledes. Gleder meg til den nye Elling-filmen som kommer til høsten. Han er jo så søt Ser på Bente-bryllupet nå. Jenta må fryse ihjel i den tynne kjolen, det kommer jo frostrøyk ut av munnen deres :-? Må prøve å få lagt meg litt tidelig i dag, var så utorlig trøtt på skolen i dag. Gjespet meg halvt til døde gitt. Det er bare det at det er så mye å finne på om kvelden Målet i dag blir å legge seg før halv tolv. Får se om det funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. mai 2004 #854 Del Skrevet 24. mai 2004 Hei vennen Savner deg jeg .. Når kommer du da? sitter jo her og venter! Forsiktig med den treningen, lytt til kroppen din og hva den tåler. (min mammapreken for idag..hehe) Må nok krype til køys nå jeg, er stuptrøtt allerede Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. mai 2004 #855 Del Skrevet 24. mai 2004 *STOOOR KLEM* Kommer mer innom senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2004 #856 Del Skrevet 25. mai 2004 God morgen lille venn Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #857 Del Skrevet 25. mai 2004 Har egentlig veldig godt av sånne mammaprekner, Lilleputt, det er ikke for ingenting at jeg drev kroppen min til den var overtrent og utbrent Bare bra du passer litt på meg Takk for en god klem, Middie. tilbake til deg! Takk, Tina Skolen i dag var ikke så mye verre enn i går, hehe. DAgen startet med to kjedelige, men lærerike fransktimer. Deretter en studietime i matte, hvor vi øvde på en sang vi skal synge for musikklæreren vår (smisk ). Etter lunsj (begynner sent på tirsdager :-) ) hadde vi to norsktimer hvor vi hadde hangman og satt og snakket. Etter dette måtte jeg gå, pga psykologtimen. Kom hjem og fant ut at mamma er syk, så hun kjører meg. Fikk litt ekstra-tid hjemme gitt :-) Deilig det. Gleder meg til å trene aerobic etterpå, også skal jeg se på CSI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. mai 2004 #858 Del Skrevet 25. mai 2004 Hei! :D Måtte bare hilse litt i dagboken din, siden du hilste i min. Jeg ser at du har ditt å slite med for tiden, og jeg håper du blir frisk snart, dette skal du klare! Ønsker deg en flott sommer! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #859 Del Skrevet 25. mai 2004 Så koselig, Arkana Ble glad jeg nå. Psykologen fortalte at hun var veldig fornøyd med meg. Hun syntes jeg brukte timene godt, at jeg tenkte reflektert og voksent, og at jeg var på god vei til å bli frisk. Det til tross at jeg bare har gått der i 4 måneder, og som hun sa, mange brukte flere år på å utrette det jeg hadde klart på den korte stunden. Videre sa hun at jeg var mer voksen og utviklet enn 90 % av de på min alder. Ble skikkelig glad jeg! Er så utrolig sliten.. Og vondt i hodet. Skal egentlig trene aerobic etterpå.. MEn uff, vet ikke om kroppen klarer det. Hodepine og skikkelig slapp :-( Håper ikke jeg blir syk. Mamma har ligget i hele dag.. Får bare krysse fingrene og håpe på det beste gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2004 #860 Del Skrevet 25. mai 2004 Så koselig at du fikk så mye skryt da.. Stolt av deg.. Om du føler deg dårlig så bør du vel bare slappe av og droppe trning nå... God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå