-Fisken- Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #801 Del Skrevet 12. mai 2004 Takk :-) Snart tid for Fisk å legge seg.. MEn føler meg absolutt ikke trøtt da gitt. Og det til tross for at jeg slet med å holde meg våken på skolen i dag - har sovet minimalt de siste nettene. Litt for mye å tenke på :-? Må snart sove. Flinke Fisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2004 #802 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei Fisken min 7 dager igjen! er en uke det Så bra at du hadde en koselig dag i går, håper du fikk sove litt i natt. og du fikk tak i smør din snik! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 13. mai 2004 #803 Del Skrevet 13. mai 2004 Håper du sov godt,vennen Ønsker deg en kjempe fin dag :D Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #804 Del Skrevet 13. mai 2004 Jepp, jeg fikk tak i smør! :-) Så i dag bakte jeg sjokolademuffins. Nam nam! Mamma be helt gal etter dem Er så utrolig trøtt :-? DEt er nå på dagen det kommer. Finnes ikke trøtt om kvelden, selv om jeg er det, flyr altfor mange tanker rundt i hodet mitt til at jeg karer å sove. Sove på dagen kan jeg jo ikke akkurat gjøre heller :-? DA blir døgnrytmen helt merkelig. Jaja, det går seg vel til. Bare 7 dager igjen Lilleputt Har nå gått på Fontex i 4 dager, men kan ikke si jeg merker noen forskjell enda. Får vel bare smøre meg med tolmodighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #805 Del Skrevet 13. mai 2004 Sitter og ser på Supermodellen jeg Like morsomt som alltid. Skulle egentlig trene i dag, yoga, men ettersom jeg har sovet så utrolig lite i det siste, var jeg ikke i form, så måtte bli hjemme og slappe av. Har fått sortert oppskriftene jeg har lagret på daten, og tenkte jeg skulle legge ut min yndlingsboller. Baker dem hele tiden! :-) Tante Bentes skolebrød 100 g smeltet smør/margarin 1/2 l melk 50 g gjær 1 ts salt 2 ts kardemomme 1 dl sukker 1 egg ca. 1 1/2 l hvetemel eggekrem: 1 eggeplomme 20 g sukker 20 g hvetemel 2 dl melk Lag vanlig gjærdeig. Eggekremen: Bland alt og kok opp. Stekes ved 225-250 grader til de er gylne. Jeg pleier å ha eggekremen inni jeg da, synes bollene blir mer saftige da Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #806 Del Skrevet 13. mai 2004 Ja - da var det slutt. Han slo opp.. "DEt gikk nok litt for fort" "har ikke de samme følelsene lenger". Nå føler jeg meg helt tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. mai 2004 #807 Del Skrevet 14. mai 2004 :trøste: Vet ikke helt hva jeg skal si jeg ... kunne ønske jeg var online i går kveld i alle fall. Er vel ikke så mye vits at jeg sitter her og skriver masse tull her, kan vi ikke snakke sammen seinere i dag? send meg en melding med en gang du kommer online vennen.. Husk; jeg er kjempeglad i deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 14. mai 2004 #808 Del Skrevet 14. mai 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 14. mai 2004 #809 Del Skrevet 14. mai 2004 Kjære kjære fisken, Så lei for det... Ingen har lov til å såre ditt hjerte på denne måten. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg. Pass godt på degselv, vær ekstra snill mot degselv, reis hode og vit at det finnes noe enda bedre for deg der ute! Du er et kjempebra menneske Fisk, ikke la noe eller noen knekke deg! Varm klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #810 Del Skrevet 14. mai 2004 Tusen takk dere.. Hjelper med litt trøst. Egentlig har jeg ikke det så ille nå, for nå VET jeg. DE siste ukene har vært mye verre, spesielt den siste uken. HAr gått og ikke visst, spekulert og tenkt altfor mye.. Nå er jeg ikke så mye lei meg, men mest sint. Sint på meg selv for at jeg har vært så feig og dumsnill, sint på han for at han ikke har sagt noe før når jeg har merket det godt på han. "HAn ville være helt sikkert først" var svaret på det. Jaja. Livet kan ikke alltid gå den veien man vil.. Desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #811 Del Skrevet 14. mai 2004 Ja, dette blir en helg med mye eksamenslesing. Kom opp i matte :-? Kunne ønske jeg kom opp i engelsk, der har jeg 5 men kunne fått 6 på eksamen hvis jeg var heldig. I matte ligger jeg på 5, og må kjempe for å beholde den til eksamen også. Får bare lese og skrive flittig i regelboken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. mai 2004 #812 Del Skrevet 14. mai 2004 :trøste: Jeg syns du takler bruddet så utrolig bra. du er ei utrolig sterk jente, jeg beundrer deg for pågangsmotet ditt. du fortjener så mye bedre, og det kan du få også. Lykke til med eksamen-lesingen. jeg hadde fått mildt sagt panikk om jeg hadde kommet opp i matte jeg Glad i deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 14. mai 2004 #813 Del Skrevet 14. mai 2004 Love Yah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #814 Del Skrevet 14. mai 2004 Tusen takk Lilleputt, nå ble jeg glad Lilleputt og Emina: dere er herlige begge to! Det er straks på tide for fisker å legge seg. Har egentlig hatt en ganske fin dag, hatt masser av tid til meg selv, tid til å tenke og gjøre det jeg har hatt lyst til. N.. Vel, har innsett at det var til det beste at det ble slutt. Han får ha det så godt, han sa så mye dumt at jeg nesten må le.. Nei, tror jeg har det bedre alene gitt, enn sammen med han. Stolt av meg selv, har fått gjort masse matte :-) Hadde vært så typisk meg å sitte med deg kvelden før eksamen. Er så trøtt, men orker liksom ikke å legge meg.. DEt er så mye slit, ta av sminken, pusse tenner, kle av seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. mai 2004 #815 Del Skrevet 15. mai 2004 Må bare si unnskyld for at jeg ikke kom tilbake etter 5 minutter som jeg sa :oops: men det skjedde ting og tang og jeg hadde ikke mulighet.. Kos deg masse i dag vennen og husk at snart er jeg der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mai 2004 #816 Del Skrevet 15. mai 2004 Trøste klem ---> Som trøst legger jeg igjen Melkerull! Bedre nå? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #817 Del Skrevet 15. mai 2004 Ja :-) Melkerullen var herlig og kald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 15. mai 2004 Forfatter #818 Del Skrevet 15. mai 2004 Vært i byen i dag, kjøpte meg sko Ganske fornøyd nå, lett etter sko lenge. Eller, kjøpte sko for noen dager siden og, men det var ballerina sko, og de kan jo ikke brukes til bukser Før jeg dro, gikk plutselig strømmen. Utrolig kjipt, internetten gikk og alt! Grr.. Fikk ikke dusjet heller, og hadde kjempefett hår :-? Måtte dra til byen med fett hår Jaja, var ikke jeg som måtte se på meg selv. Stakkars mamma, hun skulle bake to kaker til et 50-årslag, og på den ene skulle det var gelé. (kokes og avkjøles) Også skulle hun støvsuge.. Stakkars :-? Men strømmen kom heldigvis tilbake etter noen timer Nå skal jeg se på film med tre gutter.. Det blir koselig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 15. mai 2004 #819 Del Skrevet 15. mai 2004 Kos deg i kveld da :D Kjempe koselig å prate med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. mai 2004 #820 Del Skrevet 16. mai 2004 :dagensrose: Takk for at du er her for meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå