Midnattsol Skrevet 27. april 2004 #681 Del Skrevet 27. april 2004 Herregud, falt den i hodet på deg?? Takk og pris du hadde hjelm på! *legge våt kjølig klut i panna på Fisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. april 2004 #682 Del Skrevet 27. april 2004 Stakkars det lille hodet ditt! :trøste: Får virkelig håpe at det går bra med deg og at du slipper hjernerystelse. Det har jeg hatt allerede ti ganger :o Lyst til å gi meg oppskriften på melkesuppe? Hørest godt ut, dessuten er jeg nødt til å få i meg kalsium.. Glad i deg! God bedring :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. april 2004 Forfatter #683 Del Skrevet 27. april 2004 Ja, bommen falt rett ned i hodet mitt.. :-? Har nok fått hjernerystelse, har utrolig vondt i hodet og var veldig kvalm i sta. Søren og! Mamma sier at jeg ikke kan trene de nærmeste dagene. Væææææææ! Grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 28. april 2004 #684 Del Skrevet 28. april 2004 Huff, stakars deg Men mamman din har nok rett, du kan ikke trene med hjernerystelse. Du må slappe av og ta vare på deg selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 28. april 2004 #685 Del Skrevet 28. april 2004 Stakkars stakkars lille Fisken! :-( Håper det går bedre med hodet ditt i dag. Gratulerer så mye med 2. plass!! Godt jobbet! Hilsner fra Eplegrønn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 28. april 2004 Forfatter #686 Del Skrevet 28. april 2004 Takk :-) Men blæh så kjedelig det er å ha hjernerystelse! Stod opp 7.15 for å gå på skolen, men fant ut at det bare var å gå å legge seg igjen. Selvfølgelig fikk jeg ikke sove. Typisk. Vært en utrolig lang dag! Vet jo at man egentlig ikke skal sitte forann data, se på tv eller lese, men hva skal man da gjøre? Og selvfølgelig funket ikke internetten i dag da jeg våknet, det har den ikke gjort i hele dag heller. Det er krise for min del, data og internett er min kjedesegaktivitet. Så da leste jeg heller ut boken min (Frankenstein!) ryddet litt, vasket, vannet blomster og så litt på tv. Etter en stund ble det bare altfor kjipt å gå inne, så jeg kjørte en tur på scooteren min i ca 1 times tid. Gikk på senteret etterpå, og der møtte jeg tilfeldigvis N Ble så glad, har ikke sett han siden torsdag, det har vært så mye som har skjedd for oss begge. Han fortalte at han skulle kjøpe seg hund i dag, og da jeg lurte på hvordan type, svarte han: nei, en valp. Han er søt da. Heldigvis hjalp naboen meg med dataen nå nettopp, klarer meg ikke uten gitt! DEt er så morsomt å høre på mamma, hun har nemlig kjøpt seg ny bil. Det skjedde veldig spontant, en venn av henne ringte i går og fortalte om bilen, og vips! der var kontrakten skrevet under, det var bare å komme å hente den i dag. Hun er som en liten unge.. Gleder meg til i morgen, jeg, mamma skal til Brussel, skal være alene til søndag :-) Neida mamma, skal ikke ha overnatting av N :oops: På søndag får jeg trimmet sykkelen min! Gleder meg skikkelig, da kommer den til å gå i rundt 90. Herlig! Nei huff, nå er det egentlig tid for å begynne med lekser, må på skolen i morgen uansett hvor vondt hodet mitt er :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 28. april 2004 #687 Del Skrevet 28. april 2004 Hei Fisk. Bare innom for å ønske deg god natt. Håper hodet ditt er bedre i morgen. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 Forfatter #688 Del Skrevet 29. april 2004 Takk for god klem Våknet 7.55 av en venninne som ringte. Takk og lov for det, skulle egentlig stå opp 7.15 :o Rakk faktisk skolen. (virkelig glad i scooteren min ) Var der de to første timene, til jeg kjente at hodet mit ikke orket mer arbeid. Var bare å dra hjem. Plan for dagen: - Rydde ut av oppvaskemaskinen - Rydde klærne fra tørkestativet - Sette på en vaskemaskin - Bake muslibarene til Lilleputt - Være sammen med en venninne - Ringe N - Prøve meg på litt lekser - Prøve å trene litt (blir gal uten :-? ) yoga på sport og mosjon - Overnatting av en venninne Er så herlig nå som mamma har dratt til Brussel, kan gjøre hva jeg vil og ha det så ryddig som jeg bare orker, uten mammas mas og tjas. Hun går meg bare så sinnsykt på nervene til tider :evil: Men, men, det er vel sånn mødre er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 29. april 2004 #689 Del Skrevet 29. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 Forfatter #690 Del Skrevet 29. april 2004 Hittil har jeg ryddet ut av vaskemaskinen, og bakt muslibarene til Lilleputt! Fy søren så gode de var! Klarte ikke vente til de var avkjølte jeg Resten av planene for dagen for skje litt senere, nå sitter jeg og koser meg på verandaen i det nydelige været! Herlig.. Får skikkelig sommerfølelse jeg. Mens jeg sitter her, skal jeg: - Skrive et brev til en venninne - skrive i dagboken min (den hvor jeg skriver for hånd.. ) - Sende melding til mamma som har reist fra det nydelige sommerværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #691 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, ikke sant de barene var gode? :-) Du får legge deg tidlig i kveld og se om du blir bedre i hodet, hørest ikke godt ut :-? og at du er blek i tilegg. kan umulig være bra. Sov godt snuppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 Forfatter #692 Del Skrevet 29. april 2004 Jepp, har vært ganske flink i dag! *Stolt* Har gjort alt jeg hadde planer om, bortsett fra å rydde ut klærne av vaskemaskinen jeg satte på, trening og lekser. Har bare altfor vondt i hodet, er mye verre en tidligere.. :-? Er likblek i ansiktet, venninnen min ble redd redd i sta. Har ikke ringt til N ennå heller, men det vil jeg utsette til i kveld, sånn at jeg vet at han er hjemme. Eller, det er jo kveld nå da, men sånn rett før leggetid. Tante ringte for noen timer siden.. Fortalte at en i familien hadde tatt selvmord. Jeg kjenner han ikke så godt, har bare møtt han noen ganger, men likevel, det føles rart. Og utrolig trist.. :-( Ikke minst når jeg tenker på hans nærmeste. Den lille datteren hans.. Får lyst til å gråte. Hvorfor har noen mennesker det så jævlig? Hva er galt? Når man har mennesker rundt en som er glad i en, en familie, en datter. Får utrolig vondt av han.. Det var heldigvis ikke helt uforberedt, eller, det var jo det, men alle visste at han hadde problemer. Han har vært innlagt flere ganger, og vært sykmeldt i et år. Kanskje det var deilig for han å slippe... Er utrolig slitsomt å gå og ha det jævlig. Jeg vet det mer enn godt nok. Sender de varmeste tankene til hans nærmeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. april 2004 #693 Del Skrevet 29. april 2004 Huff blir trist jeg også, når jeg tenker på at mennesker har det så jævlig at selvmord blir et alternativ. jeg vet godt hvor jævlig det kan være.. Gir deg en klem til jeg fisk er virkelig lei for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. april 2004 Forfatter #694 Del Skrevet 29. april 2004 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2004 #695 Del Skrevet 29. april 2004 Grusomt! Har også mange ganger tenkt på hva det er som får folk til å ta det skrittet, særlig når man har folk rundt seg som bryr seg. Da er man LANGT nede, så langt at det er helt umulig å forestille seg og umulig å forstå. *klem* Håper du får sove i natt og at du føler deg bedre i morgen. (Kunne jeg kanskje fått oppskrift på de muslibarene?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 29. april 2004 #696 Del Skrevet 29. april 2004 Hei Fisk. Veldig trist å lese om han i familien din som tok selvmord. Vet hvor tøft det kan være! (Mistet selv en kompis for noen år siden som tok livet av seg) Du får ha en god kveld i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. april 2004 Forfatter #697 Del Skrevet 30. april 2004 Så hyggelig av dere Blir hjemmedag på meg i dag og. I hvert fall ingen skole. Klarer nok ikke holde meg unna festing i kveld, men får ta det litt med ro. Kan jo hende det er like greit for hodet å være der enn å se på tv eller sitte foran dataskjermen. Også skal N overnatte her i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. april 2004 Forfatter #698 Del Skrevet 30. april 2004 Plan for dagen: (som ikke er så mye enda) - Rydde på plass klærne fra tørkestativet - HEnge opp klærne i vaskemaskinen - Handle - Prøve å gjøre lekser - Kanskje ha vorse - Fest - Overnatting av N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. april 2004 #699 Del Skrevet 30. april 2004 Må du passe på hodet ditt i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. april 2004 Forfatter #700 Del Skrevet 30. april 2004 Må du passe på hodet ditt i natt da Skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå