Gjest Donna Skrevet 8. mars 2004 #501 Del Skrevet 8. mars 2004 Takk for hilsen i dagboken min. Stikker bare innom for å ønske deg en fin kveld og en fin dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #502 Del Skrevet 8. mars 2004 Ferdig med showet og hårmodell-langhelg.. Både deilig og litt trist. Var helt utrolig slitsomt. lengter etter sengen min, men har en del å lese på til en prøve i morgen desverre. Men, men, sengen går jo ingen vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #503 Del Skrevet 9. mars 2004 Hater å lese til slemme naturfagsprøver :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. mars 2004 #504 Del Skrevet 9. mars 2004 Usj, nei det er ikke noe særlig, men det går vel bra, ikke sant? Hva er tema? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 9. mars 2004 #505 Del Skrevet 9. mars 2004 Lykke til på naturfagsprøven da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. mars 2004 #506 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja, selvfølgelig. LYKKE TIL, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #507 Del Skrevet 9. mars 2004 Det er om kroppen og kretsløp, fordøylese, hjertet, øyet osv. Går greit, er jo et interessant tema som jeg interesserer meg i, det er bare så kjedelig å pugge sånne vanskelige ord som går inn det ene øret og ut av det andre. Om to dager har jeg ikke sjangs til å huske det. Men, men, det går nok greit. Jeg st¨år ikke i fare for å bli nedsatt, og er nå på en 5'r, så det er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 10. mars 2004 #508 Del Skrevet 10. mars 2004 Har lagt igjen en rose til deg på dagens rose jeg :-) syns du fortjener den! lykke til med prøven, er hjemme jeg... igjen! huff huff, stakkars fraværet mitt. savner deg lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars 2004 #509 Del Skrevet 10. mars 2004 Siden jeg blir litt fraværende i morra legger jeg igjen denne: (tok du hintet? ) Kan tenke meg det var morsomt og være modell i helga---> Søstra mi var sånn hårmodell en gang for en frisør. Lykke til med prøva forresten! Jeg er glad jeg slipper slike ting som prøver......... Særlig naturfag, siden det var et mine værste fag... *fikk skole-flashback* :-? he he he Ha en fin dag! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 10. mars 2004 #510 Del Skrevet 10. mars 2004 Gratulerer med dagen Fisk! Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. mars 2004 Forfatter #511 Del Skrevet 10. mars 2004 Var da fælt så mange bursdagshilsner HAr ikke bursdag før i morgen dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. mars 2004 #512 Del Skrevet 10. mars 2004 *kremt kremt kremt* HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TOOO YOUUUUU HAPPY BIRTHDAY DEAR FISKEVENNEN-MIN-SOM-FYLLER-ÅÅÅR HAPPY BIRTHDAY TOO YOUUUU. :digge: :digge: :digge: GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, VENNEN!!!! Ønsker deg en flott bursdag med masse god mat, kaker, gaver og alt som hører en bursdag til. :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: *STOR KLEM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 10. mars 2004 #513 Del Skrevet 10. mars 2004 Ha en superfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 11. mars 2004 #514 Del Skrevet 11. mars 2004 Gratulerer med dagen! Ha en kjempe fin dag :D Og tusen takk for hilsen i boken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 11. mars 2004 #515 Del Skrevet 11. mars 2004 :oops: :oops: ..igjen Gratulerer med dagen skader vel ikke å få bursdagshilsen to ganger..? Håper du har en fin bursdag i dag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 11. mars 2004 #516 Del Skrevet 11. mars 2004 Gratulerer så mye med dagen kjære fisk! Håper du har en strålende dag! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 11. mars 2004 #517 Del Skrevet 11. mars 2004 Gratulerer så mye med dagen, Fisk! Bursdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 11. mars 2004 #518 Del Skrevet 11. mars 2004 ~~~~ ~~~~ Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. mars 2004 #519 Del Skrevet 11. mars 2004 :bursdag: :bursdag: GRATULERER MED DAGEN LILLE VENN!! :hjerter: vil bare du skal huske at jeg er kjempeglad i deg :kose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 11. mars 2004 #520 Del Skrevet 11. mars 2004 Gratulerer så masse med dagen. Håper du har en fin bursdag!! Bursdagsklem fra marigull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå