Gjest Gjest_pia_* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 Jeg fikk influensa fort to uker siden(har vært hos legen og tatt blodprøve) den ene uken lå jeg hele uken. Det mest fremtredene har vært slapphet og en enorm muskelverk, jeg begynte å komme meg litt til igjen og prøvte meg på jobb.. Jeg var slapp skjelven og når jeg dagen var ferdig med dagen var muskelverken tilbake for fullt igjen, jeg låg i to dager til etter dette. Det var som om influensaen blusset opp igjen, og jeg har fortsatt ikke komt meg på jobb igjen. Det skal lite fysisk aktivitet til før jeg må legge meg ned, er det vanlige å få slike ettervirkninger og å ikke klare og være i jobb lenge etterpå?
Cata Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 Jeg fikk influensa fort to uker siden(har vært hos legen og tatt blodprøve) den ene uken lå jeg hele uken. Det mest fremtredene har vært slapphet og en enorm muskelverk, jeg begynte å komme meg litt til igjen og prøvte meg på jobb.. Jeg var slapp skjelven og når jeg dagen var ferdig med dagen var muskelverken tilbake for fullt igjen, jeg låg i to dager til etter dette. Det var som om influensaen blusset opp igjen, og jeg har fortsatt ikke komt meg på jobb igjen. Det skal lite fysisk aktivitet til før jeg må legge meg ned, er det vanlige å få slike ettervirkninger og å ikke klare og være i jobb lenge etterpå? Direkte vanlig er det vel ikke, men vet det kan henge i lenge. Min mor "skryter" enda av influensaen hun hadde mens jeg var barn. Den satte henne ut av spill i 5-6 uker. Dvs. hun var elendig i en uke og hanglet i de resterende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå