Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. desember 2008 #1 Skrevet 12. desember 2008 jeg er ei jente på 23 år som nettopp fikk en åpenbaring. skal bryster egentlig være helt myke uten klumper? brystene mine er bare myke rundt kantene eller hva jeg skal si, men bak brystvorten er en stor fast kul , kanskje en fjerdedel av brystet, og under er det en mindre kul. klarer ikke helt å kjenne om disse kulene henger sammen. uansett så gjelder dette begge brystene og tror de alltid har vært sånn, trodde det var normalt jeg. helt til jeg leste litt om brystundersøkelser og fikk inntrykk av at bryster skal være klumpefri? kan nevne at jeg har forholdsvis små bryster, en liten B-cup. håper noen kan gi meg svar
Gjest gjest, TS Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 edit: NEDENFOR er det en mindre kul
Amalie_85 Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Brystet mitt har aldri vært helt klumpfri. Det er jo kjertel der som er til amming når den tid skulle være der. Den syns jeg er ganske stor....men så kjenner jeg og det er noe der som er ruglete kjennes det ut.
Gjest Pupsilure Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Jeg har også klumper. tror det er helt normalt Men når man undersøker brystene skal man bruke flat hånd, da kjenner jeg ikke kjertlene på samme måte
Daisy Fraser Skrevet 12. desember 2008 #5 Skrevet 12. desember 2008 Brystene forandrer seg når man får barn synes jeg. Mine var mer klumpete før ungene.
Frøken Christina Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 Dette har jeg også lurt på Hos meg kan det nesten kjennes ut som en liten protese som er under
yoga Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Jeg tror (og håper) at de fleste kvinnelig bryster har noen klumper. Dette er i de fleste tilfeller melkekjertler til produksjon av melk når vi blir gravide/ får barn Men noen har nok mer merkbare klumper i brystene enn andre.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Bryster består av både kjertelvev og fettvev og er derfor ruglete og klumpete. Hvis du er i tvil så få en time hos legen. Brystkreftkuler er nesten alltid ikke vonde. Ømme bryster er helt normalt.
Saeria Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Ser man på denne plansjen, ser man hvorfor det ikke er så rart at brystene er litt klumpete. http://www.nebsc.com.au/images/womenbreast.GIF
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå