Uansett Skrevet 12. desember 2008 #2 Skrevet 12. desember 2008 (endret) Fordi du bor i Oslo eller et annet sossested? Kom deg ut på bygda, her er det ekte mannfolk. Endret 12. desember 2008 av Uansett
Gjest postsekk Skrevet 13. desember 2008 #3 Skrevet 13. desember 2008 (endret) Jeg liker det ikke når jeg svarer på paroditråder før jeg ser opphavet. Endret 13. desember 2008 av postsekk
Gjest Konservativ Mann Skrevet 13. desember 2008 #4 Skrevet 13. desember 2008 Ja, dette spørsmålet har jeg stilt meg MANGE ganger også! Jeg tror det er feminismen som har ødelagt mange unge gutter. Vi blir fortalt, fra vi er små, at vi skal være så fordømt femi og uniseksuelle, og at alt som er maskulint skal foraktes og undertrykkes. Det som forundrer meg enda mer er at de verste femikladdene ser ut til virkelig å ha draget, mens vi ekte mannfolk står der med træl i nevene og store, ekle muskler som vestlige kvinner slett ikke vil vite av! Syke, syke, vestlige verden!
Gjest Vampuss Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Det samme slår meg. I Oslo er det så mange feminine menn at man skulle tro de var homofile hele gjengen. Oslo-mennene triller barnevogner, henter i barnehagen, vasker i hjemmet og stiller opp i foreldremøter. Hvor er de skikkelige mannfoilkene da?
Uansett Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Oslo-mennene triller barnevogner, henter i barnehagen, vasker i hjemmet og stiller opp i foreldremøter. Hvor er de skikkelige mannfoilkene da? Det gjør de da over hele landet. Hva er galt med det? Har da ingenting med å være feminin å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Ja, dette spørsmålet har jeg stilt meg MANGE ganger også! Jeg tror det er feminismen som har ødelagt mange unge gutter. Vi blir fortalt, fra vi er små, at vi skal være så fordømt femi og uniseksuelle, og at alt som er maskulint skal foraktes og undertrykkes. Det som forundrer meg enda mer er at de verste femikladdene ser ut til virkelig å ha draget, mens vi ekte mannfolk står der med træl i nevene og store, ekle muskler som vestlige kvinner slett ikke vil vite av! Syke, syke, vestlige verden! Kan du ikke bare flytte da?
Blåbæret Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Det gjør de da over hele landet. Hva er galt med det? Har da ingenting med å være feminin å gjøre. Signerer denne
Mamma1 Skrevet 13. desember 2008 #9 Skrevet 13. desember 2008 Det gjør de da over hele landet. Hva er galt med det? Har da ingenting med å være feminin å gjøre. Dette er skikkelige mannfolk, de som tar seg av familien sin. Det har ingenting med femininitet å gjøre-.
Transe Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Det feminime ideal er så mye mer vakkert og medmennesklig.
Perhaps Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Kan du ikke bare flytte da? Å flytte løser ingen problemer. De må løses der man er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå