Gå til innhold

De små tingene i livet


Dizzy

Anbefalte innlegg

Siden jeg likevel tilbringer en del tid her på KG, tenkte jeg at jeg like godt kunne lage min egen dagbok. Skal bli spennende og se hvordan det går, om jeg i hele tatt har noe å skrive om?!

Jeg er altså en jente på 27 år, har samboer og en herlig gutt på snart 7 år.

Er student på 3 året nå, ferdig om ca 1 1/2 år. Gleder meg veldig til å bli ferdig og forhåpentligvis få jobb her jeg bor.

Nå er det siste innspurt før juleferien, siste eksamen på mandag! Etter det er det bare kos og juleforberedelser med familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk nettopp spørsmål om jeg kan være vikar fra tirsdag til fredag neste uke. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre, har gledet meg veldig til å bli ferdig med eksamen og bare tenke på familien og juleforberedelser.

Samtidig så er jo både mann og junior på jobb/skole neste uke....skal/skal ikke?! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet en eneste julegave enda :sjokkert: , har ikke orket å tenke på det nå midt i eksamensperioden. Håper å få unna mesteparten en dag i neste uke, så det er vel kanskje på tide å begynne å tenke og planlegge litt hva jeg skal kjøpe til hver enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig helg, men hele helgen kommer til å gå til lesing til siste eksamen på mandag. Gleder meg virkelig til å kunne pakke vekk bøkene i et par uker og bare nyte livet

Aller først må vi en liten snartur til frisøren med Junior for å fikse julesveisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har fått tilbud om ny stilling i det firmaet som han jobber i nå. Avdelingsleder, noe som betyr at han får bedre betalt, men også mer ansvar. Han er ikke helt sikker på om han vil ta stillingen, så han har fått betenkningstid til over nyttår.

Selvfølgelig frister det med mer penger, men likevel så klarer vi oss godt på det han tjener i dag. Så bedre lønn er egentlig ikke avgjørende for hva han bestemmer seg for. Han trives godt i den stillingen han har i dag, og er litt usikker på om han er villig til å ta på seg mer ansvar.

Han får bruke julen til å finne ut hva han vil. Jeg kan ikke gi han andre råd enn at han må gjøre som han selv føler for, og at han må gjøre det som han tror han kommer til å trives best med.

I dag er det siste lesedag før eksamen, men sliter med konsentrasjonen. Tror egentlig at jeg bare dropper lesingen og så får det bare gå som det går. Er rimelig lei nå, 4 eksamener før jul er nok i massevis for min del. Men i morgen kl 13 er det juleferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg endelig ferdig med siste eksamen :danser:

Tror det gikk rimelig greitt, uansett så er det deilig å være ferdig. Nå er det juleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...