Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hadde en kraftig oppkast periode på noen timer, også var det flytende avføring, også hadde jeg vondt i hode og magen i ca 2 dager.. alt var lissom ferdig i løpet av 2 dager.. hva slags sykdom, eller hva rammet meg? dette er da ikke omgangssyken? hadde ei heller feber tror jeg..
angeleyes Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Det kan ha vært at du har spist noe som ikke var helt bra. Fått en matforgiftning rett og slett. Da prøver kroppen å kvitte seg med "giften" fortest mulig.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor kan det ikke ha vært omgangssyken, da??
Gjest Trådstarter.. Skrevet 12. desember 2008 #6 Skrevet 12. desember 2008 fordi jeg har hørt at omgangssyken varer i en uke.. dette var over på så kort tid..
Gjest Gjest_Mariann_* Skrevet 12. desember 2008 #7 Skrevet 12. desember 2008 Hadde en kraftig oppkast periode på noen timer, også var det flytende avføring, også hadde jeg vondt i hode og magen i ca 2 dager.. alt var lissom ferdig i løpet av 2 dager.. hva slags sykdom, eller hva rammet meg? dette er da ikke omgangssyken? hadde ei heller feber tror jeg.. Hei Jeg har hatt det samme som deg for et par dager siden. Tror det er noe som går nå da jeg vet det er flere på jobben hos meg og i min familie som har hatt det samme. Så du har nok hatt omgangssyke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå