Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei, jeg har gått på sprøyta i 3 mnd , og nå skal jeg begynne på piller igjen. Jeg har hatt veldig kraftig mensen, og har fått det til normal tid.. men nå, har ikke mensen kommet.. har ventet i snart to uker. Hvorfor kommer den plutselig ikke nå? når jeg har hatt mensen begge de andre mnd .. har noen andre opplevd dette? eller noen som vet noe om det?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Det er helt vanlig å miste eller få uregelmessig mens med p sprøyta. Ellers så kunne du jo kanskje tatt en graviditetstest?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Det er helt vanlig å miste eller få uregelmessig mens med p sprøyta. Ellers så kunne du jo kanskje tatt en graviditetstest? mhm, men syns bare dte er rart at jeg har hatt det hver gang, men nå som den ikke skal funke mer har jeg det ikke.. :O
Ce'Nedra Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 Det er vanlig at det tar litt tid før du mister mensen. Da jeg først mistet den, hadde jeg den ikke på et halvt år, og så hadde jeg den ikke på tre år.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 Men jeg har jo bare gått i tre mnd.. hvorfor skal jeg miste det etter tre mnd? skjønner ikke -.-
Ce'Nedra Skrevet 13. desember 2008 #6 Skrevet 13. desember 2008 Skjønner ikke hva du ikke skjønner, jeg..
Gjest oioien Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 Hei, jeg har gått på sprøyta i 3 mnd , og nå skal jeg begynne på piller igjen. Jeg har hatt veldig kraftig mensen, og har fått det til normal tid.. men nå, har ikke mensen kommet.. har ventet i snart to uker. Hvorfor kommer den plutselig ikke nå? når jeg har hatt mensen begge de andre mnd .. har noen andre opplevd dette? eller noen som vet noe om det? Helt vanlig, jeg bruker p-sprøyt i flere år og har ikke hatt mens siden første gang er deilig men selvsagt små blødninger kan forekomme, men sjeldent.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Men jeg har jo bare gått i tre mnd.. hvorfor skal jeg miste det etter tre mnd? skjønner ikke -.- Det kan ta litt tid før sprøyten klarer å ødelegge livmorslimhinnen såpass at blødningen stanser helt. Hos andre igjen får den stikk motsatt virkning og de blør hele tiden. Bruk pengene du sparer på bind ol til en gravidtetstest nå og da, iverfall før du skal ha ny dose.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 Men jeg har ikke, og skal ikke ta ny sprøyte.. venter på mensen for å begynne på piller.. hmm.. syns bare det er rart at mensnen ikke kommer nå når sprøyta ikke skal funke mer.. :O men kan jeg bare begynne på piller med en gang? eller bør jeg vente på mensen?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Heija Virkningen fra sprøyten slutter ikke å opphøre på dagen tre måneder etter du fikk satt den :o)
Ce'Nedra Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Du kan begynne med p-piller med en gang, du trenger ikke å vente på mensen. Husk at p-pillene ikke trenger å være sikre fra dag 1, selv om du ikke har mensen. Det står i pakningsvedlegget hvor lang tid det tar før du er "sikker", det er vel etter 1-2 uker. P-sprøyte er et depotmedikament, dvs at det slipper ut litt og litt, og derfor kan den henge i en stund etter at de 3 mnd har gått.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #12 Skrevet 15. desember 2008 Ok Tusentakk for hjelpen.. Da blir det pillespising på meg igjen ;D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå