Gjest Gjest_Sandra_* Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 Hei Hei! Jeg prøvde å registrere meg her,men fikk fram error hele tiden.Så får bare skrive som gjest...MEN Hei jeg er en 22år gammel jente som har hatt sterke menstrasjonsmerter helt siden jeg fikk mensen,som gjør til tider at jeg ikke kommer meg på skolen..Jeg lurte på om det er noen der som har slitt med det samme selv,og har funnet hjelp i naturterapi eller akupunktur? Jeg har en sykdom som gjør at jeg ikke kan ta noen smertestillende som innholder ibuxprofen,og siden jeg er ganske så allergisk mot en del legemidler er jeg ganske redd for å prøve ppiller.. Takker så mye for svar klemmer Sandra
Avalon Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Hei! Jeg har også hatt sterke og hemmende menssmerter fra jeg fikk mensen, er 22 år selv. Men fant ut at jeg har noe som heter endometriose som gjør at jeg har så sterke smerter. Jeg har aldri prøvd noe alternativt, men på helsekost butikker kan du få naturmedisin som skal hjelpe på pms plager. Tror disse også muligens kan ha en effekt på smerter under mensen. Når det gjelder legemiddler mot det og det at du er allergisk mot mye, så skjønner jeg at du ikke vil prøve ut en masse greier. Men det går alltids an å høre med en lege og eller gynokolog om legemiddler som kanskje kan passe, hvis du ikke finner noe annet. Er langt fra sikker om jeg husker riktig, men tror jeg leste et sted at meditasjon kan ha en effekt. Du kan jo også høre med helsekostbutikker om de har noe som kan virke Og se om du kan finne en akupunktør som du kan spørre Ellers så er det jo mange som har effekt av trening. Håper du finner noe som virker!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #3 Skrevet 11. desember 2008 Det sies at fysisk aktivitet skal hjelpe, men jeg synes ikke det selv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå