Gjest lucky08 Skrevet 11. desember 2008 #1 Skrevet 11. desember 2008 noen som kan hjelpe meg å finne en akebakke i den byen her. Jo lengre jo bedre;)
Aiko Skrevet 11. desember 2008 #2 Skrevet 11. desember 2008 Bikkjestykket, oppe ved austad et sted Bortover mot øren rett før hotvet ligger det en bakke Er du villig til å gå/villig til å bruke penger på bensin + finne noen som vil kjøre så er blåsteinsbakkene fra landfalltjern ned til kastanjesletta Av de så er vel bikkjestykket som er lengst..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #3 Skrevet 12. desember 2008 noen som kan hjelpe meg å finne en akebakke i den byen her. Jo lengre jo bedre;) Det mange av oss gjør er at vi tar bussen til Konnerud og kjører på akebrett ned i "gamle konnerudbakkene" igjennom skogen. En herlig tur.
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2008 #4 Skrevet 12. desember 2008 Det mange av oss gjør er at vi tar bussen til Konnerud og kjører på akebrett ned i "gamle konnerudbakkene" igjennom skogen. En herlig tur. Det kan jeg underskrive på Du kommer ned igjen i slutten av Konnerudbakkene (gata). Bare se etter busstoppet hvor det står en haug med unger med akebrett. Løvåsjordet på Konnerud er også er bra bakke og et flott område å boltre seg i snøen. Her aker du ned og går opp Blåsteinsbakkene er også nevnt. .
Donnie Darko Skrevet 13. desember 2008 #5 Skrevet 13. desember 2008 sett deg på ei kjelke ved bragernes kirke og ak ned til lauritz og ta deg en velfortjent øl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå