Gå til innhold

Hvilke gode julefilmer finnes der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne ha tips til gode julefilmer. Jeg kjenner ting mange, såklart, men vil gjerne utvide reportuaret.

Tips mottas med takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En litt spesiell julefilm er jo Merry Christmas, Mr. Lawrence ... ikke så veldig julete, men jeg er veldig glad i den.

Love Actually er kanskje den eneste romantiske komedien jeg noen sinne har likt, og den handler også om jul på et vis.

Ellers har jeg tenkt å kjøpe Polarekspressen i år, ungene var for små for å se den da den gikk på kino, er veldig spent på hvordan den er!

Og så blir det jo ikke helt jul uten en eller annen filmatisering av Mr.Scrooge, men det pleier å komme på TV.

Gjest Gjest_lala_*
Skrevet

Polarekspressen er helt fantastisk!!! Ser den til jul hvert år. Må sees godt til rette i sofaen med en stor kopp kakao og en god person julestemning. Helst med snøen dalende ned utenfor vinduene! :rødme:

Skrevet

Love Actually, Julenissen 1, 2 & 3, the Family Stone, Polarekspressen, Mircale on 34th street er noen av de julefilmene jeg har hjemme..

Skrevet

Jeg synes hjemme alene 1 & 2 gir rimelig fin julestemning. :)

Skrevet
Jeg synes hjemme alene 1 & 2 gir rimelig fin julestemning. :)

Jeg og:) Jeg kjøpte se og hør den helgen her kun pga at alene hjemme 2 fulgte med! :jepp:

Skrevet

Gutten og snømannen ( nydelig )

Home alone 1 og 2

A nightmare before christmas

Polarekspressen

Donald Duck og gjengen har snø ball krig

Reisen til julestjernen ( også nyyydelig )

Skrevet

Jeg så Elf for første gang forrige uke og den var MORSOM og søt, skikkelig herlig julefilm :)

Will Ferrell spiller hovedrollen, men det er ikke sånn hysterisk krampehumor som de fleste av filmene hans. Den er rett og slett bare herlig.

Skrevet

White Christmas

Love Actually

It's a Wonderful Life

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Herregud!

dere har glemt Tre Nøtter til Askepott!!!

(men.. er det egentlig en julefilm?)

Skrevet

The Snowman

Polarekspressen

Love Actually

Gjest Gjest_Rufsa88_*
Skrevet

En film jeg MÅ se i jula er Jack Frost :klemmer:

Og selvfølgelig de "faste" som Askepott, Reisen til julestjernen....

God jul!

Skrevet

The Grinch who stole the christmas ,med Jim Carey.

Skrevet
Filmantrop har en kjempefin julekalender i år, med annmeldelse av en jule(relatert) film for hver dag. Mange klassikere der :)
Skrevet (endret)

Noen som vet on The Snowman går på (norsk) tv i jula?

Forresten er Ivanhoe også en juleklassiker for meg :hjerte: . Husker ikke om den går på norsk eller svensk tv?

Endret av Lilith
Skrevet

Ivanhoe pleide før å gå på svensk tv 1. nyttårsdag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...