Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei, jeg er en jente på 14 år. Har hatt i 2 år nå, noe kvitt/gulaktig som stadig ligger i trusen. Det lukter ikke godt, kattemat,fisk eller lignene. Lurer på om det er sopp eller noe? og om det går vekk ? Jeg vet det er lenge å ha hatt det i 2 år, uten å gjøre noe. Jeg har ikke tørret å gå til legen heller. Det blir så flaut å ligge å spreke med beina med det ekle slimet i underlivet. Men jeg har prøvd å tenke at det går over av seg selv, og siden det ikke kommer noe fra selve kjeden, kan det ikke være alvorlig ? Jeg har heller ikke fått mensen ordentlig! Hadde mensen den 3. januar for et år siden (Alså i 08) Har ikke fått det igjen enda !! Bare slimet som alltid er der. Noen som har opplevd noe av det samme? hvordan får jeg det vekk ? Er det farlig? Er bekymret for sex-livet mitt . Har aldri hatt sex. Ver så snill å hjelp.
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Eh ja... det som lukter kan være sann bakteriell infeksjon eller hva jeg skal si, du kan kjøpe medisin mot det på apoteket, heter Vivag melkesyretabletter. Resten tror jeg du skal oppsøke lege for..
Dementhia Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Jeg tror ikke det er noe alvorlig galt med deg. Det er vanlig å få utflod når man er i 14 års alderen. Hvis du klør i underlivet, så kan det hende du har sopp. (Det er helt normalt, og de fleste kvinner får det, en eller flere ganger i løpet av sitt liv) Her er litt informasjon om underlivssopp: http://www.vitusapotek.no/no?id=35631 Det du burde gjøre er å kanskje snakke med moren din, og hvis ikke hun kan hjelpe deg, så kan dere begge dra sammen til legen. Det at mensturasjonsperioden din ikke har vært gjevn er ikke noe uvanlig. Første året kan det gå måneder før man får mensen igjen. Jeg opplevede dette selv. Det er bare å vente å se, og jeg er sikker på at du vil få det tilbake snart! Det med sexlivet er ikke noe å bekymre seg over. Du er trossalt 14. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå