Gå til innhold

Blod i urin m.m.

Gjest Gjest_wenjen_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_wenjen_*
Skrevet

Er det noen som har lignende opplevelser? Jeg fikk skjedekatarr for ca en mnd siden, har hatt en av/på-kjæreste, og trodde han hadde påført meg dette. Gyn sa at det ikke var sikkert, så da slo jeg meg til ro med det. Fikk Zidoval vaginalgel, og tok dette i fem dager, og følte meg frisk. Så var jeg sammen med ham igjen, og noen dager etter fikk jeg en forferdelig urinveisinfeksjon, med MASSE blod i urinen og veldige smerter. Dro på legevakta og fikk Selexid og har gått på det i en uke nå. Ikke bra enda, pluss at jeg har fått sopp av antibiotikaen, så jeg bruker Canesten. Ingen av delene gir seg, jeg syns alt blusser opp igjen, og nå tror jeg nesten jeg er full av kreft eller nor. Jeg var helt frisk der nede til dette hendte. Er det noen som har vært borti noe lignende og kan gi meg råd? Jeg blir jo så uvel av alle disse medisinene, har vondt, og ingen ting hjelper jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noen som bare ikke helt "passer sammen" der nede... Med min forrige kjæreste hadde jeg aldri problemer, men med den nåværende må jeg passe på å tisse umiddelbart etter sex (tungvint til tider, men heller det enn UVI) og også vaske bort alle, ehrm, rester... ellers får jeg lett sopp.

Har også en venninne som hadde UVI omtrent annenhver uke mens hun var sammen med en fyr, og det viste seg at han var temmelig dårlig på å vaske seg nedentil. Etter en liten prat om personlig hygiene forsvant UVIene over natten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...