Gå til innhold

Inspirert av koffeintabletter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest, et eller annet sted, at mange medisin studenter tar tabletter for å øke konsentrasjon / oppmerksomhet, hva enn det var. Er dette koffeintabletter? Noen skrev at det var smertestillende, så. Sikkert bare jeg som blander, men hvis noen vet hva jeg er ute etter :) Let me know!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes smertestillende tabletter som inneholder koffein. Det gjør at den smertestillende effekten øker når man tilsetter koffein. Vet ikke om noen opplever smertestillende effekt av å kun innta koffein uten smertestillende, men folk er vel forskjellige.

Skrevet
Vet ikke om noen opplever smertestillende effekt av å kun innta koffein uten smertestillende, men folk er vel forskjellige.

Noen gjør det, ja.

Men jeg tror kanskje det var den oppkvikkende effekten trådstarter var ute etter?

Skrevet

Det er ganske mange studenter som knasker koffeinpiller nå i eksamensrushet, ja. Grunnen er enkel koffein holder en våken, og man får dermed lest mer.

Tror forresten ikke det kun er medisinstudenter som gjør det, men ganske mange andre studenter også. :)

Gjest Konservativ Mann
Skrevet

Jeg pleide å ta koffein og til og med efedrin i eksamensperioder. Nå skal det sies at jeg hadde en udiagnostisert søvnlidelse som viste seg å være veldig alvorlig. Anbefaler ikke folk å ta efedrin for å øke konsentrasjonen (tar man litt for mye blir man så hyper at det gjør fysisk vondt å sitte stille).

Skrevet
Det er ganske mange studenter som knasker koffeinpiller nå i eksamensrushet, ja. Grunnen er enkel koffein holder en våken, og man får dermed lest mer.

Tror forresten ikke det kun er medisinstudenter som gjør det, men ganske mange andre studenter også. :)

Nei, det var ikke meningen å bare putte medisinstudentene under en bås, men det var det tråden handlet om så vidt jeg kunne huske :)

Hvor får man kjøpt koffeinpiller da?

Skrevet

Fins ikke noe som kan kjøpes direkte fra butikk?

Tar sikkert tid å sende i posten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...