Gjest oppgitt Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Hei. Bare lurte på om det var noen her som vet om en fastlege i oslo som er lyttende og tar folk alvorlig?
Dementhia Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hei! Jeg har en fastlege som tar meg ganske alvorlig. Jeg hadde en kul i venstre lyske for over to måneder siden, som måtte opereres bort. Etter inngrepet kom det en liten kul ved arret som sprakk, hvor det rant litt verk ut. Fastlegen min tok da prøve av dette. Han hadde allerede før operasjonen henvist meg til kreftsenteret på Ullevål for å ta en cytologi av kulen før jeg ble operert, for å se om det evt. var kreft. Dem tok masse prøver, men har ennå ikke funnet ut hva denne infeksjonen kommer fra, eller hva det egentlig er for noe. Han synes dette var såpass spesielt at han (sammen med kollegaen sin) har bestemt å henvise meg til infeksjonsenteret (tror jeg det var) på Ullevål, for å se om det kan være tuberkulose. Så ja, jeg vil si min fastlege tar meg alvorlig. Legen min holder til på Bøler i Oslo. Like ved Bølersenteret. Legekontoret holder til i samme bygg som Seniorsenteret. Solerød, og Dyrdal, heter de to legene (etternavn) som holder til der. Endret 10. desember 2008 av Dementhia
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå