Gå til innhold

Underholdning i bryllup


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest La Coste

Hva er egentlig vanlig å gjøre i et bryllup utenom å sitte lenge ved middagsbordet mens talene/sangene holdes?

ER det vanlig med noen form for underholdning, og da mener jeg ikke leker!?

Hvem står for denne underholdningen? Hva skjer liksom ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo om du skal ha dans eller ikke. Jeg har vært i mange bryllup med underholdning. Leker, skjetsjer og hendelser om brudeparet som har blitt dratt fram på en morsom måte. Tror dette er veldig forskjellig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augustbrud:

Sangen din var dødsbra, har du laget den selv??

Vi skal forøvrig ha et par små underholdningsinnslag,

bl a Country line dance oppvisning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en halvtimes konsert mens det ryddes ut etter middagen og gjøres om til kaffe og kaker, og mens bandet rigger seg til.

Tror dette blir veldig fint; vi skal ha fire helt ulike innslag av fire musiker-venner. Akkompagnert av flygel.

Vi skal definitivt unngå leker, så noen annen underholdning har i alle fall ikke vi lagt opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi har ikke planlagt noe underholdning, men dersom vi skal ha noe morsomt må det bli å stjele litt ideer fra sangen til augustbrura -den var kjempemorsom!!! Imponert!

Klem fra en annen augustbrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augustbrud:

Sangen din var dødsbra, har du laget den selv??

Tusen takk! :oops: Jeg fikk den av ei her inne på KG i fjor og gjorde noen endringer før jeg fant ut at jeg kunne bruke den i vårt bryllup. Var veldig fornøyd selv når jeg troppet opp med den helt overraskende for absolutt alle. Spesielt var moren min paff, for hun skriver massevis av sanger til slike anledninger og hun visste ingenting. Mannen min synes det hele var kjempemorsomt, spesielt fordi vi på forhånd hadde tullet med hvor fælt han skulle få det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overrasket også med sangen som augustbrud02 hadde, alle syntes det var kjempemorro!

Ellers så hadde vi kun musikk som underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at denne sangen jeg overrasket med faller i smak hos så mange! :D Gøy å kunne dele litt av tingene vi hadde i vårt bryllup og vite at fler har lyst til å benytte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke planlagt noen underholdning utover polenese og dans. Mamma organiserte et par leker med ungene før de sovna... Utover kvelden kom den ene overraskelsen etter den andre. Kollegaene til min mann viste film fra utdrikningslaget hans. Kjempemorsomt!!! Etter dette ble stilte venninna mi, som også sang i kirka opp og sang noen stev for oss. Forloveren til min mann spilte piano mens toastmasteren var sang og showet. Dette holdt de visst på med til kl 5!!! Lagde masse liv, og det var kjempegøy. Gjestene ville heller sitte og se på dem enn å danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi leide et lokalt danseband/revyband....de var både toastmastere, spillte til dans og framførte en del av årets revy den gangen...dette var meget vellykket.... :)

Vi betalte 10 000,- (1996) for dette....

Synes noe av det viktigste i bryllup (underholdningsmessig) er en god toastmaster og god musikk.... :) ...etter min erfaring er ofte brylluper uten noe underholdning litt langdradde og kjedelige.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg personlig synes ikke den sangen var noe bra. virker som bruden er den flinke og snille og brudgommen er den som vi skal se ned på .. Det var nå min mening. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes ikke den sangen var noe bra. virker som bruden er den flinke og snille og brudgommen er den som vi skal se ned på .. Det var nå min mening. :roll:

:ler: Det jo meningen med denne sangen, og litt ironi må man da tåle på en slik dag? De aller, aller fleste synes iallfall at det er morsomt! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...