Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #1 Del Skrevet 10. desember 2008 Leste plutselig på xxl.no at de har åpnet ny butikk på Majorstua. Det har jeg ikke fått med meg. De åpnet jo i Bergen for noen uker siden og hadde vanvittige åpningstilbud. Vet noen om XXL har noen tilbud i den nyåpnede butikken (eller noen av de andre) nå? Finner ikke noe på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgause Skrevet 10. desember 2008 #2 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Skal vi se.. Jeg kikket på www.xxl.no, og på førstesiden står det: "Vi har åpnet på Majorstua! Med det ble vi 11. Mange tilbud i butikken". :gjeiper: Endret 10. desember 2008 av Morgause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #3 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm, ja, det så jeg også. Men jeg ser ikke noe om HVILKE tilbud de har. For åpningen i Bergen hadde de jo en egen tilbudsavis med masse ville tilbud. Jeg har nemlig egentlig ikke tid til å stikke innom XXL, men hvis det viser seg at de har fete tilbud så må jeg kanskje bare ta meg tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess_Peach Skrevet 10. desember 2008 #4 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm, ja, det så jeg også. Men jeg ser ikke noe om HVILKE tilbud de har. For åpningen i Bergen hadde de jo en egen tilbudsavis med masse ville tilbud. Jeg har nemlig egentlig ikke tid til å stikke innom XXL, men hvis det viser seg at de har fete tilbud så må jeg kanskje bare ta meg tid. Vi fikk en stor tilbudsavis fra XXL sammen med kvelds-Aftenposten i går med masse tilbud i anledning nyåpningen på Majorstua. Jeg kikket bare raskt gjennom, men det så ut til at det var en hel del gode tilbud. Finnes det ingen pdf-versjon av tilbudsavisen på nettsidene til XXL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinky_winky Skrevet 10. desember 2008 #5 Del Skrevet 10. desember 2008 I bergen har vi masse bra tilbud på xxl Men ting forsvinner jo litt fort da... =P Men masse bra priser om man vil få unna billig julehandel :D Anbefaler alle om å ta turen innom, hehe... (litt smålig reklamering, her, hehe...;P ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucky08 Skrevet 12. desember 2008 #6 Del Skrevet 12. desember 2008 I bergen har vi masse bra tilbud på xxl Men ting forsvinner jo litt fort da... =P Men masse bra priser om man vil få unna billig julehandel :D Anbefaler alle om å ta turen innom, hehe... (litt smålig reklamering, her, hehe...;P ) jeg var på xxl majorstua i dag- MANGE gode tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 21. mai 2009 #7 Del Skrevet 21. mai 2009 Leste plutselig på xxl.no at de har åpnet ny butikk på Majorstua. Det har jeg ikke fått med meg. De åpnet jo i Bergen for noen uker siden og hadde vanvittige åpningstilbud. Vet noen om XXL har noen tilbud i den nyåpnede butikken (eller noen av de andre) nå? Finner ikke noe på hjemmesiden deres. Du finner stort sett alle kundeavisene på http://www.tilbudsweb.no - enkelt tilgjengelig og miljøvennlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå