Gå til innhold

Hva er harry??


MarianneE

Anbefalte innlegg

Inspirert av Minnie sin "Interiørtabber" og en tråd om harrymat, spør jeg nå:

HVA ER HARRY

*Solbriller med speilglass

*T-skjorter med reklametrykk

*Wunderbaum

*Tennissokker med røde og blå striper på

*Rånere med full musikk opp og ned gata hele helga

*Sånna hekla dokker til og ha over dorullen

*Selectkatalogen :ler:

Det var det jeg fant på nå, kom med forslag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alive

Tror det er veldig mange som tenker at alle de som bor litt utenfor storbyene og ikke går kledd i det hippeste til en hver tid, de som ikke er på kaffebarer minst en gang i uka, ikke har hippe solbriller, de som ikke vet om de hippeste utestedene, ikke har et arsenal av kule sko, ikke hører på den rette musikken, ikke har et litt typisk minimalistisk innredet hjem, og ikke spiser eksotiske retter...er de som er harry....??

Tar jeg feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Boyband

Sateng-sengesett av syntettype

Trolldeigfigurer

Nips

Tegninger av barna på veggene

Senket bil

Terninger i bakspeilet

Tennissokker

Walkman

Masse gullringer på fingrene

Bleket høysåtehår

Puddelrockerhår

Skinnvest

Mokkasiner/seilersko

Mintgrønne joggesko *ler av skrekkblandet fryd*

Plastblomster

Vegg-til-veggteppe på do (gjerne rosa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklame T-skjorter kan være kult, men det mest harry jeg ser er folk som går med "in your face" klær....

Med det mener jeg dyre designerklær med store logoer eller monogram så set ser ut som fake!

DET er harry :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Satt idag på Torgalmenningen i Bergen, på en av de benkene der. Midt over plassen kommer det gående en fyr med hockeysveis, Åge Aleksandersen-bart og spisse sorte skinnsko. han hadde lyse slitte blå jeans med rift tvers over venstre låret og dette var pent dandert med en bulende lommebok i baklomma. Selvfølgelig hvite sokker.

Håret var vannkjemmet bakover, slik at det krøllet seg i nakken - noe han neppe kunne se selv i speilet.

Skjorten var lys med rutete rødskjær. Noe krøllete, kanskje - det var ikke så lett å bedømme. Åpen i halsen med hvit tskjorte under.

Solbrillene var plassert på hodet, i hvilestilling. Solbriller av plasttypen, sikkert til 149,- på Shell.

Nøkkelhanken hang i buksen, og han hadde rene skjære Batman-beltet på seg, for der var det to(!) mobiler, en Leatherman og en zippo hengende der. Klar for det meste, denne karen.

Skulle gjerne sett bilen hans og.

Joda, han var vel det man trygt kan kalle for en smule harry, men helt ærlig så var han deilig kontrastfull blant alle scaterne og wollaene på torget.

Man kan kanskje si han var en aldri så "liten bit Norge"? Ikke helt urban, men Norsk alikevel.

Syntes nesten han så litt trivelig ut, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt stum av innlegget dit, WT!

Mista både munn og mæle nå, jeg...... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er harry? Hmm, vanskelig spørsmål, for det kommer vel strengt tatt helt an på øyet som ser.

Jeg har feks barnetegninger på veggene (ikke mange og de er innrammet), noe som gjør meg harry ifølge noen. Har trolldeigfigurer på veggene også :briller:

Ta å trailercapsen feks. Den ville jeg si er harry som bare rakkern. Men nå, nå er den visst in. Altså er det in å være harry? Av og til?

Hva synes så jeg er harry?

- tennissokker med fargede striper (under dress er verst!!)

- klorbleket hår som er så tynnslitt at det nærmest er gjennomsiktig

- kruspermanent

- rånere

- karer med litt for korte dongeribukser og skinnvest

Var det jeg kom på i farta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liten

Jeg synes at "omvendt snobberi" er temmelig harry - folk som rakker ned på andre som ikke kjøper all maten sin på Rimi eller over grensa, eller som fnyser av at det går an å bruke hundrevis av kroner på ei bukse "når det finnes så mye fint på Spar Kjøp". Folk som gjør misunnelse og smålighet til livsstil og som kaller alle som lever annerledes enn dem selv for snobber - det synes jeg er harry, grilldress eller ei. Selv om like grilldresser selvfølgelig komplementerer bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dr Zoidberg
Hva er en wolla?

En wolla er en sånn stereotyp rap-dude-wannabe som snakker med pakistansk/østlandsk aksent selv om han er fra Sotra eller Beiarn.

Går med caps med skyggen til siden, store bukser, stor basketskjorte og en eller anna sinnsyk rap-jakke. Gull-lenker er obligatorisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga
Jeg synes at "omvendt snobberi" er temmelig harry - folk som rakker ned på andre som ikke kjøper all maten sin på Rimi eller over grensa, eller som fnyser av at det går an å bruke hundrevis av kroner på ei bukse "når det finnes så mye fint på Spar Kjøp". Folk som gjør misunnelse og smålighet til livsstil og som kaller alle som lever annerledes enn dem selv for snobber - det synes jeg er harry, grilldress eller ei. Selv om like grilldresser selvfølgelig komplementerer bildet.

:ler:

Steike bra innlegg, Liten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten
 

:ler:  

Steike bra innlegg, Liten!

Ettersom jeg kommer fra en liten by på Vestlandet, men har gjort Oslojente av meg, får jeg merke en del av den der ja... Men velger å le av det! Selv om jeg i mitt stille sinn (og her på KG) synes at det er ganske harry. Men det kan jeg jo ikke si høyt, for da er jeg snobbete og tror at jeg er noe! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...