Lissi Skrevet 10. desember 2008 #21 Del Skrevet 10. desember 2008 Slår dere av julebelysning som f.eks. stjerne og staker når dere er borte/legger dere? Hjemmefra er jeg vant til at de står på hele tiden men min mann mener de er veldig brannfarlige og må slåes av (Han har vært brannmann...) Ja, jeg har nesten mistet livet i brann så det gjør jeg. Jeg stoler ikke på at en adventsstake til 39,- er av aller beste kvalitet, så bruker de bare når jeg er hjemme og våken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 10. desember 2008 #22 Del Skrevet 10. desember 2008 Trekker ut kontakten både på den sjuarmede og stjerna. Og ingen av dem blir slått på igjen før jeg kommer hjem på ettermiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 10. desember 2008 #23 Del Skrevet 10. desember 2008 Her står dei på heile tida! Har alltid gjort det! Kanskje eg skal begynna å slå dei av om natta for sikkerhets skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå