Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Slår dere av julebelysning som f.eks. stjerne og staker når dere er borte/legger dere? Hjemmefra er jeg vant til at de står på hele tiden men min mann mener de er veldig brannfarlige og må slåes av (Han har vært brannmann...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrur dem av for sikkerhets skyld. Syns de kontaktene man plugger inn blir så varme. Men husker at vi hadde som tradisjon at de alltid stod på - natt og dag.

Det er jo koselig når de står på hele tiden, men,men....ikke fullt så koselig å våkne til røyklukt heller.

Skrevet

Slår av alt. Har hørt om flere branner som startet i julelys/adventslys o.l. så jeg tar ikke sjansen...........

Gjest TittTitt
Skrevet

Skrur de av jeg og. Hvorfor ta sjansen? Skru de av, og sov godt :o)

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Vi skrur av alt utenom stjernen. Men skal vi være lenge borte (snakk om dager), da skrur vi av den også.

Skrevet

Ja, vi skrur av alt. Vil ikke brenne ned huset i jula.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Drar ut kontakten på advensstjernen hver kveld og plugger den ikke i før vi kommer hjem fra jobb neste dag.

Skrevet

Jeg skrur av, og de gjorde vi hjemme når jeg var liten også :)

Skrevet

Alt skrus av. Tar ingen sjanser når det gjelder brann.

Skrevet

Her skrur vi også av alt. Tar ikke sjansen på at det kan begynne å brenne. Veldig koselig når det står på, men hører så altfor ofte om julepynt som har begynt å brenne.

Skrevet

Må innrømme at vi ikke skrur av lysestaken eller stjerna om natten.. Burde kanskje begynne med det?

Men når vi drar bort over natten så skrus de av :)

Skrevet

Trekker ut alt før jeg legger meg, og setter de ikke i igjen før jeg er tilbake fra jobb dagen etter :)

Ja det er kjempekoselig med lysene på, men hva er poenget med å ha det koselig i stua når du sover? :lete:

Skrevet
:ler: det er et godt poeng Megana.
Skrevet

Vi slår av den syvarmede lysestaken, for jeg har en uggen følelse for sånne små pærer. Men i adventsstjerna er pæra av samme type som i andre lamper vi har, og vi skrur jo ikke av alle lys når vi er borte. Ei lampe står alltid på i stua, og nå i adventstida er adventssjerna alltid på.

Skrevet

Vi skrur av, ja. :) Og av og til glemmer jeg å slå de på igjen :sjenert:

Har egentlig alltid pleid å ha de på hele tiden, men i år slåes de av :)

Gjest Tessmira
Skrevet

Her står nok også adventssjernene i om natten..

Skrevet
Slår dere av julebelysning som f.eks. stjerne og staker når dere er borte/legger dere? Hjemmefra er jeg vant til at de står på hele tiden men min mann mener de er veldig brannfarlige og må slåes av (Han har vært brannmann...)

Vi slår det ikke av, men burde kanskje gjort det.

Skrevet

Jeg slår av visst jeg skal være lenge bort som regel.

Skrevet

Vi slår av når vi ikke er hjemme og når vi legger oss. Jeg er egentlig vant med at adventsbelysningen står på hele tida, men samboer er veldig opptatt av brannsikkerhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...