Wenke Skrevet 9. desember 2008 #1 Del Skrevet 9. desember 2008 da var det visst på tide å melde meg inn i denne klubben :happy: Vi har bestemt oss for å begynne å prøve å få oss enda en liten, og jeg gled/gruer meg. Sist gang gikk det et halvt år med prøving før det endelig klaffet... Ikke særligt lenge i fht mange andre, men nok til at følelsene gikk amok til tider... Men nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd, og glede meg over at vi såvidt har startet prøvingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 9. desember 2008 #2 Del Skrevet 9. desember 2008 VELKOMMEN Koselig å se nye fjes her. Håper prøvetiden ikke tar alt for lang tid! Masse lykke te! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 9. desember 2008 #3 Del Skrevet 9. desember 2008 Velkommen inn:) Hvor gammel/gamle er de du har fra før? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2008 hei og takk for velkomstene :D jeg har en gutt fra før, han er 3 1/2. enn du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. desember 2008 #5 Del Skrevet 10. desember 2008 hit og lykke til med prøvinga! Håpar det går vel så fort som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 10. desember 2008 #6 Del Skrevet 10. desember 2008 Lykke til med prøvinga! satser på at du slipper å være her så alt for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 15. desember 2008 #7 Del Skrevet 15. desember 2008 Heisann! Lykke til med prøvinga ja, og satser på at det går enda kjappere enn forrige gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 19. desember 2008 går det an å ha så flaks! vi klarte det på første forsøk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 19. desember 2008 #9 Del Skrevet 19. desember 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 19. desember 2008 tuuusen takk :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 20. desember 2008 #11 Del Skrevet 20. desember 2008 Jøss! Grattis! Håper at alt går bra, artig du iallefall kom inn og hilse på oss andre prøverne:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 5. januar 2009 æsj da var jeg tilbake igjen, no offence.... mistet babyen i dag, eller dvs fosteret. det hadde ikke utviklet seg på en stund, så alt som var der inne var nesten bare en fostersekk.... jaja, vi får prøve igjen når blødningene stopper... Jeg har det etter forholdene ganske bra, hadde trodd jeg var en av dem som blir sønderknust, men jeg er visst ikke d! men d hadde nok vært verre om jeg var lengre på vei tenker jeg håper det klaffer like fort neste runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. januar 2009 #13 Del Skrevet 6. januar 2009 Uff, det skulle jo ikke gå slik! Hvor langt var du på vei? Godt du tar aborten bra og er klar for å prøve igjen snart. Jeg merket også at SA-en ikke var så ille som jeg hadde fryktet - da spesielt den tidligste (uke 5, nå i desember). Håper blødningen stopper snart, så du får kommet i gang med prøving igjen. Nå skal det klaffe fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk for d dreia :D jeg var 6 uker på vei, så jeg var heldigvis ikke kommet så langt. Men det er kjipt uansett! Ser du har mistet 2 ganger, hvordag går det me deg da? Håper du får full klaff med bedre utfall neste gang!!! Blødningene har begynt å avta litt allerede, så jeg satser på at vi snart er tilbake i salen Har vært sykemeldt noen dager nå, egentligt litt unødvedig, men skal på jobb igjen i morgen. gleder meg!! skulle egentlig vært hjemme hele uken, men jeg orker ikke gå hjemme lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. januar 2009 #15 Del Skrevet 11. januar 2009 Ser du har mistet 2 ganger, hvordag går det me deg da? Håper du får full klaff med bedre utfall neste gang!!! Går faktisk ganske bra. Eg skulle jo gjerne vore det forutan, men eg føler også eg har lært litt av det. Både om meg sjølv, mannen og prøving. Og mannen og eg har komme nærare kvarandre også. Men neste gong - då skal me ikkje ha noko tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. januar 2009 #16 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei Wenke. Så trist at dere mista. Håper at du snart er ferdig å blø, og at dere kan begynne prøvinga igjen. Godt at du tar det bra etter forholdene, selv om det ikke er lett på noen måte. Jeg mista 6,5 uker på vei, og blødde en uke, så jeg regner med du slipper å blø lengre enn det. Tenker du å begynne på an igjen, eller venter du på mensen først? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 19. januar 2009 vi har allerede startet opp med prøving hihi... jeg hadde blødninger i en uke, å nå tror jeg eggløsningen ikke er langt unna gled/gruer meg.... Litt redd for at det ikke skal gå, å litt redd for at jeg skal gå å være redd hvis det går.... men vi får holde sammen jenter, å satse på at vi slipper å vente lenge på storken!! glemte nesten å spør deg estrella84!!! hvordan er det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 20. januar 2009 #18 Del Skrevet 20. januar 2009 vi har allerede startet opp med prøving hihi... jeg hadde blødninger i en uke, å nå tror jeg eggløsningen ikke er langt unna gled/gruer meg.... Litt redd for at det ikke skal gå, å litt redd for at jeg skal gå å være redd hvis det går.... men vi får holde sammen jenter, å satse på at vi slipper å vente lenge på storken!! glemte nesten å spør deg estrella84!!! hvordan er det med deg? Så bra dere er i gang igjen, regner med det hjelper på det triste/vonde med å miste. Jeg har det riktig bra, nesten litt sliten etter EL, vi har gitt full innsats iallefall, så får vi se hva storken sier. Venta til jeg fikk mensen etter SA (tok en måned) så ble vi igjen prøvere. Nå er vi vel 1,5 uke unna testing om ikke heksa kommer først, så det er spennende å være i gang igjen. Lykke til! Håper dere som oss får rask klaff igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 20. januar 2009 #19 Del Skrevet 20. januar 2009 Hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 25. januar 2009 Hei igjen :D håper alle har det fint, og prøver iherdig Har de siste dagene kjent små boblinger i magen, samt økende appetitt, og er noe oppblåst. Disse tingene gav meg mistanke om graviditet i desember, så nå venter jeg på at helga skal komme så jeg kan ta en test Tenk om det bare kunne være rett, det jeg føler på meg? Men nå blir jeg litt nervøs også... Er litt bekymret for at det kan gå samme vei denne gang Men vi må jo holde håpet oppe, try and try again! klem til alle for fine ord og tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå