Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #1 Del Skrevet 20. juni 2003 Hei! Vi må ha hestesko istedet for E på grunn av lokalet. På "vår" rekke blir det 6, og resten skal fordeles på de to armene. Vi vet ikke hvem vi skal ha ved siden av oss. Dersom vi har forloverne, må vi sette hans søster på 11 ved siden av hans forlover. Han har ikke så lyst til å "fremheve" sin mor, men samtidig er det ikke så god kombinasjon å ha mor og bestemor på hans side sammen (redd de skal begynne å krangle). Dersom vi har foreldrene ved vår side blir det litt "lengre over bordet" mellom de, og derfor litt "pusterom" Kan da plassere bestemoren på yttersiden av armen. Hvor setter vi i såfall forloverne? Skal de sitte sammen med slektnigene? (regner med å begynne med de ganske langt opp for deretter å sette opp venner). Min kjæres slekt er ikke så stor (mor, stefar, søster, bestemor og onkel). Kan forloveren hans eventuelt settes etter disse? Dette er av hensyn til forloveren, da han da videre nedover får sitte sammen med kjente. Jeg unner ham ikke å sitte alene øverst med bare slekten å snakke med. Han blir jo i såfall sittende nest øverst på den innerste siden. Jeg har heller ikke så lyst til å sette min slekt sammen med hans. Da blir det kanskje 2-3 som settes over på hans side. Min slekt bor på forskjellige steder, så jeg tror de synes det er koselig å få sitte sammen hele gjengen. Problemet vårt er vel kanskje det at hans slekt er ganske spesiell. Jeg sier det ikke for å være stygg, men det er et faktum. Min kjære vil vi skal sette forloverne ved vår side, men jeg har veldig lyst til å ha mine foreldre. Men jeg tror også han ser den dårlige kombinasjonen med mor og bestemor. Noen som kan fortelle hvordan de har løst bordplasseringen når de har hatt hestesko? Blander dere ellers begge siders venner? Vi kommer ikke til å splitte parene. Blander man egentlig slekten med vennene? Hos oss blir det da snakk om tanter og onkler som er ganske gamle. Hilsen fra en som sårt trenger råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2003 #2 Del Skrevet 20. juni 2003 Er ikke sikker på om jeg har fått med meg alt, men jeg vil foreslå å ha deres foreldre sammen med dere, gjerne med bytte av partner (din far og hans mor, din mor og hans stefar). Altså "vanlig" plassering. Så kan bestemoren sitte øverst på langsiden der han mor ikke sitter slik at de ikke kan krangle, men bestemoren likevel får en hedersplass. Begge forloverne bør også sitte langt opp. Kan de ikke ha hverandre til bords? Dersom din forlover har følge kan han settes sammen med søsteren til brudgommen like ved forloverne (tvers over bordet). Dette blir en liten splitt av noen par, men dette er spesielle personer som skal høyt på bordet. Vi hadde familie høyt på bordet og venner "nederst", men vi blandet 50-50 fra min og hans side på begge armene. Dersom hans slekt er litt rar kanskje det hjelper å blande dem ut med din slekt? Greit nok at du vil ha din familie samlet, men de kan jo snakke sammen etter middagen også. Men det er viktig at dere ikke putter inn en fra hans familie sammen med mange fra din, for da kan førstnevnte fort bli alene. Dere må rett og slett tenke på hvem som kan ha noe å prate om. Lykke til! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå