Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj assa. For 12 dager siden fikk jeg beskjed om at den skulle sende innen en uke. Jeg skrev en mail i går og hørte hvorfor den ikke hadde kommet ennå, fikk da til svar at den skulle sendes innen slutten av neste uke...

Begynner å bli skeptisk nå jeg, og vurderer sterkt å kjøpe en ny kjole et annet sted. Just to be safe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Æsj assa. For 12 dager siden fikk jeg beskjed om at den skulle sende innen en uke. Jeg skrev en mail i går og hørte hvorfor den ikke hadde kommet ennå, fikk da til svar at den skulle sendes innen slutten av neste uke...

Begynner å bli skeptisk nå jeg, og vurderer sterkt å kjøpe en ny kjole et annet sted. Just to be safe!

Nå i høysessongen kan det ta litt tid, siden det er masse kjoler som skal ut.

Er den selgeren som jeg har linket til som du har bestilt fra?

Skrevet

Ja.

Vet om et par andre som bestilte fra samme leverandør etter meg, og som allerede har fått kjolen sin.

Heldigvis er det ennå en stund til den store dagen....

:)

Skrevet
Ja.

Vet om et par andre som bestilte fra samme leverandør etter meg, og som allerede har fått kjolen sin.

Heldigvis er det ennå en stund til den store dagen....

:)

Jeg har direktemail-adr hannes og hvis du vil ha den, for å kommunisere med Simon selv, så kan jeg sende den til deg i en PM :)

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Kjolen har ankommet! Eller, ikke akkurat i dag, men for halvannen uke siden. Er neesten fornøyd. Med neesten så er det min egen feil at jeg ikke er 100 % fornøyd. Den var for stor! Selv om det var snøring så er den sånn at når jeg får den "snøret" opp, så forsvinner liksom det fine med å ha sånn snøring bak. Det blir liksom helt "tett". Hmm. Må prøve å få den sydd inn litt i sidene. Ellers, 100 % fornøyd. Er spent på hva innsyingen kommer til å koste.. Skal høre litt rundt først, er mulig noen bekjente tør ta på seg oppdraget...

Men, Agnethe, min ebay - guru:

Har du kjøpt korsett på ebay? Og evt. fra hvilken forhandler?

Jeg burde "snurpet" inn litt, men korsett er kanskje litt drastisk? Kan ikke ha bh under kjolen, og har relativt store pupper - og disse blir liksom ikke helt støttet opp av kjolen.

Noen andre som har noen anbefalinger?

Også var det underskjørt da.. Det blir liksom aldri nok mas fra meg her. Kjøpte et underskjørt, men det var for stort. Både i lengde og i omkrets. men, det var en-rings underskjørt. Det finnes kanskje underskjørt uten ringer? Noen som har kjøpt det, evt. av hvem?

Endret av lost_bird
Skrevet (endret)

Ja, jeg har kjøpt korsett for å ha under kjolen, det er ikke så veldig stramt men det sørger for at mine "lovehandles" og bildekk blir skjult

Jeg har kjøpt denne og er kjempefornøyd :jepp:

du må bare huske på å sjekke str på bysten på korsettet, det jeg har linket til passer fint for noen som er 80 c :)

Tror ikke det skal koste så mye å få tatt inn kjolen din, ingen du kjenner som er flink til å sy da?

Et underskjørt uten ringer, eller med en ring nederst slik som jeg har, skal ikke være så vanskelig å finne. Jeg har kjøpt mitt fra en selger som heter Mermaiddresses, er kjempefornøyd :)

Edit: du kan ta av stroppen på korsettet :) Hvilken kjole har du kjøpt ?

Endret av Agnethe
Skrevet
Ja, jeg har kjøpt korsett for å ha under kjolen, det er ikke så veldig stramt men det sørger for at mine "lovehandles" og bildekk blir skjult

Jeg har kjøpt denne og er kjempefornøyd :jepp:

du må bare huske på å sjekke str på bysten på korsettet, det jeg har linket til passer fint for noen som er 80 c :)

Tror ikke det skal koste så mye å få tatt inn kjolen din, ingen du kjenner som er flink til å sy da?

Et underskjørt uten ringer, eller med en ring nederst slik som jeg har, skal ikke være så vanskelig å finne. Jeg har kjøpt mitt fra en selger som heter Mermaiddresses, er kjempefornøyd :)

Edit: du kan ta av stroppen på korsettet :) Hvilken kjole har du kjøpt ?

Ok. Skal se om jeg finner korsett fra samme leverandør ;)

Har kjøpt underskjørt, med ring nederst. Men kjolen var liksom for "smal" nederst, så det passet ikke helt med den store ringen. Men det finnes kanskje ulike størrelser på ringer?

Dette er kjolen min

Skrevet
Ok. Skal se om jeg finner korsett fra samme leverandør ;)

Har kjøpt underskjørt, med ring nederst. Men kjolen var liksom for "smal" nederst, så det passet ikke helt med den store ringen. Men det finnes kanskje ulike størrelser på ringer?

Dette er kjolen min

Flott kjole :jepp:

Ja, jeg kan iallefall justere ringen på underskjørtet jeg har.. Sikker på at du ikke kan det? prøv å se om du finner en skjøt på ringen og klem sammen.. :Nikke:

Hvis ikke kan du dra på en salong, og finne et underskjørt som ikke har ringer, men tyll nederst, eller få noen som er kyndige med symaskin til å sy dette til deg, så får du den str du vil ha selv, er bare å gå litt bananas med tyllet til du får ønsket vidde :)

Men det ser ikke ut som om det er brukt underskjørt på det bilde du linket til :)

Skrevet
Flott kjole :jepp:

Ja, jeg kan iallefall justere ringen på underskjørtet jeg har.. Sikker på at du ikke kan det? prøv å se om du finner en skjøt på ringen og klem sammen.. :Nikke:

Hvis ikke kan du dra på en salong, og finne et underskjørt som ikke har ringer, men tyll nederst, eller få noen som er kyndige med symaskin til å sy dette til deg, så får du den str du vil ha selv, er bare å gå litt bananas med tyllet til du får ønsket vidde :)

Men det ser ikke ut som om det er brukt underskjørt på det bilde du linket til :)

Mange bra tips her :) Skal ta en titt nærmere på underskjørtet.

Korsettleverandøren din hadde ikke korsett i min størelse :kjefte: *lete mer*

Skrevet

Skjønner ingenting jeg. Hvordan søker man egentlig på ebay? Når jeg søker får jeg bare opp masse svindyre items. Er det noe jeg misser på?

Skrevet
Skjønner ingenting jeg. Hvordan søker man egentlig på ebay? Når jeg søker får jeg bare opp masse svindyre items. Er det noe jeg misser på?

Hva leter du etter da? Du må bare lete og lete og lete ;)

Skrevet
Hva leter du etter da? Du må bare lete og lete og lete ;)

Var denne korsetten da... :kjefte:

Skrevet
Var denne korsetten da... :kjefte:

prøv å søke på bodyshaper da kommer det masse opp...

her

her

Disse linkene har jeg funnet masse billig :jepp:

Skrevet
Takk takk :)

Jeg leter og leter, men det er ikke så enkelt..

Denne?

ligner den på denne?

Nå har jeg søkt på kjolenr, 2007 kolleksjon og slikt.. finner ingen konkrete bilder :tristbla:

Du tok ingen bilder når du var der i dag?

Hei. Vet du hva den første kjolen du la inn bilde av heter? Den var bare nydelig...

Skrevet

Noen som kan tipse meg om hvilken selger som er til å stole på?? Jeg ønsker en stor prinsessekjole, men er usikker på hvilken selger jeg skal velge.....

Skrevet
Hei. Vet du hva den første kjolen du la inn bilde av heter? Den var bare nydelig...

:vinke:

Jeg tror den kjolen er en Maggie Sottero, usikker på navnet...

Maggie Sottero

Jeg tror også modellen heter Rebecca, fant noe mistenkelig likt her ser den både med og uten stropper :)

Skrevet
Noen som kan tipse meg om hvilken selger som er til å stole på?? Jeg ønsker en stor prinsessekjole, men er usikker på hvilken selger jeg skal velge.....

Jeg sverger fremdeles til Simon, som jeg har linket til tidligere i denne tråden, han syr etter bestilling, hvis du har et bilde av en kjole du vil ha.. Han svarer på alt det du lurer på :jepp:

Skrevet
:vinke:

Jeg tror den kjolen er en Maggie Sottero, usikker på navnet...

Maggie Sottero

Jeg tror også modellen heter Rebecca, fant noe mistenkelig likt her ser den både med og uten stropper :)

Takk. Du er en knupp! :klemmer:

Skrevet
Takk. Du er en knupp! :klemmer:

Bare hyggelig :klemmer:

Gjest D-shol
Skrevet

sukk... Jeg eeeeeeeeeeeelser E-bay, men akkurat i bryllupsdelen friker jeg litt ut. Det er jo så utrolig mye å velge i.

Egentlig vet jeg akkurat hvilken kjole jeg vil ha og den er ikke der. Og da er så vanskelig å velge slør og sånn på "måfå".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...