Spatula Skrevet 18. april 2009 #341 Skrevet 18. april 2009 denne har jeg også prøvd! Utrolig nydelig kjole ! Wiiiiiiiiiiii :rødme: Den er nydelig :rødme: Eneste som var forskjellen på orginalen og den jeg fikk var at den var sydd med blanke perler i stedet for hvite...
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #342 Skrevet 18. april 2009 Tok bilde med mobilen! Trodde det ikke var lov å ha med kamera, men fikk vite det omvente da jeg var der! Likte veldig godt den første linken, men det var ikke den. Var mye tynnere stropper, også var liksom draperingen midt på, sånn at det liksom var som en ekstra kappe over kjolen. Den andre linken fikk jeg ikke opp! *treige meg* Denne skredderen, hvor mye ekstra koster det å bestille en kjole han ikke har i "repartoaret"?
Cæmis Skrevet 18. april 2009 #343 Skrevet 18. april 2009 Wiiiiiiiiiiii :rødme: Den er nydelig :rødme: Eneste som var forskjellen på orginalen og den jeg fikk var at den var sydd med blanke perler i stedet for hvite... Den er sikkert kjempefin! Den er også helt nydelig bak! Var en av mine topp kjoler før jeg valgte min! :rødme:
Spatula Skrevet 18. april 2009 #344 Skrevet 18. april 2009 Tok bilde med mobilen! Trodde det ikke var lov å ha med kamera, men fikk vite det omvente da jeg var der! Likte veldig godt den første linken, men det var ikke den. Var mye tynnere stropper, også var liksom draperingen midt på, sånn at det liksom var som en ekstra kappe over kjolen. Den andre linken fikk jeg ikke opp! *treige meg* Denne skredderen, hvor mye ekstra koster det å bestille en kjole han ikke har i "repartoaret"? Jeg regner med at det er samme pris.. rundt 1500 - 2000 ,- Den han lager til meg, har han nærmest i "repetoaret" da det er bare overdelen som skal gjøres mer minimalistisk.. du kan jo bare sende han en mail å høre Irriterer meg at vi ikke finner kjolen.. ser Agape på sine nettsider har bare kolleksjoner som går et år tilbake i tid... Får du til å legge ut bilde her da? (hvis du vil)
Spatula Skrevet 18. april 2009 #345 Skrevet 18. april 2009 Den er sikkert kjempefin! Den er også helt nydelig bak! Var en av mine topp kjoler før jeg valgte min! :rødme: Åååååå :rødme: Jeg gleder meg til å prøve den All post blir sendt hjem til mine foreldre, da vi har noen som stjæler posten vår der vi bor nå... Men jeg har fått sett den på bilde, og min mor ble rørt da hun pakket den opp, fordi den var så fin :rødme:
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #346 Skrevet 18. april 2009 Har veldig lyst, men har ikke peiling på hvordan man legger ut!! Hehe. Er ikke noe geni ennå på kvinneguiden.
Spatula Skrevet 18. april 2009 #347 Skrevet 18. april 2009 Har veldig lyst, men har ikke peiling på hvordan man legger ut!! Hehe. Er ikke noe geni ennå på kvinneguiden. Hehe.. når du skriver en melding i forumet, å titter litt lengre ned så ser du det står med litt tjukke svarte bokstaver, "Velg en fil" så er det en hvit avlang boks som det står velg på... den trykker du på, velger bilde du skal laste opp. når du har lagt til dette bildet, trykker du på last opp. Bildet blir da lagt opp i "administere vedlegg", trykk på den og trykk på det lille ikonet med den grønne "haken" da kommer bildet ditt frem i den boksen som du skriver melding i Så er det bare å trykke "svar" og innlegget med bildet blir publisert
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #348 Skrevet 18. april 2009 Æsj. Bildet er på mobilen. Så nå er jeg like kort og like langt! Søren klype altså.
Spatula Skrevet 18. april 2009 #349 Skrevet 18. april 2009 Æsj. Bildet er på mobilen. Så nå er jeg like kort og like langt! Søren klype altså. Hehehehe
Spatula Skrevet 18. april 2009 #351 Skrevet 18. april 2009 Test 1 2 3 dette har jeg aldri prøvd... Man lærer stadig noe nytt
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #352 Skrevet 18. april 2009 Nå gir jeg meg ende over og baklengs inn i fuglekassa. Kommer aldri til å greie å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Noen sier det ene, og andre sier det andre. Og det er ikke såå lang tid til bryllupet. Argh.
Spatula Skrevet 18. april 2009 #353 Skrevet 18. april 2009 Nå gir jeg meg ende over og baklengs inn i fuglekassa. Kommer aldri til å greie å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Noen sier det ene, og andre sier det andre. Og det er ikke såå lang tid til bryllupet. Argh. Gå for magefølelsen din, det er den som teller, ikke hør på hva de andre sier. Hvis du likte den kjolen som du hengte av i butikken, Go for it Det er din dag, og jeg regner med at du har såpass peiling, at du selv vet når du føler deg fin :rødme:
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #354 Skrevet 18. april 2009 Nei. Blir nok ikke den. Blir nok en av de jeg har sett på hos den forhandleren din på ebay. Men hvilken? Arg. Det er det store spørsmålet! Er ikke noe problem å kjøpe en til hvis jeg ikke blir fornøyd med den første, men hvilken starter jeg med? Arg... Er glad jeg bare skal gifte meg en gang! (*krysse fingre*)
Spatula Skrevet 18. april 2009 #355 Skrevet 18. april 2009 Nei. Blir nok ikke den. Blir nok en av de jeg har sett på hos den forhandleren din på ebay. Men hvilken? Arg. Det er det store spørsmålet! Er ikke noe problem å kjøpe en til hvis jeg ikke blir fornøyd med den første, men hvilken starter jeg med? Arg... Er glad jeg bare skal gifte meg en gang! (*krysse fingre*) Du sa du likte nr 2 liker du den, syns jeg du skal få for den :rødme: Men han bruker fort 8 uker på kjolen så ikke bli fortvilet hvis den ikke kommer etter 6 uker Den er verdt all ventinga :rødme:
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #356 Skrevet 18. april 2009 Takk Det var akkurat det jeg trengte å høre! Da er budet lagt inn. Så håper jeg den kommer innen 6 uker har gått.. Hvis ikke kjøper jeg en ny, i tilfelle jeg ikke blir fornøyd med den første. Da har jeg ihvertfall dobblet sjansene for å bli fornøyd! Huff. Disse ukene flyr avgårde. Skulle startet med dette kjolestyret for lenge siden!
Spatula Skrevet 18. april 2009 #357 Skrevet 18. april 2009 Takk Det var akkurat det jeg trengte å høre! Da er budet lagt inn. Så håper jeg den kommer innen 6 uker har gått.. Hvis ikke kjøper jeg en ny, i tilfelle jeg ikke blir fornøyd med den første. Da har jeg ihvertfall dobblet sjansene for å bli fornøyd! Huff. Disse ukene flyr avgårde. Skulle startet med dette kjolestyret for lenge siden! Bare hyggelig, er sikker på at du kommer til å bli kjempefin :rødme: Supert at du har lagt inn bud Jeg har kjøpt 3 stk.. hehe fra Ebay.. Morsomme greier
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #358 Skrevet 18. april 2009 Bare hyggelig, er sikker på at du kommer til å bli kjempefin :rødme: Supert at du har lagt inn bud Jeg har kjøpt 3 stk.. hehe fra Ebay.. Morsomme greier Hvordan i all verden skal du velge hva du skal ha på deg på den store dagen da? Eller har du allerede bestemt deg? Eller kanskje du skal bytte flere ganger i løpet av dagen?
Spatula Skrevet 18. april 2009 #359 Skrevet 18. april 2009 Hvordan i all verden skal du velge hva du skal ha på deg på den store dagen da? Eller har du allerede bestemt deg? Eller kanskje du skal bytte flere ganger i løpet av dagen? Nr 1, er allerede utelukket, hvis du ser i dagboken min - ser du den... Syns ikke den satt så godt, å fikk heller ikke frem at jeg har midje i den.. Så den blir nok solgt. Nr 2, må jeg prøve selv før jeg kan si noe om den.. Regner med å få dratt hjem til foreldrene mine nå snart å få prøvd den. Nr 3, den venter jeg spent på, regner med den kommer i midten av Mai.. Å håper at den er justert slik at den er lik drømmekjolen min.. For da blir det uten tvil denne kjolen.. Å da blir nr 2 også solgt.. Jeg tror ikke jeg klarer å bytte kjole.. men man skal aldri si aldri...
Cæmis Skrevet 18. april 2009 #360 Skrevet 18. april 2009 huff nå tenker jeg at jeg har vært alt for tidlig ute med kjøp av min når jeg ser at dere kjøper 3 mnd før...visste jeg var noe tidlig ute...men ikke SÅÅÅÅ tidlig ....tenk om jeg ser noen jeg liker bedre i 09 kolleksjonen og angrer på kjøpet mitt....grøss!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå