lost_bird Skrevet 17. april 2009 #321 Skrevet 17. april 2009 Perfekt! Tusen takk for gode råd! Nå er det bare opp til forloverene mine å bestemme hvilken kjole jeg skal ha! (jeg greier ikke bestemme meg!!)
Spatula Skrevet 17. april 2009 #322 Skrevet 17. april 2009 Perfekt! Tusen takk for gode råd! Nå er det bare opp til forloverene mine å bestemme hvilken kjole jeg skal ha! (jeg greier ikke bestemme meg!!) Et tips kan være å dra i salong, og prøve slik at du finner et snitt som du liker, og form på kjolen.. Jeg var fast bestemt på å han en veldig enkel kjole.. endte opp med å falle totalt for prinsessestilen.. Er ikke ofte det man tror er fint, blir det fineste
Neytiri Skrevet 17. april 2009 #323 Skrevet 17. april 2009 Så fantastisk flott å høre! You made my day! Eneste problemet mitt nå er å beregne mine mål når bryllupet er.. Går på grete roede kurs og har vært kjempeflink den siste måneden og gått ned 7 kilo. Hvis man kjøper kjole med snøring (eller hva det heter) så har man vel kanskje noen cm å gå på begge veier? Så får jeg heller satse på at de andre målene holder seg sånn noen lunde de samme! Skulle bare si meg enig med Agnethe....dette går fint.....har bestillt min etter mål...Dritfornøyd....MEN har gått ned i vekt og ser at kjolen er for stor.....så nu må eg mandag in til skredder....fikk pris på 1000kr. Hadde egentlig ikke tenkt meg noe særlig ned i vekt, men bare ble sånn.....har spist mye frukt og grønt og så er jo stress til å gå litt ned....... hadde eg planlagt så hadde eg kanskje bestillt kjolen et hakke mindre
Spatula Skrevet 17. april 2009 #324 Skrevet 17. april 2009 Skulle bare si meg enig med Agnethe....dette går fint.....har bestillt min etter mål...Dritfornøyd....MEN har gått ned i vekt og ser at kjolen er for stor.....så nu må eg mandag in til skredder....fikk pris på 1000kr. Hadde egentlig ikke tenkt meg noe særlig ned i vekt, men bare ble sånn.....har spist mye frukt og grønt og så er jo stress til å gå litt ned....... hadde eg planlagt så hadde eg kanskje bestillt kjolen et hakke mindre
KittyBambi Skrevet 18. april 2009 Forfatter #325 Skrevet 18. april 2009 Hei på dere Spennende å lese det dere har skrevet - så flinke dere er med å hjelpe hverandre med tips til linker, selgere osv. Var akkurat derfor jeg opprettet denne posten Leter desperat etter slør fortsatt jeg.. Har kjøpt et i cathedral lenght fra veilsbyleslie (selger på ebay) og det var helt ok, men i tyll og dermed for hardt mot den kjolen jeg har bestilt, tenker jeg hvertfall.. Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne et slør i organza eller chiffon, i lang lengde og gjerne med satin edge Kjolen min er i lys ivory farge, men tenker at fargen på sløret bør være hvit eller diamond white (finere når sløret ikke er for mørkt i forhold til kjolen).
Spatula Skrevet 18. april 2009 #326 Skrevet 18. april 2009 Hei på dere Spennende å lese det dere har skrevet - så flinke dere er med å hjelpe hverandre med tips til linker, selgere osv. Var akkurat derfor jeg opprettet denne posten Leter desperat etter slør fortsatt jeg.. Har kjøpt et i cathedral lenght fra veilsbyleslie (selger på ebay) og det var helt ok, men i tyll og dermed for hardt mot den kjolen jeg har bestilt, tenker jeg hvertfall.. Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne et slør i organza eller chiffon, i lang lengde og gjerne med satin edge Kjolen min er i lys ivory farge, men tenker at fargen på sløret bør være hvit eller diamond white (finere når sløret ikke er for mørkt i forhold til kjolen). Se her Kanskje du finner noe med denne linken.. det er i chiffon, veldig vanskelig å finne og det koster litt, har du sjekket med norske brudesalonger? Kanskje prisen ligger på litt det samme.. Jeg skal lete litt videre:) Her Kanskje litt kort ? kanskje ikke helt rette fargen.. Her Dette var noe av det jeg fant.. Søkte på Chiffon Veils, og Organza veils
leirbål Skrevet 18. april 2009 #327 Skrevet 18. april 2009 Hei på dere Spennende å lese det dere har skrevet - så flinke dere er med å hjelpe hverandre med tips til linker, selgere osv. Var akkurat derfor jeg opprettet denne posten Leter desperat etter slør fortsatt jeg.. Har kjøpt et i cathedral lenght fra veilsbyleslie (selger på ebay) og det var helt ok, men i tyll og dermed for hardt mot den kjolen jeg har bestilt, tenker jeg hvertfall.. Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med å finne et slør i organza eller chiffon, i lang lengde og gjerne med satin edge Kjolen min er i lys ivory farge, men tenker at fargen på sløret bør være hvit eller diamond white (finere når sløret ikke er for mørkt i forhold til kjolen). Kan du ikke ta kontakt med en selger og spørre om han eller hun kan skaffe deg et? Lage et på samme måte som med en brudekjole?
Gjest lost_birdie Skrevet 18. april 2009 #328 Skrevet 18. april 2009 Hjelp! Hva er "puff-ermer" på engelsk? Sånn litt puff rett over skuldrene liksom? Og hva er "stropper" på engelsk? Puffermer: http://www.agape-brud.no/images/thumbs/1283.jpg
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. april 2009 #329 Skrevet 18. april 2009 Hjelp! Hva er "puff-ermer" på engelsk? Sånn litt puff rett over skuldrene liksom? Og hva er "stropper" på engelsk? Puffermer: <a href="http://www.agape-brud.no/images/thumbs/1283.jpg" target="_blank">http://www.agape-brud.no/images/thumbs/1283.jpg</a> Pufferme = Puffy Sleeve Stropper = strap
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #330 Skrevet 18. april 2009 Hjelp enda en gang!!! Står nå mellom disse kjolene: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Jeg er altså en litt stor jente, str 42-44, med relativt stor byste. Er det noen av disse som kan funke, evt. hva annet? Noen tips?
Spatula Skrevet 18. april 2009 #331 Skrevet 18. april 2009 Hjelp enda en gang!!! Står nå mellom disse kjolene: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Jeg er altså en litt stor jente, str 42-44, med relativt stor byste. Er det noen av disse som kan funke, evt. hva annet? Noen tips? Jeg hadde definitivt gått for kjole nr 1 Jeg er akkurat like stor som deg jeg har da valgt stroppeløs - jeg har mage, og bruker c-cup til bysten. Det som er, er at de fleste kjolene har en form for korsett inni. Ser du har valgt samme selger, som han som lagde min kjole Supert. Da får du en veldig for seg gjort kjole Det som kan være litt fint, å få fokus bort fra hofter og lår er å velge en kjole med empire liv Men nok en gang - Kjole nr 1, den var smashing :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #332 Skrevet 18. april 2009 Hjelp enda en gang!!! Står nå mellom disse kjolene: Kjole 1 Kjole 2 Kjole 3 Jeg er altså en litt stor jente, str 42-44, med relativt stor byste. Er det noen av disse som kan funke, evt. hva annet? Noen tips? Dette er vel veldig individuelt, men jeg tenker at kjole 1 og 3 kanskje passer best, da de markerer midje/byste på en annen måte enn kjole nr 2. Den er jeg litt redd for at du kanskje får "for mye" oppmerksomhet til bysteområdet, altså at den virker litt forstørrende kanskje? Hvilken likte du best?
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #333 Skrevet 18. april 2009 Hmm.. Jeg leser hva dere skriver. Tusen hjertelig takk for synsing Har selv ingen formening om hva som vil være fint på meg. Men har liksom forelska meg i nr 2. Agnethe, har du en link til kjolen din som viser den på en modell? Hmm..
Spatula Skrevet 18. april 2009 #334 Skrevet 18. april 2009 (endret) Hmm.. Jeg leser hva dere skriver. Tusen hjertelig takk for synsing Har selv ingen formening om hva som vil være fint på meg. Men har liksom forelska meg i nr 2. Agnethe, har du en link til kjolen din som viser den på en modell? Hmm.. Denne.. Jeg prøvde en slik på salongen Å den var NYDELIG Selv om jeg ikke er str. skogmus.. Anbefaler deg å dra å prøve kjole.. Han som du linker til ebay, lager kjolene etter bilde, hvis du har.. Edit: lastet opp altfor små bilder.. Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 21. april 2009 av Arwen
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #335 Skrevet 18. april 2009 Vet du, jeg gjorde akkurat som du sa! Jeg var faktisk på Agape i dag, og prøvde fem kjoler. Den jeg likte best hørte til 2006 kolleksjonen, så jeg finner den ikke på nett! Den var litt tubeaktig, men med tynne stropper over skuldrene, med snøring bak, også hadde den sånn drapering foran. !"Tubedelen" foran hadde en liten sving nedover sånn at jeg fikk vist frem en liten kløft. Det var str. 42, og den satt som et skudd! Veldig irriterende at jeg ikke finner den på nett. Fikk den holdt av til mandag, men vil nødig kjøpe i butikk... Rundt livet er jeg ca 100 cm, 100 rundt brystene og 100 rundt hoftene. Akk, så usikker!
Spatula Skrevet 18. april 2009 #337 Skrevet 18. april 2009 (endret) Vet du, jeg gjorde akkurat som du sa! Jeg var faktisk på Agape i dag, og prøvde fem kjoler. Den jeg likte best hørte til 2006 kolleksjonen, så jeg finner den ikke på nett! Den var litt tubeaktig, men med tynne stropper over skuldrene, med snøring bak, også hadde den sånn drapering foran. !"Tubedelen" foran hadde en liten sving nedover sånn at jeg fikk vist frem en liten kløft. Det var str. 42, og den satt som et skudd! Veldig irriterende at jeg ikke finner den på nett. Fikk den holdt av til mandag, men vil nødig kjøpe i butikk... Rundt livet er jeg ca 100 cm, 100 rundt brystene og 100 rundt hoftene. Akk, så usikker! Du fikk ikke navnet på kjolen?? Jeg leter på nettet nå Edit: denne ? Endret 18. april 2009 av Agnethe
lost_bird Skrevet 18. april 2009 #338 Skrevet 18. april 2009 Hmm.. Kjolenummeret sa hun er 3463. Den er utroolig fin! Du er fantastisk snill!
Cæmis Skrevet 18. april 2009 #339 Skrevet 18. april 2009 Denne.. Jeg prøvde en slik på salongen Å den var NYDELIG Selv om jeg ikke er str. skogmus.. Anbefaler deg å dra å prøve kjole.. Han som du linker til ebay, lager kjolene etter bilde, hvis du har.. Edit: lastet opp altfor små bilder.. denne har jeg også prøvd! Utrolig nydelig kjole !
Spatula Skrevet 18. april 2009 #340 Skrevet 18. april 2009 Hmm.. Kjolenummeret sa hun er 3463. Den er utroolig fin! Du er fantastisk snill! Takk takk Jeg leter og leter, men det er ikke så enkelt.. Denne? ligner den på denne? Nå har jeg søkt på kjolenr, 2007 kolleksjon og slikt.. finner ingen konkrete bilder Du tok ingen bilder når du var der i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå