Spatula Skrevet 24. mars 2009 #281 Skrevet 24. mars 2009 ja man ville jo bare si ifra for sikkerhet skyld Det liker vi Men man har jo selv et lite ansvar å se at man virkelig kjøper det man skal.... Slik som en venninde av meg, skulle være smart å kjøpe barneseng fra ebay.. trodde hun... hun endte opp med å kjøpe tegninger for hvordan man lager en...
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 #282 Skrevet 24. mars 2009 Det liker vi Men man har jo selv et lite ansvar å se at man virkelig kjøper det man skal.... Slik som en venninde av meg, skulle være smart å kjøpe barneseng fra ebay.. trodde hun... hun endte opp med å kjøpe tegninger for hvordan man lager en... haha ja man må passe seg litt der altså.....men ebay pleier å være flinke å si ifra akkurat ka du kjøper....hvis man leser teksten så står f.eks. på en brudekjole....at tilbehør ikke er med i kjøpet
girly28 Skrevet 24. mars 2009 #283 Skrevet 24. mars 2009 Oi, det så ikke jeg heller før nå Uansett, regner med at det blir en gjestebok på henne også Oi det såg jeg ikke heller før no men det er sån det kan bli med ebay. Av og til har man det litt for travelt;) Få bare finne meg en gjestebok som pass i lamme pen setet da
girly28 Skrevet 24. mars 2009 #284 Skrevet 24. mars 2009 Ja no er det kjøpt en gjestebok og den her gangen vart det rett Det vart den som skall være lamme pensetet gjestebok
Spatula Skrevet 24. mars 2009 #285 Skrevet 24. mars 2009 Ja no er det kjøpt en gjestebok og den her gangen vart det rett Det vart den som skall være lamme pensetet gjestebok Supert at du fikk et fint sett
Gjest Gjest_miamor_* Skrevet 29. mars 2009 #286 Skrevet 29. mars 2009 Jeg er ganske elendig på ebay-søking. Kanskje noen kan hjelpe? Er på utkikk etter vest/kravat, gjerne i ivory eller blå. Syr de dette etter mål? Noen som har erfaring å dele i forhold til å handle dette på ebay??
Spatula Skrevet 29. mars 2009 #287 Skrevet 29. mars 2009 Jeg er ganske elendig på ebay-søking. Kanskje noen kan hjelpe? Er på utkikk etter vest/kravat, gjerne i ivory eller blå. Syr de dette etter mål? Noen som har erfaring å dele i forhold til å handle dette på ebay?? Jeg kjøpte et sett til min kjære... Du kan se bilde her Ligger nederst i tråden.. Der finner du også link hvor jeg kjøpte (helt først i tråden) Min kjære tok mål, og jeg skrev inn søkeordet sammen med hans str hos selgeren og fikk frem resultatet og kjøpte kostet ca 400,- tilsammen.. Ivory Scroll Waistcoat = Vest Wing Shirt&Cravat = Skjorte med snipp og kravatt Håper du finner det du leter etter
helenen Skrevet 29. mars 2009 #288 Skrevet 29. mars 2009 Hei. Jeg spurte her tidligere om hvilket underskjørt jeg burde ha til denne kjolen : Framme Bak og fikk svar at jeg kunne ha et med 1 ring. Men blir ikke det litt lite? Kjolen er tross alt litt stor bak. Jeg viste ikke bilde av den bak sist. Noen som kunne tenke seg å finne noen underskjørt som vil passe? Jeg er bare 159 cm høy, vet ikke om jeg må ha sånn ekstra kort. Er også veldig tynn rundt livet, bruker str 32-34 i klær, så er litt skeptisk til om de er for store.. Blir veldig takknemlig for hjelp!
Spatula Skrevet 29. mars 2009 #289 Skrevet 29. mars 2009 Hei. Jeg spurte her tidligere om hvilket underskjørt jeg burde ha til denne kjolen : Framme Bak og fikk svar at jeg kunne ha et med 1 ring. Men blir ikke det litt lite? Kjolen er tross alt litt stor bak. Jeg viste ikke bilde av den bak sist. Noen som kunne tenke seg å finne noen underskjørt som vil passe? Jeg er bare 159 cm høy, vet ikke om jeg må ha sånn ekstra kort. Er også veldig tynn rundt livet, bruker str 32-34 i klær, så er litt skeptisk til om de er for store.. Blir veldig takknemlig for hjelp! Utrolig fin kjole, jeg har nesten samme som deg... Men jeg går for underskjørt med to ringer dette dette ville jeg ha valgt til en slik kjole som du har Siden du er veldig smal i livet legger jeg ved søket på ebay, slik at du kan finne et du selv liker ebay-søk Håper du finner noe som passer
Neytiri Skrevet 29. mars 2009 #290 Skrevet 29. mars 2009 Tenkte eg skulle legge ved flere ting vi har kjøpt til bryllupet....hvis noen vil ha litt inspirasjon... bordkort rose confetti såpebobbler Silkebånd til bil Strømpebånd helt utrolig ka vi har spart igjennom ebay!!!!
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 30. mars 2009 #291 Skrevet 30. mars 2009 Hei dere, spennende lesning dette her og mange som er snille og hjelper hverandre Jeg har plutselig fått litt lyst til å ha stoltrekk i bryllupet. Det er inget must, men hadde gjort seg veldig i forhold til farger. Trenger ca. 75 stk. Målene er 45 cm (bredde sete), 50 cm (dybde sete) og 90 cm (høyde). Vil helst ha i fargen ivory eller noe annet som ikke er kritthvitt. Synes for det første at det er vanskelig å finne noen som sender til Norge, også tenker jeg at det må da bli fryktelig mye i frakt (?). Eller kanskje stoffene er ganske lette. Er det vanskelig å få selgerne til å skrive at det er en gave eller "no comersial interests"? Da slipper man vel toll? Mye spørsmål dette her, men hvs noen kan gi meg noe tips eller være behjelpelige på andre måter setter jeg stpr pris på det
InaMina Skrevet 30. mars 2009 #292 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har da også kastet meg på ebay-bølgen og blitt helt hektet. Utrolig hvor lite det koster i forhold til Norge. En ting jeg leter etter, som jeg ikke finner noe særlig av, er perlekjede og øredobber. Joda, jeg finner svært så mange perlekjeder som har ørten-og-førti lag og med dill-dall på, men jeg er på let etter: 1. En rad perler 2. Helst Ivory farge 3. Gjerne en "hair-pin" for å ha på siden som matcher 4. eller en tiara Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest_Becky_* Skrevet 30. mars 2009 #293 Skrevet 30. mars 2009 Funnet mange stoltrekk nå, men ingen til riktig mål. Har for øvrig funnet masse fin pynt
Neytiri Skrevet 30. mars 2009 #294 Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg har da også kastet meg på ebay-bølgen og blitt helt hektet. Utrolig hvor lite det koster i forhold til Norge. En ting jeg leter etter, som jeg ikke finner noe særlig av, er perlekjede og øredobber. Joda, jeg finner svært så mange perlekjeder som har ørten-og-førti lag og med dill-dall på, men jeg er på let etter: 1. En rad perler 2. Helst Ivory farge 3. Gjerne en "hair-pin" for å ha på siden som matcher 4. eller en tiara Noen som kan hjelpe? Noen ideer... en rad "choker" halskjede Perle halskjede med gratis øredobber Søksiden til halskjeder perle "hair pin" Perle tiara perle hårbøyle/tiara Ellers bruk ordene.... pearl: necklace, hair pin, tiara, choker, headband håper det kan hjelpe litt Endret 30. mars 2009 av icechick
Phineas Skrevet 31. mars 2009 #295 Skrevet 31. mars 2009 Oj, oj, oj... Nå er brudekjolen min som jeg bestilte på ebay sendt! Fader, jeg er SÅ spent! SIKKER på at det er skikkelig crappy kvalitet, dårlig sydd og rett og slett stygg... Men _håper_ jo seff på at den er råfin! *er så spent at jeg måtte bare få det ut en plass*
lilleanda Skrevet 1. april 2009 #296 Skrevet 1. april 2009 Oj, oj, oj... Nå er brudekjolen min som jeg bestilte på ebay sendt! Fader, jeg er SÅ spent! SIKKER på at det er skikkelig crappy kvalitet, dårlig sydd og rett og slett stygg... Men _håper_ jo seff på at den er råfin! *er så spent at jeg måtte bare få det ut en plass* Krysser fingrene for at den er suuuuperfiiiin
KittyBambi Skrevet 1. april 2009 Forfatter #297 Skrevet 1. april 2009 Så gøy å se alt dere har kjøpt!! I dag har jeg og sambo bestilt organza løpere til bordpynt og noen mint candy som vi har tenkt å ha i organza poser som jeg forhåpentligvis vinner idag Ellers fikk jeg initialene våre i posten fra Ebay i går. Titter fortsatt etter langt slør i organza / chiffon stoff, men virker som det er svært vanskelig... Hmm.
Gjest urolig Skrevet 1. april 2009 #298 Skrevet 1. april 2009 Måtte åpne en disspute via paypal på selgeren min vedkommende har nå 21 ++ ufornøyde "lurte" kunder.... Paypal kontoen h*n er slettet til og med.... men men, får pengene igjen fra paypal og jeg handler fortsatt på ebay. Var ikke ment for å skremme noen! Det ordner seg når man har Paypal
KittyBambi Skrevet 6. april 2009 Forfatter #299 Skrevet 6. april 2009 Har bestilt mange ting fra ebay som er på vei nå
Skylapp Skrevet 8. april 2009 #300 Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg fikk kjolen min i dag!!! Åh den er bare NYDELIG!! Passa perfekt.. Må bare finne rikti underskjørt, har ikke skjønt alle de underskjørt greiene, så om noen har peil på hvilken jeg skal ha til kjolen min så blir jeg glad!! :D (Fjernet bilde) Som dere ser så er det ganske langt slep. Åh nå går det opp for meg at jeg SKAL gifte meg!! Endret 13. april 2009 av Skylapp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå