girly28 Skrevet 23. mars 2009 #261 Skrevet 23. mars 2009 Hallo allesammen! Kan dere vær så snill og hjelpe meg og finne to ting Jeg vil gjerne finne en gjestebok i gull eller i hvitt med noe fint pynt på. Og så noe fine bordsdekorasjoner i hvitt, gull og i blått. Kom med linker. Takk
Spatula Skrevet 23. mars 2009 #262 Skrevet 23. mars 2009 Hallo allesammen! Kan dere vær så snill og hjelpe meg og finne to ting Jeg vil gjerne finne en gjestebok i gull eller i hvitt med noe fint pynt på. Og så noe fine bordsdekorasjoner i hvitt, gull og i blått. Kom med linker. Takk Her er gjestebok i allefall her gjestebok enda en gjestebok
Spatula Skrevet 23. mars 2009 #263 Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hallo allesammen! Kan dere vær så snill og hjelpe meg og finne to ting Jeg vil gjerne finne en gjestebok i gull eller i hvitt med noe fint pynt på. Og så noe fine bordsdekorasjoner i hvitt, gull og i blått. Kom med linker. Takk gjestebøker Borddekorasjoner Linker til ebaysøk... Endret 23. mars 2009 av Agnethe
Gjest urolig Skrevet 23. mars 2009 #264 Skrevet 23. mars 2009 Jeg vant/kjøpte en kjole på ebay, den 13, dvs 10 dager siden. Jeg betalte sammen dagen , og fikk en automatisk bekreftelses mail fra selger om sende inn målene mine. Jeg ventet 3-4 dager med å svare på mailen, men siden har jeg ikke hørt et PIP! Å nå er jeg skikkelig bekymra. Jeg har prøvd å ha is i magen, og oppdaget at jeg har sendt epost /svar på ebay, muligens til feil adresse(svarte bare rett på bekreftelsen). fant en annen epost i mailen fra selger og sendte på ny en mail. dette for 3 dager siden. Har også sendt en personlig beskjed via ebay. Hører ikke noen ting... Hva gjør jeg? denne selgeren har bare positiv feedback, og jeg hadde kommunikasjon med selger før kjøp ang. pris for frakt ect. Dette samme dagen som jeg bydde på kjolen. Som sagt, jeg er ikke sikker på om jeg skal freake eller ikke, da selger har bare BRA tilbakemeldinger (bare en nøytral pga treg leveringstid)... :klø: Hva... ville dere ha gjort? har fått tilsendt selgers kontakt informasjon via ebay, siden dette er anbefalt metode når man ikke oppnår kontakt... men er ikke så keen på å ringe ei dame fra kina liksom.
Spatula Skrevet 23. mars 2009 #265 Skrevet 23. mars 2009 Jeg vant/kjøpte en kjole på ebay, den 13, dvs 10 dager siden. Jeg betalte sammen dagen , og fikk en automatisk bekreftelses mail fra selger om sende inn målene mine. Jeg ventet 3-4 dager med å svare på mailen, men siden har jeg ikke hørt et PIP! Å nå er jeg skikkelig bekymra. Jeg har prøvd å ha is i magen, og oppdaget at jeg har sendt epost /svar på ebay, muligens til feil adresse(svarte bare rett på bekreftelsen). fant en annen epost i mailen fra selger og sendte på ny en mail. dette for 3 dager siden. Har også sendt en personlig beskjed via ebay. Hører ikke noen ting... Hva gjør jeg? denne selgeren har bare positiv feedback, og jeg hadde kommunikasjon med selger før kjøp ang. pris for frakt ect. Dette samme dagen som jeg bydde på kjolen. Som sagt, jeg er ikke sikker på om jeg skal freake eller ikke, da selger har bare BRA tilbakemeldinger (bare en nøytral pga treg leveringstid)... :klø: Hva... ville dere ha gjort? har fått tilsendt selgers kontakt informasjon via ebay, siden dette er anbefalt metode når man ikke oppnår kontakt... men er ikke så keen på å ringe ei dame fra kina liksom. Jeg har opplevd at selgere ikke svarer når det er helg, men at jeg får svar natt til tirsdag, natt til onsdag hvis jeg har sendt mail da det er helg. Jeg har bestilt to brudekjoler, den ene har jeg fått, den andre venter jeg fortsatt på.. å det har nå gått en mnd, men freaker ikke for det og skal bestille en tredje nå til uka... (ja, jeg er brudekjolegal og innrømmer det ) Jeg har bestilt masse, og det er ikke alltid jeg har kontakt med selgerne via mail, men tingene kommer Gi det litt tid.. Kjolen din kommer nok siden han er 100 %
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #266 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har opplevd at selgere ikke svarer når det er helg, men at jeg får svar natt til tirsdag, natt til onsdag hvis jeg har sendt mail da det er helg. Jeg har bestilt to brudekjoler, den ene har jeg fått, den andre venter jeg fortsatt på.. å det har nå gått en mnd, men freaker ikke for det og skal bestille en tredje nå til uka... (ja, jeg er brudekjolegal og innrømmer det ) Jeg har bestilt masse, og det er ikke alltid jeg har kontakt med selgerne via mail, men tingene kommer Gi det litt tid.. Kjolen din kommer nok siden han er 100 % men tingen er at jeg ønsket å gjøre en endring til kjolen.. og har ikke fått noe svar på om dette er ok, og har heller ikke sendt inn målene mine enda... Så kontakt må jeg nesten ha, før noe dukke opp i posten. Jeg får bare vente ut uken, men da har det gått 15 dager siden selger har hørt fra seg. Da bør jeg kanskje gå til verks på en eller annen måte?
Gjest urolig Skrevet 23. mars 2009 #267 Skrevet 23. mars 2009 Jeg har opplevd at selgere ikke svarer når det er helg, men at jeg får svar natt til tirsdag, natt til onsdag hvis jeg har sendt mail da det er helg. Jeg har bestilt to brudekjoler, den ene har jeg fått, den andre venter jeg fortsatt på.. å det har nå gått en mnd, men freaker ikke for det og skal bestille en tredje nå til uka... (ja, jeg er brudekjolegal og innrømmer det ) Jeg har bestilt masse, og det er ikke alltid jeg har kontakt med selgerne via mail, men tingene kommer Gi det litt tid.. Kjolen din kommer nok siden han er 100 % men tingen er at jeg ønsket å gjøre en endring til kjolen.. og har ikke fått noe svar på om dette er ok, og har heller ikke sendt inn målene mine enda... Så kontakt må jeg nesten ha, før noe dukke opp i posten. Jeg får bare vente ut uken, men da har det gått 15 dager siden selger har hørt fra seg. Da bør jeg kanskje gå til verks på en eller annen måte?
Spatula Skrevet 23. mars 2009 #268 Skrevet 23. mars 2009 men tingen er at jeg ønsket å gjøre en endring til kjolen.. og har ikke fått noe svar på om dette er ok, og har heller ikke sendt inn målene mine enda... Så kontakt må jeg nesten ha, før noe dukke opp i posten. Jeg får bare vente ut uken, men da har det gått 15 dager siden selger har hørt fra seg. Da bør jeg kanskje gå til verks på en eller annen måte? har du gått tilbake på linken der du kjøpte kjolen og trykket ask seller a question? eller referert til kjolen (item også et langt nr) når du har skrevet mail? Hva heter selgeren? kanskje jeg har bestilt noe derifra... Nå skjønner jeg godt at du er litt stressa Men det ordner seg nok skal du se.
Gjest urolig Skrevet 23. mars 2009 #269 Skrevet 23. mars 2009 har du gått tilbake på linken der du kjøpte kjolen og trykket ask seller a question? eller referert til kjolen (item også et langt nr) når du har skrevet mail? Hva heter selgeren? kanskje jeg har bestilt noe derifra... Nå skjønner jeg godt at du er litt stressa Men det ordner seg nok skal du se. hehe, fint du skjønner Har brukt "ask seller a question" i tillegg til å ha sendt mail. Første gang jeg gjorde dette så svarte h*n nesten med engang ang. auksjonen, så jeg kunne by (spurte om frakt). Har også ref. med item nr. alle henvendelsene mine. Selgeren er lily.2068
Spatula Skrevet 23. mars 2009 #270 Skrevet 23. mars 2009 hehe, fint du skjønner Har brukt "ask seller a question" i tillegg til å ha sendt mail. Første gang jeg gjorde dette så svarte h*n nesten med engang ang. auksjonen, så jeg kunne by (spurte om frakt). Har også ref. med item nr. alle henvendelsene mine. Selgeren er lily.2068 Jeg får ikke frem selgeren når jeg søker, men ikke gi opp - bare fortsett å send mail, evt gå til det drastiske skrittet å ringe Det ordner seg nok
Gjest urolig Skrevet 23. mars 2009 #271 Skrevet 23. mars 2009 Jeg får ikke frem selgeren når jeg søker, men ikke gi opp - bare fortsett å send mail, evt gå til det drastiske skrittet å ringe Det ordner seg nok her er linken til selger Jeg får bare mase videre, får håpe jeg fikk sendt mail til rett nå på fredagen, så kanskje jeg får svar nå i morgen eller noe. *kryssefingrene*
Spatula Skrevet 24. mars 2009 #272 Skrevet 24. mars 2009 her er linken til selger Jeg får bare mase videre, får håpe jeg fikk sendt mail til rett nå på fredagen, så kanskje jeg får svar nå i morgen eller noe. *kryssefingrene* Ser selgeren har 96% positiv feedback deriblant en som har gitt henne negativ feedback på grunn av det samme som du opplever nå... Ikke gi deg - får du ikke kjolen skal du i allefall ha pengene tilbake, er jo derfor vi har paypal
KittyBambi Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #273 Skrevet 24. mars 2009 Tusen takk Agnethe!! Du er herlig:) Jeg likte det første sløret best.. Har settnoe lignende, men er litt skeptisk til den "bølgete" kanten.. Har et lite slep på kjolen som er likt, så i utgangspunktet tenkte jeg det ville matchet bra, men så er jeg redd for at det kanskje kan bli for mye.. Hmm. Valgets kval, eller hva? hehe Får titte litt og ikke bestille før jeg har fått hjem kjolen så jeg kan prøve. Har allerede et slør likt nummer to, det uten satengkant, men synes tyll ble for hardt (stoffet) til kjolen min som er i chiffon/organza. Tusen takk for hjelpen - mulig jeg spør senere også, når jeg får kjolen
Spatula Skrevet 24. mars 2009 #274 Skrevet 24. mars 2009 Tusen takk Agnethe!! Du er herlig:) Jeg likte det første sløret best.. Har settnoe lignende, men er litt skeptisk til den "bølgete" kanten.. Har et lite slep på kjolen som er likt, så i utgangspunktet tenkte jeg det ville matchet bra, men så er jeg redd for at det kanskje kan bli for mye.. Hmm. Valgets kval, eller hva? hehe Får titte litt og ikke bestille før jeg har fått hjem kjolen så jeg kan prøve. Har allerede et slør likt nummer to, det uten satengkant, men synes tyll ble for hardt (stoffet) til kjolen min som er i chiffon/organza. Tusen takk for hjelpen - mulig jeg spør senere også, når jeg får kjolen Hyggelig å kunne være til hjelp Håper du finner akkurat det du er på jakt etter - veldig lett og få valgets kvaler på ebay Det kan være lurt å se han kjolen ja Jeg har mitt slør i tyll, det er litt "hardt", så jeg skjønner va du mener
girly28 Skrevet 24. mars 2009 #275 Skrevet 24. mars 2009 Her er gjestebok i allefall her gjestebok enda en gjestebok Takk for hjelpen Agnethe Det vart en gjestebok på meg. Kjempefin syns jeg. Her er den
Spatula Skrevet 24. mars 2009 #276 Skrevet 24. mars 2009 Takk for hjelpen Agnethe Det vart en gjestebok på meg. Kjempefin syns jeg. Her er den Den var nydelig Bare hyggelig å kunne være til hjelp
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #277 Skrevet 24. mars 2009 Haaper du er klar over at du bare har kjoept en bryllups penn......
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 #278 Skrevet 24. mars 2009 Takk for hjelpen Agnethe Det vart en gjestebok på meg. Kjempefin syns jeg. Her er den tror du har kjøpt deg en guestbook pen, altså ikke en gjestebok
Spatula Skrevet 24. mars 2009 #279 Skrevet 24. mars 2009 tror du har kjøpt deg en guestbook pen, altså ikke en gjestebok Oi, det så ikke jeg heller før nå Uansett, regner med at det blir en gjestebok på henne også
Neytiri Skrevet 24. mars 2009 #280 Skrevet 24. mars 2009 Oi, det så ikke jeg heller før nå Uansett, regner med at det blir en gjestebok på henne også ja man ville jo bare si ifra for sikkerhet skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå