Neytiri Skrevet 9. mars 2009 #241 Skrevet 9. mars 2009 Nu har eg fått frem de bridesmaid kjolene! Drit bra kvalitet, prisen med frakt til norge for alle 3 var på 700kr. bridesmaid kjolene Nu var eg dritglad
KittyBambi Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #242 Skrevet 10. mars 2009 Nu har eg fått frem de bridesmaid kjolene! Drit bra kvalitet, prisen med frakt til norge for alle 3 var på 700kr. bridesmaid kjolene Nu var eg dritglad De var kjempeflotte Skulle ønske vi hadde brudepiker om søstrene våre fortsatt var små..
Neytiri Skrevet 10. mars 2009 #243 Skrevet 10. mars 2009 De var kjempeflotte Skulle ønske vi hadde brudepiker om søstrene våre fortsatt var små.. Ja fine de ja haha...eg har jo voksne brudepiker....ingen av dem er gifte så.....klisje kanskje, men men....har det sånn som vi vil ha det
Hexagon Skrevet 10. mars 2009 #244 Skrevet 10. mars 2009 De var dritfine, Icechick :jepp: Fikk lyst på en sånn selv jeg. Hvilken farge har du kjøpt?
Neytiri Skrevet 11. mars 2009 #245 Skrevet 11. mars 2009 De var dritfine, Icechick :jepp: Fikk lyst på en sånn selv jeg. Hvilken farge har du kjøpt? mørk brune....kjempefine
girly28 Skrevet 12. mars 2009 #246 Skrevet 12. mars 2009 Det er veldig artig det her med Ebay. Jeg har no kjøpt og fått to kjoler til de minste jentene kjole 1 kjole 2 Siden har jeg også bestilt to dresser til guttan og men dæm er ikke kommen enda guttedress 1 guttedress 2 Det blir spennende og få se dressene til guttene når dæm kommer
Neytiri Skrevet 12. mars 2009 #247 Skrevet 12. mars 2009 Det er veldig artig det her med Ebay. Jeg har no kjøpt og fått to kjoler til de minste jentene kjole 1 kjole 2 Siden har jeg også bestilt to dresser til guttan og men dæm er ikke kommen enda guttedress 1 guttedress 2 Det blir spennende og få se dressene til guttene når dæm kommer så fine kjoler!!!
Julemusa Skrevet 14. mars 2009 #248 Skrevet 14. mars 2009 Er det noen av dere som klarer å finne frem til en slik toastmasterbjelle på ebay?? Gjerne en liten en i sølv....elller sølvaktig da... Klarer søren ikke finne noe, noen som tar utfordringen?
Spatula Skrevet 14. mars 2009 #249 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Er det noen av dere som klarer å finne frem til en slik toastmasterbjelle på ebay?? Gjerne en liten en i sølv....elller sølvaktig da... Klarer søren ikke finne noe, noen som tar utfordringen? denne kanskje? eller disse ?? sølvbjelle Håper du finner noe du liker Søkte bare på dinner bell eller wedding bell Endret 14. mars 2009 av Agnethe
Julemusa Skrevet 14. mars 2009 #250 Skrevet 14. mars 2009 denne kanskje? eller disse ?? sølvbjelle Håper du finner noe du liker Søkte bare på dinner bell eller wedding bell Tusen tusen takk!!! Der reddet du min kveld
Fantorangen Skrevet 14. mars 2009 #251 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Ikke noe om Ebay, men jeg kjøpte en slik toastmasterbjelle i sølv på Tilbords til 49,- sist helg (H.10cm). Passe stor og enkel, slik jeg ville ha den. http://www.mittgavetips.no/resampler.aspx?...rc=73019072.jpg img-tagger fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 15. mars 2009 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #252 Skrevet 14. mars 2009 Kan noen hjelpe meg med finne underskjørt til denne kjolen? og et til denne..
Spatula Skrevet 14. mars 2009 #253 Skrevet 14. mars 2009 Kan noen hjelpe meg med finne underskjørt til denne kjolen? og et til denne.. Dette Kan du bruke til begge kjolene. Vil du ha litt ekstra vidde kan du søke på 3 hoops petticoat. Dette Har jeg, til og bruke under min brudekjole, som er i samme stil som dine - dette skjørtet har justerbare ringer Håper jeg var til hjelp for deg
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #254 Skrevet 14. mars 2009 Dette Kan du bruke til begge kjolene. Vil du ha litt ekstra vidde kan du søke på 3 hoops petticoat. Dette Har jeg, til og bruke under min brudekjole, som er i samme stil som dine - dette skjørtet har justerbare ringer Håper jeg var til hjelp for deg Tusen takk! lurte på det første var rett i fylde, men om det kanskje så litt kjipt ut? Er også veldig usikker på str. da jeg er ganske lav (1.60).
Spatula Skrevet 14. mars 2009 #255 Skrevet 14. mars 2009 Tusen takk! lurte på det første var rett i fylde, men om det kanskje så litt kjipt ut? Er også veldig usikker på str. da jeg er ganske lav (1.60). Det skal du ikke bekymre deg over, da de fleste underskjørt har ringer som du kan klemme sammen til du føler deg komfortabel med det, og at du selv føler at skjørtet får rett fylde. Du kan også forsikre deg før du kjøper at ringene kan justeres ved at du sender mail til selger du kan bare søke litt rundt.. 2 hoops petticoat er med 2 ringer. 3 hoops er med 3 ringer osv
KittyBambi Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #256 Skrevet 21. mars 2009 Jeg har veldig lyst på langt slør (ganske sikker det kalles cathedral lenght på ebay), helst med satinkant og det skal være i organza (tyll blir for "hardt" materiale for kjolen min). Noen som har forslag til bra selgere / slør som passer til denne beskrivelsen? Fargen bør være diamant hvit eller veldig lys ivory..
KittyBambi Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #259 Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk Agnethe Det er omtrent sånn ja, men uten 4 lag (4T) - jeg har kun lyst på 1 (1T). Har sett hos cutebrides før, men finner det liksom ikke... Du har ikke tilfeldigvis sett noen lignende men kun med ett lag..?
Spatula Skrevet 23. mars 2009 #260 Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk Agnethe Det er omtrent sånn ja, men uten 4 lag (4T) - jeg har kun lyst på 1 (1T). Har sett hos cutebrides før, men finner det liksom ikke... Du har ikke tilfeldigvis sett noen lignende men kun med ett lag..? Bare hyggelig å kunne hjelpe, her er det jeg fant dette ? mangler satengkant litt spesiell blondekant link til søk på ebay Håper du finner noe her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå