Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu har eg fått frem de bridesmaid kjolene! Drit bra kvalitet, prisen med frakt til norge for alle 3 var på 700kr.

bridesmaid kjolene

Nu var eg dritglad :jepp:

Skrevet
Nu har eg fått frem de bridesmaid kjolene! Drit bra kvalitet, prisen med frakt til norge for alle 3 var på 700kr.

bridesmaid kjolene

Nu var eg dritglad :jepp:

De var kjempeflotte :) Skulle ønske vi hadde brudepiker om søstrene våre fortsatt var små..

Skrevet
De var kjempeflotte :) Skulle ønske vi hadde brudepiker om søstrene våre fortsatt var små..

Ja fine de :)

ja haha...eg har jo voksne brudepiker....ingen av dem er gifte så.....klisje kanskje, men men....har det sånn som vi vil ha det :)

Skrevet

De var dritfine, Icechick :jepp: :jepp: Fikk lyst på en sånn selv jeg. Hvilken farge har du kjøpt?

Skrevet
De var dritfine, Icechick :jepp: :jepp: Fikk lyst på en sånn selv jeg. Hvilken farge har du kjøpt?

mørk brune....kjempefine :)

Skrevet

Det er veldig artig det her med Ebay. Jeg har no kjøpt og fått to kjoler til de minste jentene :fnise:

kjole 1

kjole 2

Siden har jeg også bestilt to dresser til guttan og :) men dæm er ikke kommen enda

guttedress 1

guttedress 2

Det blir spennende og få se dressene til guttene når dæm kommer :duskedame:

Skrevet
Det er veldig artig det her med Ebay. Jeg har no kjøpt og fått to kjoler til de minste jentene :fnise:

kjole 1

kjole 2

Siden har jeg også bestilt to dresser til guttan og :) men dæm er ikke kommen enda

guttedress 1

guttedress 2

Det blir spennende og få se dressene til guttene når dæm kommer :duskedame:

så fine kjoler!!!

Skrevet

Er det noen av dere som klarer å finne frem til en slik toastmasterbjelle på ebay?? Gjerne en liten en i sølv....elller sølvaktig da...

Klarer søren ikke finne noe, noen som tar utfordringen?

Skrevet (endret)
Er det noen av dere som klarer å finne frem til en slik toastmasterbjelle på ebay?? Gjerne en liten en i sølv....elller sølvaktig da...

Klarer søren ikke finne noe, noen som tar utfordringen?

denne kanskje? :)

eller disse ??

sølvbjelle

Håper du finner noe du liker :)

Søkte bare på dinner bell eller wedding bell

Endret av Agnethe
Skrevet
denne kanskje? :)

eller disse ??

sølvbjelle

Håper du finner noe du liker :)

Søkte bare på dinner bell eller wedding bell

Tusen tusen takk!!! Der reddet du min kveld

Skrevet
Kan noen hjelpe meg med finne underskjørt til denne kjolen?

og et til denne..

Dette Kan du bruke til begge kjolene.

Vil du ha litt ekstra vidde kan du søke på 3 hoops petticoat.

Dette Har jeg, til og bruke under min brudekjole, som er i samme stil som dine - dette skjørtet har justerbare ringer :)

Håper jeg var til hjelp for deg :)

Gjest Gjest
Skrevet
Dette Kan du bruke til begge kjolene.

Vil du ha litt ekstra vidde kan du søke på 3 hoops petticoat.

Dette Har jeg, til og bruke under min brudekjole, som er i samme stil som dine - dette skjørtet har justerbare ringer :)

Håper jeg var til hjelp for deg :)

Tusen takk! lurte på det første var rett i fylde, men om det kanskje så litt kjipt ut?

Er også veldig usikker på str. da jeg er ganske lav (1.60).

Skrevet
Tusen takk! lurte på det første var rett i fylde, men om det kanskje så litt kjipt ut?

Er også veldig usikker på str. da jeg er ganske lav (1.60).

Det skal du ikke bekymre deg over, da de fleste underskjørt har ringer som du kan klemme sammen til du føler deg komfortabel med det, og at du selv føler at skjørtet får rett fylde.

Du kan også forsikre deg før du kjøper at ringene kan justeres ved at du sender mail til selger :)

du kan bare søke litt rundt.. 2 hoops petticoat er med 2 ringer. 3 hoops er med 3 ringer osv :)

Skrevet

Jeg har veldig lyst på langt slør (ganske sikker det kalles cathedral lenght på ebay), helst med satinkant og det skal være i organza (tyll blir for "hardt" materiale for kjolen min).

Noen som har forslag til bra selgere / slør som passer til denne beskrivelsen? Fargen bør være diamant hvit eller veldig lys ivory..

Skrevet

Tusen takk Agnethe :)

Det er omtrent sånn ja, men uten 4 lag (4T) - jeg har kun lyst på 1 (1T).

Har sett hos cutebrides før, men finner det liksom ikke... :(

Du har ikke tilfeldigvis sett noen lignende men kun med ett lag..?

Skrevet
Tusen takk Agnethe :)

Det er omtrent sånn ja, men uten 4 lag (4T) - jeg har kun lyst på 1 (1T).

Har sett hos cutebrides før, men finner det liksom ikke... :(

Du har ikke tilfeldigvis sett noen lignende men kun med ett lag..?

Bare hyggelig å kunne hjelpe, her er det jeg fant :)

dette ?

mangler satengkant

litt spesiell blondekant

link til søk på ebay

Håper du finner noe her :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...