Neytiri Skrevet 9. april 2009 #301 Skrevet 9. april 2009 Gratulerer så mye Skylapp!!! Nydelig kjole hmm ikke lett å se akkurat underskjørt du trenger....harru et bilde av modellen som har kjolen på seg??? Ellers tror eg kanskje du kunne satset på 2 ringer el 3 ringer....spørs kor mye fylde du ønsker! lykke til
Skylapp Skrevet 9. april 2009 #302 Skrevet 9. april 2009 (endret) Takk, er kjempe fornøyd med kjolen!! :D Her er modellbilde. http://i570.photobucket.com/albums/ss145/s...93037264_xl.jpg IMG-tag fjernet - Aniria - Mod - Endret 9. april 2009 av Aniria
Skylapp Skrevet 10. april 2009 #303 Skrevet 10. april 2009 du som har brudeslør, hvor på ebay kjøpte du?? Fikk tiaraen min idag fra E-bride på ebay, NYDELIG og virkelig bra kvalitet også! Verdt 150 kr altså!! ( Her i Norge er de jo dyre!!) Her kjøpte jeg. Rask leverin, og en liten gave med i pakken
Gjest Koukla i.i Skrevet 11. april 2009 #304 Skrevet 11. april 2009 Dere som har kjøpt tiara, har dere fått en i skikkelig kvalitet? Jeg bestillte fra Daily Allure (butikk på ebay), og må si jeg er skuffet. Den kom i en "pretty giftbox" som det viste seg var for liten. Det var imidlertid ikke noe problem, for tiaraen var bøyd på plass... Ikke nok med det, "metallet" (ser ut som plast malt med sølvmaling) var så mykt at det var bare å bøye tilbake igjen. De såkallte krystallene var vel glass hvis jeg var heldig. Regnet faktisk ikke med at det skulle være krystall, men det ser mest ut som plast... Selger hadde 99,6 % positiv feedback, noe som få meg til å lure på om jeg har for høye forventninger. Kan liksom ikke tro at jeg er den eneste som syns dette var FULLSTENDIG bortkastede penger?! Har lyst til å kjøpe ny tiara, og gjerne på ebay, men denne gangen kun etter personlige anbefalinger. Noen som har en anbefaling?
Phineas Skrevet 14. april 2009 #305 Skrevet 14. april 2009 Oj, oj, oj... Nå er brudekjolen min som jeg bestilte på ebay sendt! Fader, jeg er SÅ spent! SIKKER på at det er skikkelig crappy kvalitet, dårlig sydd og rett og slett stygg... Men _håper_ jo seff på at den er råfin! *er så spent at jeg måtte bare få det ut en plass* Brudekjolen min OG brudepikekjolen kom idag, og de var nyyyydelige begge to! Satt som noen skudd, og er bare kjempefine! *storfornøyd*
Spatula Skrevet 17. april 2009 #306 Skrevet 17. april 2009 Jeg har bestilt 3!!! brudekjoler fra Ebay. Nr 1 og nr 2 har ankommet. nr 2 er noe av det vakreste jeg har sett. Så den selgeren anbefaler jeg virkelig på det varmeste! Nr 1. var veldig fint sydd. kjempefint stoff- er kjempefornøyd med den også, men den satt ikke så fint som jeg hadde håpe på grunn av snittet, så denne blir solgt Men tilbake til nr to som kom i dag - den var helt utrolig. Bestilte fra denne selgeren Slik ser kjolen ut : Har ikke noe finere bilde enda, men den er besatt med glassperler Jeg får valgets kvaler nå tenker jeg, for det er denne selgeren som er i gang med nr 3 også :rødme:
KittyBambi Skrevet 17. april 2009 Forfatter #307 Skrevet 17. april 2009 Så fin kjole! Fant en kjole av den selgeren jeg fikk veldig lyst til å prøve.. Har bestilt kjolen min, så må kanskje slutte å se på kjoler.. hehe Hvordan ser de to andre kjolene ut da Agnethe?
Spatula Skrevet 17. april 2009 #308 Skrevet 17. april 2009 (endret) Så fin kjole! Fant en kjole av den selgeren jeg fikk veldig lyst til å prøve.. Har bestilt kjolen min, så må kanskje slutte å se på kjoler.. hehe Hvordan ser de to andre kjolene ut da Agnethe? Her er den jeg har fått Denne venter jeg på :rødme: Kan aldri få nok kjoler Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 21. april 2009 av Arwen
Cæmis Skrevet 17. april 2009 #309 Skrevet 17. april 2009 jeg leter etter et slør som er litt langt...kanskje sånn akkurat ned til under rumpa...ikke noe dill dall på den,noen som kan hjelpe? jeg finner bare korte!
Spatula Skrevet 17. april 2009 #310 Skrevet 17. april 2009 (endret) jeg leter etter et slør som er litt langt...kanskje sånn akkurat ned til under rumpa...ikke noe dill dall på den,noen som kan hjelpe? jeg finner bare korte! Merkelig.. mitt er på tre meter... fant det uten problem på ebay.. Skal se hva jeg finner.. Her selgeren her hadde mange.. her budet går ut straks.. men du får til å se sløret Her Eller du kan søke på "fingertip veil" da får du vel den lengden du er ut etter Endret 17. april 2009 av Agnethe
Cæmis Skrevet 17. april 2009 #311 Skrevet 17. april 2009 edit på min egen post..hehe, bare korte eller alt for lange...fant noen veldig lange og...men vil ha en til litt under stumpen som faller pent og som er litt lett siden kjolen min er litt stor og tung: dallas fra maggie sottero du er sånn super Ebay-lady blitt!
Spatula Skrevet 17. april 2009 #312 Skrevet 17. april 2009 edit på min egen post..hehe, bare korte eller alt for lange...fant noen veldig lange og...men vil ha en til litt under stumpen som faller pent og som er litt lett siden kjolen min er litt stor og tung: dallas fra maggie sottero du er sånn super Ebay-lady blitt! Nydelig kjole du har valgt :rødme: Jeg tror jeg ville ha gått for et litt langt slør... Men ett som er tynt Noe alla dette...
Cæmis Skrevet 17. april 2009 #313 Skrevet 17. april 2009 (endret) Takk! :rødme: Ja, har egentlig lyst på det lange der...men er redd det blir irriterende etterhvert å ha det hengende? sukk Tenkte på å kjøpe to, et langt til vielsen og et kortere (som den siste du postet link til = helt nydelig! ) til kvelden....hmmm er litt redd for å ødelegge sveisen.. Tusen takk for hjelpen!Dette med " Fingertip veil" har ikke jeg fått med meg! Endret 17. april 2009 av Cæmis
Spatula Skrevet 17. april 2009 #314 Skrevet 17. april 2009 Takk! :rødme: Ja, har egentlig lyst på det lange der...men er redd det blir irriterende etterhvert å ha det hengende? sukk Tenkte på å kjøpe to, et langt til vielsen og et kortere (som den siste du postet link til = helt nydelig! ) til kvelden....hmmm er litt redd for å ødelegge sveisen.. Tusen takk for hjelpen!Dette med " Fingertip veil" har ikke jeg fått med meg! Du kan ta av sløret etter bildene eller middagen Det skal jeg.. jeg vil ikke ha noe slør i det hele tatt når det skal danses utover natten Det med frisyren skal du ikke være så redd for, det er festet med en kam, som du bare tar ut, øv deg litt på forhånd. Jeg syns man får litt mer helhet med et langt slør, man rammer på en måte inn kjolen sin Bare hyggelig :rødme:
Spatula Skrevet 17. april 2009 #316 Skrevet 17. april 2009 iiiiiiik! Jeg la inn et bud på den lange!! Gratulerer :rødme: Det kommer til å bli fint, til den kjolen :rødme:
lost_bird Skrevet 17. april 2009 #317 Skrevet 17. april 2009 Hei dere. Trenger litt råd jeg! Er en ganske stor jente (str. 42-44). Har veldig lyst til å kjøpe kjole på ebay, men lurer på om det er kanskje litt risky når jeg ikke har en "standard" kropp (rundt str 38). Er redd for å ende opp med å kjøpe noe som ser helt forferdelig ut på meg. Noen her som har kjøpt kjole, og blitt fornøyd, som ikke har hatt en 36-38 str kropp?
Spatula Skrevet 17. april 2009 #318 Skrevet 17. april 2009 Hei dere. Trenger litt råd jeg! Er en ganske stor jente (str. 42-44). Har veldig lyst til å kjøpe kjole på ebay, men lurer på om det er kanskje litt risky når jeg ikke har en "standard" kropp (rundt str 38). Er redd for å ende opp med å kjøpe noe som ser helt forferdelig ut på meg. Noen her som har kjøpt kjole, og blitt fornøyd, som ikke har hatt en 36-38 str kropp? Jeg har!!! Jeg har samme str som deg.. brudekjolene mine er custom made (sydd etter mine mål) satt som ett skudd. Jeg har også bestilt andre kjoler som har vært ferdigsydd.. de har ofte et skjema som du måler etter for å finne hvilken str du må ha
lost_bird Skrevet 17. april 2009 #319 Skrevet 17. april 2009 Jeg har!!! Jeg har samme str som deg.. brudekjolene mine er custom made (sydd etter mine mål) satt som ett skudd. Jeg har også bestilt andre kjoler som har vært ferdigsydd.. de har ofte et skjema som du måler etter for å finne hvilken str du må ha Så fantastisk flott å høre! You made my day! Eneste problemet mitt nå er å beregne mine mål når bryllupet er.. Går på grete roede kurs og har vært kjempeflink den siste måneden og gått ned 7 kilo. Hvis man kjøper kjole med snøring (eller hva det heter) så har man vel kanskje noen cm å gå på begge veier? Så får jeg heller satse på at de andre målene holder seg sånn noen lunde de samme!
Spatula Skrevet 17. april 2009 #320 Skrevet 17. april 2009 Så fantastisk flott å høre! You made my day! Eneste problemet mitt nå er å beregne mine mål når bryllupet er.. Går på grete roede kurs og har vært kjempeflink den siste måneden og gått ned 7 kilo. Hvis man kjøper kjole med snøring (eller hva det heter) så har man vel kanskje noen cm å gå på begge veier? Så får jeg heller satse på at de andre målene holder seg sånn noen lunde de samme! hvis du vil ha en slik kjole med snøring, så står det at de anbefaler å gå en str under det du bruker (hvis du er midt i mellom to str) anbefaler å bestille kjolen 2-3 mnd før bryllupet.. og ta nøyaktig mål. Dette står på selgerns side hvordan du gjør det.. konverterer til Inch (finner konverterings-kalkulator på nettet) Det som kan være smart er å legge til ekstra cm på lengden, selv om du tar mål med sko på, med tanke på underskjørt som skal være under kjolen.. dette er med på å løfte skjørtet fra bakken Men slik at det ikke ser ut som om skjørtet på kjolen går deg til ankelene.. jeg har alltid lagt på en 5-6 cm ekstra på mine kjoler i lengden Hvis du kan velge mellom lace up or zip up, skriv til selgeren at du da ønsker lace up (som er snøring) Du kan trygt bestille deg kjole på nettet, sjekk ut bare selgerens anbefalinger anbefaler han jeg linket til tidliger i dag, når det gjelder brudekjoler. Han er veldig flink og brudekjolen min ble levert på døren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå