Neytiri Skrevet 17. februar 2009 #221 Skrevet 17. februar 2009 Jeg må bare få spørre om noe, har ikke peiling på kjoler eller underskjørt. Hva er disse ringene i underskjørtene? Hva er forskjellen på uten og med, med få og mange? Du som var 158 cm, hvilket underskjørt har du kjøpt? om du har kjøpt på ebay. Jeg er også så lav. Trenger alle kjoler underskjørt? Jeg skal ha denne kjolen . Tror dere jeg bør ha underskjørt? ringene har med fylde å gjøre. skal man ha bløtkake kjole så velger man gjerne med 3 ringer og mye tyll. Syns det er penest med underskjørt uansett kjole, fordi da går ikke kjolen imellom beina hele kvelden Eg hadde absolut brukt underskjørt på den kjolen din. Din er ikke så ulik i fasongen til den eg har kjøpt meg... Eg har kjøpt denne her, kjempefornøyd og tror den er passe lang...altså ikke for lang. Ikke noe fint med for kort eller for langt.... underskjørt
helenen Skrevet 17. februar 2009 #222 Skrevet 17. februar 2009 ringene har med fylde å gjøre. skal man ha bløtkake kjole så velger man gjerne med 3 ringer og mye tyll. Syns det er penest med underskjørt uansett kjole, fordi da går ikke kjolen imellom beina hele kvelden Eg hadde absolut brukt underskjørt på den kjolen din. Din er ikke så ulik i fasongen til den eg har kjøpt meg... Eg har kjøpt denne her, kjempefornøyd og tror den er passe lang...altså ikke for lang. Ikke noe fint med for kort eller for langt.... underskjørt Så du har mottatt underskjørtet og prøvd det og det passer? Står jo der at bruder under 160 cm må ta kontakt ellerno. Jeg er 159
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #223 Skrevet 18. februar 2009 Har kjøpt denne (foran) på ebay Noen som har greie på om jeg må ha underskjørt? For da kan jeg kjøpe dette. Kan jeg spørre hvilken selger det er, evt hvis det er en kopi, hvilken kjole som har vært utgangspunkt? Den kjolen var bare nyyydelig!
@laide^ Skrevet 18. februar 2009 #224 Skrevet 18. februar 2009 Helt enig....er morro da! Nu kom skoa mine og korsettet i går.... korsett sko Venter fortsatt på kjolen og sløret! Jeg skal ha en kjole som går litt ned bak på ryggen, slik som denne Kjole bak Kan jeg risikere at korsettet vil vise da hvis jeg kjøper dette korsettet...
temar Skrevet 18. februar 2009 #225 Skrevet 18. februar 2009 Kan jeg spørre hvilken selger det er, evt hvis det er en kopi, hvilken kjole som har vært utgangspunkt? Den kjolen var bare nyyydelig! Takk Det er sikkert en kopi, men jeg aner ikke hvilken som har vært utgangspunktet. Her er selgeren. Jeg fikk den for 10$ + 158$ i frakt =)
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #226 Skrevet 18. februar 2009 Takk Det er sikkert en kopi, men jeg aner ikke hvilken som har vært utgangspunktet. Her er selgeren. Jeg fikk den for 10$ + 158$ i frakt =) Fant den bare til 128 $ fri frakt.. Da blir det vel toll og greier på den?..Men takk for linken, så de hadde mye fine kjoler! Var du fornøyd med kvaliteten og selgeren? Du blir sikkert vakker på den store dagen!
temar Skrevet 18. februar 2009 #227 Skrevet 18. februar 2009 Fant den bare til 128 $ fri frakt.. Da blir det vel toll og greier på den?..Men takk for linken, så de hadde mye fine kjoler! Var du fornøyd med kvaliteten og selgeren? Du blir sikkert vakker på den store dagen! Ja, jeg så at det var bare "Buy now" priser på den nå. Jeg slipper toll siden min var på bare 10$ dollar, for du betaler ikke toll på frakt så lenge det du kjøper er under 200kr, etter det jeg har skjønt.. Men når det er 128$ for den blir det nok med toll og greier ja Jeg har ikke fått den ennå, så jeg er veldig spent på kvaliteten og om kjolen er lik den på bildet.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #228 Skrevet 18. februar 2009 Ja, jeg så at det var bare "Buy now" priser på den nå. Jeg slipper toll siden min var på bare 10$ dollar, for du betaler ikke toll på frakt så lenge det du kjøper er under 200kr, etter det jeg har skjønt.. Men når det er 128$ for den blir det nok med toll og greier ja Jeg har ikke fått den ennå, så jeg er veldig spent på kvaliteten og om kjolen er lik den på bildet. Kan du holde meg (hehe...ble gira nå skjønner du) oppdatert når du får den? Hadde vært spennende å hørt! Lenge siden du bestilte?
temar Skrevet 18. februar 2009 #229 Skrevet 18. februar 2009 Kan du holde meg (hehe...ble gira nå skjønner du) oppdatert når du får den? Hadde vært spennende å hørt! Lenge siden du bestilte? Bestilte den 09.02. Leveringstiden er på 3-5 uker, så det er en stund til jeg har den hjemme Jeg skal gi en liten rapport når jeg har fått den
Neytiri Skrevet 18. februar 2009 #230 Skrevet 18. februar 2009 Så du har mottatt underskjørtet og prøvd det og det passer? Står jo der at bruder under 160 cm må ta kontakt ellerno. Jeg er 159 ja eg har fått det! Eg er jo 158cm, og ja har prøvd og den passer gangske bra, det man må huske er jo at man har høye hæler da , det er plass for å korte den hvis det blir problemer, men tror den var fakstisk perfekt. Har sett noen med for korte underskjørt og det er lite pent p.s. Du kan alltid ta skjørtet litt lenger opp i livet.... Jeg skal ha en kjole som går litt ned bak på ryggen, slik som denne Kjole bak Kan jeg risikere at korsettet vil vise da hvis jeg kjøper dette korsettet... korsettet går litt ned på baksiden så.....kan ikke si 100% at den ikke syns på din kjole, men de er så rimelige at eg hadde nesten kjøpt, og hvis det syns så er det bare å selge korsettet videre så kjøpe nytt
@laide^ Skrevet 18. februar 2009 #231 Skrevet 18. februar 2009 ja eg har fått det! Eg er jo 158cm, og ja har prøvd og den passer gangske bra, det man må huske er jo at man har høye hæler da , det er plass for å korte den hvis det blir problemer, men tror den var fakstisk perfekt. Har sett noen med for korte underskjørt og det er lite pent p.s. Du kan alltid ta skjørtet litt lenger opp i livet.... korsettet går litt ned på baksiden så.....kan ikke si 100% at den ikke syns på din kjole, men de er så rimelige at eg hadde nesten kjøpt, og hvis det syns så er det bare å selge korsettet videre så kjøpe nytt Kjøpte ett jeg, siden det var så billigt så kan jeg jo håpe at den ikke synes
Skylapp Skrevet 20. februar 2009 #232 Skrevet 20. februar 2009 brudesløret mitt kom i posten i dag, kjempe fin var den Nå er det bare å lete etter underskjørt, skjønner meg ikke så mye på de underskjørt greiene, vet ikke hvor mange lag og sånt jeg ska ha...
Neytiri Skrevet 20. februar 2009 #233 Skrevet 20. februar 2009 brudesløret mitt kom i posten i dag, kjempe fin var den Nå er det bare å lete etter underskjørt, skjønner meg ikke så mye på de underskjørt greiene, vet ikke hvor mange lag og sånt jeg ska ha... kan kanskje hjelpe deg med underskjørt hvis du legger ut et bilde av kjolen din
KittyBambi Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #234 Skrevet 1. mars 2009 Har fått engangskameraene nå - jippi Blir spennende.. Legger de ut på bordene etter middagen er over, så blir moro å få resultatene!
temar Skrevet 6. mars 2009 #235 Skrevet 6. mars 2009 Fant den bare til 128 $ fri frakt.. Da blir det vel toll og greier på den?..Men takk for linken, så de hadde mye fine kjoler! Var du fornøyd med kvaliteten og selgeren? Du blir sikkert vakker på den store dagen! I dag fikk jeg kjolen min =) Kvaliteten på stoffet virker bra (men nå har ikke jeg noen dyr kjole og sammenligne med). Ser akkurat ut som på bildet, jeg fikk til og med sjalet (eller hva jeg skal kalle der) Tror den passer perfekt også, må bare få noen (noen annen en samboeren min) til å hjelpe meg med å få den på Helt klart verdt 128$
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #236 Skrevet 6. mars 2009 brudesløret mitt kom i posten i dag, kjempe fin var den Nå er det bare å lete etter underskjørt, skjønner meg ikke så mye på de underskjørt greiene, vet ikke hvor mange lag og sånt jeg ska ha... du som har brudeslør, hvor på ebay kjøpte du?? Fikk tiaraen min idag fra E-bride på ebay, NYDELIG og virkelig bra kvalitet også! Verdt 150 kr altså!! ( Her i Norge er de jo dyre!!)
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #237 Skrevet 6. mars 2009 I dag fikk jeg kjolen min =) Kvaliteten på stoffet virker bra (men nå har ikke jeg noen dyr kjole og sammenligne med). Ser akkurat ut som på bildet, jeg fikk til og med sjalet (eller hva jeg skal kalle der) Tror den passer perfekt også, må bare få noen (noen annen en samboeren min) til å hjelpe meg med å få den på Helt klart verdt 128$ hvilken selger kjøpte du kjole fra? måtte du betale mva?
temar Skrevet 6. mars 2009 #238 Skrevet 6. mars 2009 hvilken selger kjøpte du kjole fra? måtte du betale mva? Jeg kjøpte fra denne selgeren. Håper jeg slipper mva, pakken ble levert på døren, så det er mulig jeg får regning i etterkant. Jeg betalte 10$ for kjolen + ganske mye i frakt, sånn sett skal jeg jo ikke betale mva, men pakken var merket med 128$. Så vi får se....
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #239 Skrevet 7. mars 2009 I dag fikk jeg kjolen min =) Kvaliteten på stoffet virker bra (men nå har ikke jeg noen dyr kjole og sammenligne med). Ser akkurat ut som på bildet, jeg fikk til og med sjalet (eller hva jeg skal kalle der) Tror den passer perfekt også, må bare få noen (noen annen en samboeren min) til å hjelpe meg med å få den på Helt klart verdt 128$ Temar, så bra at du ble fornøyd!! Gikk hen å bestilte en annen kjole jeg, men fra samme selger...krysser fingrene for at jeg blir like fornøyd som deg! Moro å høre at den ble så bra
Daiquiry Skrevet 8. mars 2009 #240 Skrevet 8. mars 2009 Dere som har kjøpt kjole på ebay, hvilken selger anbefaler dere?? Er livredd for å ikke få det jeg bestiller.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå