Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #1 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva skriver dere, Venninne eller venninde? Heisann eller heisan? Digg eller dig? (Det er jo klart det er venninne, heisann og digg som er det korrekte, men har sett sååå mange eksempler på feilskriving på disse ordene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 9. desember 2008 #2 Del Skrevet 9. desember 2008 Venninne Heisann Digg Skriver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 9. desember 2008 #3 Del Skrevet 9. desember 2008 Skriver venninne, heisann og digg. Noe annet ser bare feil ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 9. desember 2008 #4 Del Skrevet 9. desember 2008 Venninne, heisann, digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. desember 2008 #5 Del Skrevet 9. desember 2008 Venninne, Heisann, Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #6 Del Skrevet 9. desember 2008 Veninne, hei-sann og diigg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 9. desember 2008 #7 Del Skrevet 9. desember 2008 Venninde, heisann og digg. Jeg VET at det er venninne, men av en eller annen grunn så vil jeg skrive gammelformen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #8 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er faktisk hei sann som er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_magda_* Skrevet 9. desember 2008 #9 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er faktisk hei sann som er riktig. Korrekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
{Wilma} Skrevet 9. desember 2008 #10 Del Skrevet 9. desember 2008 Venninne, Heisann, Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2008 #11 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Hva skriver dere, Venninne eller venninde? Heisann eller heisan? Digg eller dig? (Det er jo klart det er venninne, heisann og digg som er det korrekte, men har sett sååå mange eksempler på feilskriving på disse ordene) Venninne Hei sann Digg Endret 9. desember 2008 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 9. desember 2008 #12 Del Skrevet 9. desember 2008 Venninne Heisann Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 9. desember 2008 #13 Del Skrevet 9. desember 2008 Venninne Heisann Digg Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #14 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det andre enn fjortiser som bruker ordet "digg", egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 9. desember 2008 #15 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg må jobbe hardt med å ikke skrive "venninde". Vet at det ikke staves sånn, men staver det alltid feil, og må alltid rette på det, eller bevisst tenke over det før jeg sender avgårde teksten. Skriver aldri hei sann eller digg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 10. desember 2008 #16 Del Skrevet 10. desember 2008 Venninne Hei sann Digg "Venninde" er et av de grusomste ting jeg ser på trykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. desember 2008 #17 Del Skrevet 10. desember 2008 "Venninde" er et av de grusomste ting jeg ser på trykk.. Da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busy Lizzie Skrevet 11. desember 2008 #18 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg skriver: Venninne Heisann Digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ædab Ædaibi Oter Skrevet 11. desember 2008 #19 Del Skrevet 11. desember 2008 Veninne er en samnorskvederstyggelighet. Jeg skriver riksmål, og da heter det veninde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 11. desember 2008 #20 Del Skrevet 11. desember 2008 Da er vi to! Tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå