Gå til innhold

Hvilke duftelys/luktelys er bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen på innlegget sier så lurer jeg på hvilke duftelys dere synes er bra? Hittil har jeg holdt meg til vaniljelysene til Ikea, for de synes jeg er er billige og helt ok kvalitet. Noen som vet om noen duftelys som er enda bedre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Europris sine er overraskende bra! Det lukter av dem når de bare står der og enda mer når de brenner.

Ikke alle duftlys som lukter i det hele tatt syns jeg.

Gjest Gjest_søta_*
Skrevet
Jeg syns Europris sine er overraskende bra! Det lukter av dem når de bare står der og enda mer når de brenner.

Ingen duftlys er bra. De kan gi kreft. http://www.aftenposten.no/helse/article918051.ece

Jeg tar aldri sjansen og synes mesteparten lukter kvalmt.

Skrevet

Kjøp heller duftolje og ha i en beholder hvor man brenner et lite telys under. Nydelig duft og inneholder kun naturlige oljer. :)

Skrevet

<heia,for min del er det ingen som slår Sia sine duftlys.cinnamon apple lukter jo sååå jul men ikke så fin i fargen som den mørkerød med duft som au lukter godt men ikke så jul..Ellers syntes jeg nesten alle de sine lys lukter godt,friskt og ikke så kvalmende som så mange andre "billige"duftlys.

Skrevet
Jeg synes duftlysene på L'Occitane er fantastiske! Marsipanduft! Får meg til å drømme! ^^

L'Occitane. Produkter til hjemmet

Enig i l'Occitane, men min favoritt er verbena. Frisk og god :)

Gjest Grafica
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i Kremmerhuset sine, synes de lukter akkurat passe sterkt. Også ser lysene fine ut :) Min favoritt er kaffe mocca.

Edit: Det er kubbelys da, jeg vet ikke om det var telys du ville ha.

Endret av Grafica
Skrevet
<heia,for min del er det ingen som slår Sia sine duftlys.cinnamon apple lukter jo sååå jul men ikke så fin i fargen som den mørkerød med duft som au lukter godt men ikke så jul..Ellers syntes jeg nesten alle de sine lys lukter godt,friskt og ikke så kvalmende som så mange andre "billige"duftlys.

Enig! Jeg bruker Sia sine med vaniljelukt. Nydelig! Ikke for mye lukt, akkurat passe.

Gjest Gjest_Brud08_*
Skrevet

Jeg elsker Durance sine! Spesielt appelsin/kanel, som er fantastisk til jul :jepp: Er vel endel dyrere enn de andre som er nevnt her, ca 150,- stykke, men brenner i minst 40 timer.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Iselinn_*
Skrevet

Ingen andre dufte-lys er bra etter du har prøvd lysene fra denne plassen... Og jeg har prøvd alt som er... Disse lukter jo faktisk det de gir seg ut for å lukte! Jeg har bestilt derfra 2 ganger, og gleder meg til å få min tredje i posten. Jeg er blitt helt avhenging av "Good Morning", men elsker også den med jordbær duft. Hver eneste gang jeg får besøk nå så får jeg komplimenter på at det dufter så nydelig. Til og med kompisene mine elsker duften! I tillegg så brenner de i evigheter, og de brenner jevnt.

www.yankeestore.no

Gjest Elastica
Skrevet

Som duftlysskeptiker må jeg si jeg ble svært positivt overrasket over duftlyset fra Muji. Jeg har fått det i gave, og aner dessverre ikke hvor det er kjøpt.

Men det lukter nydelig. Jeg luktet for øvrig på duftlysene de hadde på Ikea og da ble jeg bare kvalm.

Skrevet
Ingen andre dufte-lys er bra etter du har prøvd lysene fra denne plassen... Og jeg har prøvd alt som er... Disse lukter jo faktisk det de gir seg ut for å lukte! Jeg har bestilt derfra 2 ganger, og gleder meg til å få min tredje i posten. Jeg er blitt helt avhenging av "Good Morning", men elsker også den med jordbær duft. Hver eneste gang jeg får besøk nå så får jeg komplimenter på at det dufter så nydelig. Til og med kompisene mine elsker duften! I tillegg så brenner de i evigheter, og de brenner jevnt.

www.yankeestore.no

Jeg luktet for øvrig på duftlysene de hadde på Ikea og da ble jeg bare kvalm.

Jepp, Ikea lysene er stusselige... Men så koster de jo deretter!

Jeg må si meg enig med Iselinn, yankeecandle er kongen av duftlys! For de som har lest litt på juleforumet så er ikke dette nyheter ;) Hehe... Jeg er virkelig hekta!!!

Jordbærlyset - Sweet Strawberry....

http://www.yankeestore.no/?page=shop&pid=99 (kan noen lære meg å lage linker man kan klikke på?? :) )

Det lukter så vanvittig nydelig at det skulle ikke vært lov! Jeg vil ha jordbær!!!!!

Skrevet
Som duftlysskeptiker må jeg si jeg ble svært positivt overrasket over duftlyset fra Muji. Jeg har fått det i gave, og aner dessverre ikke hvor det er kjøpt.

Men det lukter nydelig. Jeg luktet for øvrig på duftlysene de hadde på Ikea og da ble jeg bare kvalm.

Muji finner du som en egen avdeling på åhlensbutikkene.

Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å kjøpe yankeecandle lys. De koster en del, men men de varer veldig lenge og lukter skikkelig ekte. Mmmm...

Gjest Gjest_Kristina_*
Skrevet

Ja, at de lukter er jo fint, men det er nå en fordel om de lukter godt også da... Yankeecandle lukter både godt og mye!

Skrevet

;) Og jeg er også duftlysskeptiker. Liker noen av L'Ôccitanes, hater IKEAsduftlys (blir kvalm bare jeg går forbi der de står), men Mujis funker altså. Derfor gir jeg dem også i gave. Til snille damer!

Muji finner du som en egen avdeling på åhlensbutikkene.

noen av Åhlensbutikkene!

Skrevet

Yankee Candle, såklart. ;) Ingen andre jeg har prøvd er i nærheten av å lukte så godt (og mye).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...