Gjest Gjest_anna_* Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har lest litt på nettet om dette den siste uka, og syns det høres interessant ut. De siste 4-5 månedene har jeg lagt om kostholdet,og uten å vite det har jeg spist veldig riktig i forhold til min blodtype. Resultatet er at jeg har gått ned 5-6 kg, fordøyelse og tarm har det bedre og jeg føler meg bedre. Noen andre som har erfaringer om dette?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Nei, men jeg har hørt flere si dette fungerer veldig bra. Tror sannelig jeg skal søke litt mer info om dette selv og prøve jeg, et innfall jeg fikk etter innlegget ditt faktisk . *Ut og google*
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=148065 jeg har denne boken selv, veldig bra
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikke mye tro på dette må jeg si. Hvertfall ikke det som står om aktivitetsnivå. Jeg som har blodtype 0 skal ha intensiv trening,mens andre kanskje bare skal gå en tur. Dette er veldig usannsynlig ettersom alle må trene intensivt. Man får ikke sterkere hjerte av å gå seg en tur, hvertfall ikke like mye som en som løper hardt hver dag. Spis sunt og variert og tren så mye du klarer, det er det som er tingen. Noe av kostholdsgreiene kan kanskje stemme for noen, men en som skal trene mye og intensivt som det står at min blodtype skal og i tillegg ikke spise karbohydrater eller meieri, det blir jo igjen helt feil. En som trener mye og hardt trenger både meieri produkter og karbohydrater eller så vil man slite. Kan hende jeg har fått feil informasjon om denne dietten, men jeg leste det på en lege side.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikke mye tro på dette må jeg si. Hvertfall ikke det som står om aktivitetsnivå. Jeg som har blodtype 0 skal ha intensiv trening,mens andre kanskje bare skal gå en tur. Dette er veldig usannsynlig ettersom alle må trene intensivt. Man får ikke sterkere hjerte av å gå seg en tur, hvertfall ikke like mye som en som løper hardt hver dag. Spis sunt og variert og tren så mye du klarer, det er det som er tingen. Noe av kostholdsgreiene kan kanskje stemme for noen, men en som skal trene mye og intensivt som det står at min blodtype skal og i tillegg ikke spise karbohydrater eller meieri, det blir jo igjen helt feil. En som trener mye og hardt trenger både meieri produkter og karbohydrater eller så vil man slite. Kan hende jeg har fått feil informasjon om denne dietten, men jeg leste det på en lege side. Det med trening forsto jeg som at det ikke var snakk om hva du måtte, men hva som var typisk for blodtypen... Men nå har jeg bare lest løselig om emnet nå i dag. Men jeg har funnet ut at jeg i følge blodtypen spiser så feil som det går an, og jeg blir ofte trøtt og uopplagt og slapp av såkalt sunt og vettig kosthold. Men i følge blodtypen min leser jeg at det er en god del av det jeg spiser (når jeg spiser sunt også), som jeg bør unngå. Jeg skal i alle fall gi dette et forsøk.
Paibunn Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 jamen jeg vet jo ikke hvilken blodtype jeg har (er livredd for sprøyter også)
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 jamen jeg vet jo ikke hvilken blodtype jeg har (er livredd for sprøyter også) Det rekker sikkert med ett lite stikk i fingeren... Ta kontakt med legekontotet og spør der.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har ikke mye tro på dette må jeg si. Hvertfall ikke det som står om aktivitetsnivå. Jeg som har blodtype 0 skal ha intensiv trening,mens andre kanskje bare skal gå en tur. Dette er veldig usannsynlig ettersom alle må trene intensivt. Man får ikke sterkere hjerte av å gå seg en tur, hvertfall ikke like mye som en som løper hardt hver dag. Spis sunt og variert og tren så mye du klarer, det er det som er tingen. Noe av kostholdsgreiene kan kanskje stemme for noen, men en som skal trene mye og intensivt som det står at min blodtype skal og i tillegg ikke spise karbohydrater eller meieri, det blir jo igjen helt feil. En som trener mye og hardt trenger både meieri produkter og karbohydrater eller så vil man slite. Kan hende jeg har fått feil informasjon om denne dietten, men jeg leste det på en lege side. Meieriprodukter er det ingen som trenger, og intensiv trening hver eneste dag har de færreste godt av...
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Meieriprodukter er det ingen som trenger, og intensiv trening hver eneste dag har de færreste godt av... Man trenger kanskje ikke meieruprodukter,men det er sunt(hvertfall de med lite fett og uten sukker). Intensiv trening er bra, 6 dager i uka går fint, men kroppen bør ha en hviledag.
Gjest Tore J Skrevet 20. desember 2008 #10 Skrevet 20. desember 2008 Prøv mat på data ! http://matportalen.no/artikler/2007/2/mat_...a_5.0_er_ferdig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå