Gå til innhold

Hvordan styrke imunforsvaret?

Fremhevede innlegg

Gjest trude.lutt
Skrevet

Hjelp! Er så utrolig lei av alltid å være forkjøla og syk! hoster og harker, vond i kroppen.... Det skal ingen ting til. Tar 3000mg trankapsler pr dag, 750 mg c.vit, en multivit tabl fast. kjører på med div helsekost også i perioder. Spiser sundt, men får ikke tren fordi jeg "alltid" er syk om høsten/vinteren.

Har lavt stoffskifte og PSOC også, kan det være en sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker noe som heter biokraft forte... (helsekost)

Gjest Også lavt stoffskifte
Skrevet
Kan ikke bruke dette fordi jeg har lavt stoffskifte. :tristbla:

Jeg er også plaget med elendig immunforsvar. Har fått beskjed om å få i meg noe som bygger opp bakteriefloraen igjen i kroppen da den blir ødelagt etter antibiotikakurer, noe som igjen fører til dårlig immunforsvar.

Var litt nysgjerrig på det tipset også som det var link til ovenfor. Hvorfor kan ikke vi som har lavt stoffskifte ta den?

Skrevet

Gå til homeopat, det hjalp meg!

Fikk noe homeopatmedisin som heter Staphysagria D200, etter det blir jeg så og si ikke syk lenger, heller ikke forkjølt.

Begynte på det i 2001 etter mange forkjølelser, den ene avløste den andre, men etter å ha gått på dette i 2 mnd, ble jeg ikke forkjølt mer på flere år. Når jeg nå merker forkjølelsen kommer, tar jeg et par doser, og da går den ofte vekk.

Gjest trude.lutt
Skrevet
jeg bruker noe som heter biokraft forte... (helsekost)

Tang og tare påvirker stoffskifte negativt når du har lavt stoffskifte. Det er derfor viktig å snakke med en erfaren helsekost ansatt når en kjøper helsekost. opplys alltid at du har prob med stoffskifte!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Sambucus Force bruker jeg! Funker veldig bra ved begynnende forkjølelsessymptomer! Kjøpes i helsekostbutikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...