Gjest *slapp* Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hei alle sammen Håper noen kan hjelpe meg her... Nå har jeg hatt ømme bryster i over en uke. Er det normalt at de er det så lenge rundt mensentider...?Jeg vet ikke,har ikke brukt å ha det. Jeg går på p-piller,så jeg har jo ikke eggløsning.Skal jo ikke ha sånt da...? Takknemlig for svar!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ømme bryster før mensen kommer, er ganske normalt. Har merket dette selv også en uke før mens. :-) Det kan jo også være at du har begynt på p-piller som har gjort at du har ømme bryster. Mener jeg fikk det også da jeg startet opp med p-piller etter en pause jeg hadde.
Gjest *slapp* Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Takk for svar Men det som er,er at jeg har gått på samme pille i lang tid...
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har også vondt i puppene før mensen. Men jeg i vertfall blitt 20 før det begynnte...vet ikke hvorfor det plutselig ble sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå