Gjest Gjest - Pia* Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Wow sier bare jeg.. skulle ønske jeg kunne synge slik :gjeiper: http://www.youtube.com/watch?v=dp4ljAJ21RE...feature=related
cilja Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hun var flink, men jeg har hørt mange bedre...
Gjest Elize Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Såg programmet da det ble sendt på TV. Hun er kjempeflink og lett å se at hun trives på scenen. Utrolig at hun som er så liten har så mye kraft i stemmen.
Gjest Raptuza Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Syns ho prøver å laga voksenstemme. Blir litt tilgjort.
Dr_ag_on_86 Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Wow! *frysninger på ryggen* jeg og vil synge sånn!
mysan Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Hun var flink, men jeg har hørt mange bedre... 16-åringer?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Dette var helt utrolig! Vanligvis liker jeg ikke "barn med store stemmer" men her hørte man faktisk at det ikke er tilgjort eller et barn som prøver å synge voksnere enn hun er. Stemmen er helt naturlig, stemmen hennes er bare helt fantastisk! Så programmet hun var hos Oprah og det var helt utrolig historie. Hun har dessverre opplevd livets tøffere sider, selv om at det gjør at hun forstår så meget bedre også. Men så er hun ikke så ung (liten) som hun ser ut som lengre, hun er faktisk 16 år og på god vei til 17. Uansett så er dette et talent uten like, og hele verden bør sette pris på dette talentet. Forhåpentligvis i lang tid fremover!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Hun har flydd fra Asia til USA og TV-showet for et dårlig playback?! Kjedelig og intetsigende fremførelse.
cilja Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 16-åringer? Ja, og yngre... Diverse talentshow og You Tube
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #13 Skrevet 10. desember 2008 Hun har flydd fra Asia til USA og TV-showet for et dårlig playback?! Kjedelig og intetsigende fremførelse. Det var ikke playback. Bare et dårlig synkronisert opptak som vises på youtube.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #14 Skrevet 10. desember 2008 Ja, og yngre... Diverse talentshow og You Tube Legg gjerne ved link. Jeg har nemlig aldri hørt en så god stemme hos en så ung sanger før. Har hørt mange imponerende gode ja, men ikke så gode som Charice. Så jeg ville veldig gjerne likt å se linkene til disse!
Gjest SweeT July Skrevet 10. desember 2008 #15 Skrevet 10. desember 2008 JØSS!!! Hun her var jo heeeelt sinnsyk fantastisk!!! Hadde bare artister hatt en slik som stemme som hun har, so hadde di aldri trengt playback hele tiden!!
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #17 Skrevet 11. desember 2008 Legg gjerne ved link. Jeg har nemlig aldri hørt en så god stemme hos en så ung sanger før. Har hørt mange imponerende gode ja, men ikke så gode som Charice. Så jeg ville veldig gjerne likt å se linkene til disse! Det skulle jeg også gjerne sett!
Gjest Elize Skrevet 19. januar 2009 #19 Skrevet 19. januar 2009 Hør på denne gutten, han er også helt fantastisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå