Gå til innhold

Vil han ikke ha sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Fustrert!
Skrevet

Jeg har nettopp fått meg ny type, og jeg syns at noe mangler når vi har sex.. Vi har vært sammen i 2mnd og er i "start fasen".

Selve sex'n er bra!, men forspillet går dårlig. Jeg syns det virker som om det er det samme for han om han har sex eller ikke, :S Vi har snakket om hva som tenner hverandre og vi er ikke så langt unna hverandre sånn sett, men det skjer ikke sort for det.

Jeg har prøvd å pirre han på forskjellige måter, som feks at jeg møter han i døren med bare undertøy på og prøvd å leke litt med håndjern, men det funker ikke.. han viser respons på at han vil ha sex, så klart, men om jeg ikke gjør noe først, så gjør ikke han noe heller. ingen kyssing, ingen klåing:S En gang gikk han faktsik bare å la seg, og ventet på at jeg skulle komme.. istde for å pirre meg til å komme:S og jeg vet akkurat hvor han skal ta når vi "begynner" også..

vil ikke at forholde skal ende bare fordi jeg kjeder meg.. noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du bare skal dumpe han og bli sammen med meg i steden for. Da vil du få masse sex.

Jeg bor hjemme så det er bare å stikke innom en gang.

Skrevet

Prøv en tid nå å ikke ta initiativ til sex. Ikke la han få sex _før_ han har fått deg kåt (ja, kan jo hende du er ofte kåt, men du trenger jo ikke si det til han for en tid framover ;)

Eller så kan du gjøre det enkelt: Snakk med han...

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...