Gjest Singel Skrevet 8. desember 2008 #1 Skrevet 8. desember 2008 Hvordan hadde du reagert om kjæresten din sa, "skal vi ha sex" eller "kan vi ha sex nå"? Synes du det helt turn off å spørre slikt?
Gjest Elfrida Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Synes du det helt turn off å spørre slikt?Nei, syns det er helt greit å kunne være direkte. Hadde vært litt kjedelig hvis det var samme framgangsmåte hver gang da. Forandring fryder.
Gjest Gjest_anastasia_* Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Haha, det har jeg sagt mange ganger Bortsett fra at jeg sier pule i stedet. Sier det litt sånn tongue-in-cheek da eller hva man nå skal si, jeg mener det seriøst men det blir sagt litt spøkefullt. Vanligvis blir jo sexen innledet ved hjelp av fysiske tilnærminger, men i noen situasjoner er det morsomt å bare si "pule?".
Ethereal Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Syns det er helt ok å si det jeg. Hadde faktisk syns det var turnon.
CocoPiaf Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Turnon om man bruker ordet pule istedenfor sex
Gjest j21 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Det gjør han ofte, og han får seg noe hver gang Hadde nok syntes det var litt merkelig om han helt alvorlig, uten forvarsel og uten et smil spurte sånn, men det hadde ikke gjort meg noe, og han hadde nok fått ja likevel. Det er imidlertid direkte turn-on hvis han spør litt frekt, med et smil. MEN! Da synes jeg det er en fordel om han tar ansvar for forspill en stund, til jeg rekker å bli skikkelig tent også...eller så kan han gjerne ha kontrollen gjennom hele omgangen.
cilipili Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 Turnon om man bruker ordet pule istedenfor sex
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 jeg syns faktisk det er litt turn off Det blir for direkte for meg... Mye mer spennende med litt fysisk hinting, hehe. Eller at han bare "kommer og tar meg". Men det krever jo litt god timing...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå