Gå til innhold

Ubehandlet soppinfeksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at jeg har soppinfeksjon etter å ha gått på en antibiotika-kur. Kjøpte en kombinasjonspakning canesten på apoteket. Kremen hjelper når jeg har den på, dvs. jeg klør ikke. Det har blitt litt bedre med tanke på å være opphovnet og sår, men det klør fortsatt.

Har brukt kremen i 3 dager, kan jeg bare fortsette å bruke den eller?

Kan ikke reise til legen før på fredag, da jeg er inne i en hektisk eksamensperiode og ikke har fastlege her jeg bor nå... Er det tidsnok?

Lei av å klø og være sår :snurt:

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Tror ikke det er det minste farlig, i hvert fall ikke på så kort sikt. Bare fortsett med kremen.

Skrevet

Ok, takk :)

Jeg blør litt også, men hvet ikke om det har noen sammenheng. Ikke sånn mens-blødning, mer som om jeg har et sår... :forvirret:

Skrevet

Jeg hadde en soppinfeksjon som gikk bort av seg selv... Liker ikke bruker så mye antibiotika pga resistens problemer og slikt. Men om du føler det er så ille, så bruk kremen.

Fins også melkesyrebakterie piller som du kan bruke for å normalisere floraen i vagina (hvor soppen ofte oppstår). Det er bedre på lengre sikt å bruke om du har problemer med din bakterieflora som fører til sopp.

Skrevet

jeg brukte vel den kremen i en uke før det gikk over.

Gjest Gjest_Varsia_*
Skrevet

Det er ikke farlig nei, og mange opplever at soppinfeksjonen går vekk av seg selv hvis man bare gir det nok tid (kommer jo an på hvor stor infeksjonen er). Og det er mye bedre for kroppen å bli kvitt soppen UTEN canesten, for canesten er ikke akkurat et bra middel for kroppen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...