Gå til innhold

Kommer han?


breathless*

Anbefalte innlegg

Kjæresten min elsker at jeg beføler/runker han utenpå klær og uten, men jeg har ikke så mye erfaring med dette og føler meg ikke helt vel. Hvordan skal jeg vite når jeg skal "ta i" mer eller om han kommer?

Det fører som oftes til at jeg starter, men blir så usikker og slutter veldig fort. :sjenert:

Han pleier også å slikke meg og jeg vil så gjerne suge ham og jeg VET han vil, men jeg tør bare ikke... Noen tips, eller er det bare å hoppe i det? Føler bare at det er bedre å ikke gjøre det, enn å gjøre det og være dårlig.

Jeg vet at svaret som oftest dukker opp her, er spør han, men når man er midt oppi det føles det jo ikke akkurat naturlig å stoppe og spørre han. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trulte_*

Hei :)

For det første så blir man ikke god på noe uten å øve seg, så punkt 1, overvinn frykten!

Hvor enn dumt det høres ut, så kan det hende du vil bli tryggere ved å tørrtrene litt, så skrell en banan og øv deg når du er alene. Du vil kanskje føle deg rar, men det er ingen som ser deg :)

Måter du kan suge på, ble i en annen tråd fortalt kjempebra! Men jeg gir her noen enkle instruksjoner likevel, som stort sett funker på de fleste gutter. I starten kan det være lurt å holde seg unna deep throat til du er tryggere på hva du driver med.

1) Start slik du allerede gjør med han, kyss, beføl, smårunk utenpåklær. Kle av ham t-skjorta, kyss han nedover brystkassa og magen, stryk gjerne kuken samtidig.

2) Du nærmer deg bukselinninga, knepp opp og la bokseren komme til syne, bruk tunga rundt bokserkanten, pirr han!

3) ta av bokseren, men ikke rør penis enda.. Fortsett med kyss og tunge i området rundt penis, før du nærmer deg mer og mer.

4) Det kan være greit i nybegynnerfasen å begynne litt rolig, før tunga mykt over hodet, før det nedover skaftet, så opp til hodet igjen.

5) Lukk munnen rundt hodet, ikke sug som du suger ut av et sugerør, men beveg munn og tunge rundt penishodet. Mens munnen er lukket rundt den, kan du bruke varierende tungebevegelser på hodet.

6) Mens du slikker, bruker tunga, har penisen hans i munnen kan du føre den ene hånden din til ballene og beføle dem forsiktig, samt la tunga gli nedover mot dem, hvor du til slutt ender opp med å bytte ut hånda til fordel for munnen på ballene hans.

7) du kan så bevege deg oppover kukhodet igjen, bruke den ene hånden til å ronke han samtidig (også ang. ronking er det prøving og feiling som gjelder om du ikke tør spørre :)

Du kan både ronke han med den ene hånden, mens du suger han, dette kan på mange måter gjøre sugesekvensen litt mindre vrien :)

Husk:

*Du trenger ikke å ta inn hele staken

*Varier det du holder på med både teknikk, hastighet og hardhet (både for variasjonens skyld, men også for at du kanskje får en pekepinn på hva han liker og ikke)Nærmer han seg ved å komme, kan du øke tempo og gjøre det litt hardere (men dette er ikke en regel, noen liker det sånn, og andre sånn, så som sagt før, tør du ikke spørre, så må du prøve og evt. feile :)

*Mye spytt er bra :)

Og sist men ikke minst: øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å hoppe i det. Det viktigste for hans nytelse er at DU nyter det, og nyter det med entusiasme. Du skal ikke tenke på om du gjør det for sakte eller for fort. Du kan selvfølgelig spørre ham hvordan han liker det, eller kanskje han sier det selv. Dette bør ikke tas som kritikk i noen grad, for det er jo ikke annerledes enn om du skulle fortelle ham hvordan du liker det. Det eneste som er "feil" er at du slutter. Teknikk er det siste du skal bekymre deg om, det er slikt som forskjellige menn har forskjellige preferanser for, og du kommer nok til å tilpasse deg ham i alle tilfelle. Noen liker at du leker mye med tungen, andre liker at du er mer rett på sak og suger i en ren "opp og ned" manér. Uansett er det viktigste at du viser hvor mye DU liker dette.

Ei jente fortalte engang hvordan hun hadde spurt sin mor(!) om tips hvordan man skulle suge en mann, og fikk til svar at hun skulle late som om pikken var verdens beste kjærlighet på pinne, og at det var den aller siste. Høres ut som en god oppskrift for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! føler meg litt mer trygg på hva jeg kan gjøre nå. :tongue:

Men eneste, hvordan vet jeg at han kommer? :sjenert: Jeg er litt mer stønneren, men føler han gir så lite lyd av seg at, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! føler meg litt mer trygg på hva jeg kan gjøre nå. :tongue:

Men eneste, hvordan vet jeg at han kommer? :sjenert: Jeg er litt mer stønneren, men føler han gir så lite lyd av seg at, ja...

Menn stønner gjerne mindre enn kvinner. Det betyr slett ikke at vi kjeder oss! Og om han ikke har klær på seg, merker du når han kommer - det er ikke til å ta feil av. Det er kanskje best å ikke ta spruten i munnen første gang, slik at du ser omtrent hvor hardt og hvor mye han spruter. Slik kan du være litt forberedt om du ønsker å la ham komme i munnen din. Det er også best om smaken og konsistensen ikke kommer som noen overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn stønner gjerne mindre enn kvinner. Det betyr slett ikke at vi kjeder oss! Og om han ikke har klær på seg, merker du når han kommer - det er ikke til å ta feil av. Det er kanskje best å ikke ta spruten i munnen første gang, slik at du ser omtrent hvor hardt og hvor mye han spruter. Slik kan du være litt forberedt om du ønsker å la ham komme i munnen din. Det er også best om smaken og konsistensen ikke kommer som noen overraskelse.

Alle sier jo at man ikke trenger å ta spruten i munnen, men hvor da? Om jeg har på klær er det jo ikke helt ideelt å ta det utover meg heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle sier jo at man ikke trenger å ta spruten i munnen, men hvor da? Om jeg har på klær er det jo ikke helt ideelt å ta det utover meg heller. :fnise:

Du får gjøre som du vil, men det går av i vask ;) Men om dere begge er nakne skulle jo ikke det være noe problem uansett.

Et alternativ er jo at du lar ham sprute over seg selv. Når han ligger på ryggen vil jo penis' naturlige vinkel peke oppover langs magen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv å ikke sikt så han treffer seg selv i øyet. Kan skje hvis det er skikkelig trykk i spruten. :ler:

Ellers var det gode tips her, ja. Bare å hoppe i det, egentlig. Du hører nok også på pusten hans når han begynner å nærme seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! føler meg litt mer trygg på hva jeg kan gjøre nå. :tongue:

Men eneste, hvordan vet jeg at han kommer? :sjenert: Jeg er litt mer stønneren, men føler han gir så lite lyd av seg at, ja...

Hvis han kommer, og du har ham i munnen, ja da merker du det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_issy_*

Hei TS =)

Jeg skjønner du er nervøs, jeg nekta plent flere ganger og jeg sa at det skulle jeg ALDRI gjøre.

Men, hopp i det!! Det er morsomt når du gjør det =)

Og det med at , kommer han eller ikke... Jeg hadde aldri tatt det i munnen , men og frem til det hadde vi en "deal " om han at skulle si fra når det skjedde, sånn at han kunne gjøre det andre steder. En kveld tenkte jeg at nei, nå skal jeg være "tøff" og han sier "eeeh nå" og jeg bare lot den være inne og det var en utrolig digg følelsen =)

(spytta ut , men det hadde vi snakket om på forhånd tidligere at han kunne forvente seg og det var greit )

=) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke verre enn at han sier i fra når han kommer, det er etter min erfaring helt vanlig, selv om jeg ikke spesifikt har bedt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...